1. leht 4-st
BMW 528i Mart '83
Postitatud: 01 Apr 2006 22:21
Postitas mart154
Nii, teen oma värskest liikurist kah kähku teema siis

E28, 1983 aasta Septembrist peaks olema pärit
Värvuselt hall
Lisadest:
Elektripeeglid
kompuuter,
ABS
kesklukk - mis hetkel hästi ei toimeta

vändaga katuseluuk ja vändaga aknad
Roostet jagub...
Mootor tahab natuke timmimist küll...
Silladetailid vahetust...
Samas, kõik paistab töötavat siiski... enam-vähem
mõningane pildimaterjal kah...
Eestpoolt
tagantpoolt
Piilume mootoriruumi
Eestpoolt
Oi-oi oi
Ai-ai-ai
Viimane pilt hirmutab päris ära, kui vaadata galeriist mõne auto remonti

Postitatud: 02 Apr 2006 13:07
Postitas nuga
Ai-ai-ai pilt on küll paha, sealt on seda jube vilets korralikult parandada
Samas see on suht-koht tüüpviga e28'tel, nii et suure tõenäosusega tahab e28 masin sealt ravitsemist saada.
Aga ära siis sellest väga ära ehmata ja püssi põõsasse viska

Edu masina korrastamisel!
Postitatud: 02 Apr 2006 19:17
Postitas indrek
Postitatud: 02 Apr 2006 19:52
Postitas Sander
pole golfil 2da midagi......................
Postitatud: 02 Apr 2006 21:01
Postitas mart154
Sama auto jah... Lauri siis üle-eelmine omanik.
Niipalju kui ma Lauriga rääkinud olen, on järgmine omanik auto ikka käest lasknud
PS, see piduripomm on ikka vahetamata?
kirjutaks siis natuke juttu veel

Mõnusa üllatusena leidsin mootori eelsoojenduse pistiku... loodame, et see pole ainult pistik vaid soojenduspunnid on tõesti mootoris
Nende keretöödega ei teagi, kustotsast peale hakata...
Praeguse seisuga on uste alumised servad kindlasti... neid saab ainult UM-ist või pakutakse kusagil ka mingeid muid juppe odavamalt?
eks edasine selgub, kui natuke autoga tutvutud on...
Esialgu liigub ja päris ära pole veel lagunenud... ptui-ptui-ptui üle vasaku õla...
Postitatud: 03 Apr 2006 07:22
Postitas siim528
mis sa nende ustega jamad! auto kandevkere on palju tähtsam kui tühised uksed. ja mis puutub nende renoveerimisse siis see lollus. korralikke kasutatuid uksi liigub õnneks veel üsna palju ringi.
edu.
Postitatud: 03 Apr 2006 17:54
Postitas tanele28
Kui auto Lauri käes oli polnd ta ka just ideaalses seisukorras, juba siis oleks vaja olnd keretöid teha aga eks talv ole oma töö teind
Postitatud: 03 Apr 2006 23:14
Postitas Renx
mu autol kah see rattakoopa alumine nurk roostes ja juhtmed vahivad samamoodi vastu

...
Postitatud: 04 Apr 2006 17:02
Postitas mart154
homme saan siis kanalipeale... saab korralikult põhjaaluse üle vaadata...
pärast seda siis ehk tellib mõned puksid-värgid-särgid...
saaks sillaosa korda, oleks ESIALGU päris rahul
keevitustöödega ehk kannatab aprillikuu veel olla... korra tahaks küll sinna tiiva alla piiluda, et kas asi väga hull...
Postitatud: 06 Apr 2006 14:58
Postitas mart154
nii, vaikselt siis juppe hankima hakanud...
praegu on kõige suurem mure selles, et ei õnnestu kusagilt kanalit leida et põhja alla piiluda... kui keegi oleks nii lahke ja laenaks oma garaasi koos kanaliga paariks tunniks, et saaks puksid-värgid-särgid põhja alt üle kaeda
Seda siis Tallinnas, tallinna lähiümbruses
Postitatud: 09 Apr 2006 15:53
Postitas mart154
nii, eile sai natuke laamendatud...
masendus tuli peale, kui aus olla...
ühesõnaga, esmaspäevast ehk saab auto garaasi aetud...
järgmine nädalavahetus toob keevituse jms...
juhi jalgealune on selline
ja kaasistuja oma selline
esimene amordikann on kole
ja tänu sellele on nina viltu vajunud
Postitatud: 11 Apr 2006 22:26
Postitas mart154
auto garaasi aetud ja lagedaks kistud...
paar väiksemat ebameeldivust avastatud... aga ei midagi väga hullupööra...
Praeguse seisuga vaja teha, et endalgi hea vaadata oleks:
*põrand keevitada
*parem lanseron hullusti keevitada, vasakut natuke lappida
*juhipoolne küljekarp vahetada
*uus esimene raam külge keevitada, taastada vist pole mõtet
*uksed vahetada või taastada, mitu täpsemalt, vajab selgitamist
*uus esipõll
*sillapukse suuremas koguses vahetada
*jahutusvedeliku temp. andur vahetada
*külmkäivituse klapp/mootor/regulaator/neeger vms vahetada
*uus parem lähituli
*uued udutule klaasid
*uus parem suunatuli, vasaku seisukord üle vaadata
*uus aku (2 mittekäivitumist on piisav tõestus juba)
*suvekummid hankida
eks see nimekiri veel täieneb

tegin väikese veebi kah oma bemarile

natuke lugemist ehk, kui keegi huvitatud peaks olema...
www.tbt.ee/bemar
Postitatud: 15 Apr 2006 21:58
Postitas mart154
täna tõstsin nina pukkide peale ja üritasin esipüstakuid alt ära võtta, aga kõik õiges mõõdus võtmed olid kadunud

:D ja pidurisadulat kätte ei saanudki...
eks homme siis jälle
lisaks üritasin mootoris rõhke mõõta... esimeses silindris sain 10.5 teises tuli 6.5 ainult

ja siis sai aku tühjaks
seda 6.5 rõhku ei saa kuidagi tühja aku kaela ajada, kaks katset sai tehtud...
loodan et viga on ikka klappides!
oi kuidas ma ei taha mootori alumist osa lahti kiskuda...
Postitatud: 17 Apr 2006 19:03
Postitas mart154
kurat, totaalne masendus
edasi oleks vaja vahetada kaks küljekarpi. Tuli ikka välja et mõlemad on pehmed ja lõhki
Nüüd ei teagi, mis enam edasi teha... kas lükata auto küljele, hakata karpe vahetama või saata kõik kuradile ja maha müüa või hankida keredoonor...
kui reaalne oleks leida tühi kere mis kusagilt otsast ei roosteta, ja seda veel normaalse hinnaga?
kui kere pöörata nii 60-70 kraadise nurga alla, mis vedelikud välja peaks laskma? õli, jahutusvesi, bents, muud vast ei leki?
Postitatud: 17 Apr 2006 19:32
Postitas Ihv
diffrist pigem lekib natuke nii suure nurga all juba
aga odava rahaga (või üldse ) tõeliselt korralik kere...noh...ma väga ei panustaks sellele
Postitatud: 17 Apr 2006 19:44
Postitas tanele28
Korraliku kerega e28sa toorikut leida pea võimatu, aga sellest kerest paremat ehk oleks võimalik leida kuskilt aga karbi vahetusega pead siiski arvestama sest eanam jaolt kõigil e28satel tõstekohad läbi

Postitatud: 17 Apr 2006 21:45
Postitas Sander
vazrider kirjutas:Korraliku kerega e28sa toorikut leida pea võimatu, aga sellest kerest paremat ehk oleks võimalik leida kuskilt aga karbi vahetusega pead siiski arvestama sest eanam jaolt kõigil e28satel tõstekohad läbi

minuomal nad kannavad veel

aga talvega on hakanud uksepost juhipool alt roostetama,muret teeb veel rooste teadatuntud tulemyyri ja lanseka kohal,ja kindlasti ka pagassi sisemus.
eks need ole k6ik tyypilised kohad e28 satel mida ma n2inud olen ja neid kohti on veel.
kere kohapealt ehk aitab sind see teema
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
Postitatud: 17 Apr 2006 21:51
Postitas mart154
huvitav et mul tulemüüri värk paistab korras olevat... ainult paar väikest roosteplekki... ei midagi läbivat...
a lansekad jah

samas, pagass paistis kahe simesel vaatlusel ok...
ahjaa, parem lanseron sai kokku keevitatud pühapäeval...
päris hea päevitus on näos
Algseis umbes selline:
ja kusagil lõpupool umbes nii...
ei läinud seda teed, et ilu taastada, läksin seda teed rohkem, et asi võimalikult tugev saaks
Postitatud: 04 Mai 2006 21:56
Postitas mart154
tänased sündmused...
sõidan töölt kooli, ja kooli jõudes avastan, et põrand juhi jalge alt õline... selge, piduri või siduri silinder, kukun siis vanduma...
pärast kooli sõidan siis läbi linna garaazi. (3 sidurivajutust, ühtki pidurivajutust) tehke järgi linnaliikluses
igatahes, mis ma avastan... vedru, mis sidurit hoiab, ära pääsenud oma kohalt ja iga sidurivajutus tähendas vedruga kummitoru venitust silindri küljest lahti. ühendasin siis kogu kupatuse kokku uuesti ja naudin nüüd pidurivedeliku haisu autos
naljakas oli vaadata ka värskelt tolmust põrandat auto alt pärast lahkumist...
õlilaigud olid: mootori all, käigukasti all, difri all. üldiselt on hädasti vaja selle auto ruunamine ära lõpetada ja remonttöödega alustada...
ahjaa, Ihvile suured tänud korraliku karteripõhja eest

Postitatud: 06 Mai 2006 10:13
Postitas mart154
eile sai siis diagnostikas truumu juures käidud...
2 veakest: klapivahed reguleerida, seda teadsin juba ammu...
ja teine küünlajuhe on mingi hoopisimelik sinna pandud, lööb üle.
siis võiks öelda, et mootor väga hea
