BMW 528i Mart '83

Foorumiliikmete autod.
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

BMW 528i Mart '83

Postitus Postitas mart154 »

Nii, teen oma värskest liikurist kah kähku teema siis ;)
Pilt
E28, 1983 aasta Septembrist peaks olema pärit
Värvuselt hall
Lisadest:

Elektripeeglid
kompuuter,
ABS
kesklukk - mis hetkel hästi ei toimeta :(
vändaga katuseluuk ja vändaga aknad :D

Roostet jagub...
Mootor tahab natuke timmimist küll...
Silladetailid vahetust...

Samas, kõik paistab töötavat siiski... enam-vähem :oops:

mõningane pildimaterjal kah...

Eestpoolt
tagantpoolt
Piilume mootoriruumi
Eestpoolt
Oi-oi oi :(
Ai-ai-ai :(

Viimane pilt hirmutab päris ära, kui vaadata galeriist mõne auto remonti :(
Viimati muutis mart154, 09 Apr 2006 15:47, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Ai-ai-ai pilt on küll paha, sealt on seda jube vilets korralikult parandada :(
Samas see on suht-koht tüüpviga e28'tel, nii et suure tõenäosusega tahab e28 masin sealt ravitsemist saada.
Aga ära siis sellest väga ära ehmata ja püssi põõsasse viska :)
Edu masina korrastamisel!
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
indrek
Postitusi: 251
Liitunud: 08 Okt 2004 18:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas indrek »

EX M535i 1985.
Sander
Postitusi: 427
Liitunud: 11 Apr 2005 12:37
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Sander »


pole golfil 2da midagi......................
...
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

Sama auto jah... Lauri siis üle-eelmine omanik.
Niipalju kui ma Lauriga rääkinud olen, on järgmine omanik auto ikka käest lasknud :(

PS, see piduripomm on ikka vahetamata?

kirjutaks siis natuke juttu veel ;)
Mõnusa üllatusena leidsin mootori eelsoojenduse pistiku... loodame, et see pole ainult pistik vaid soojenduspunnid on tõesti mootoris ;)

Nende keretöödega ei teagi, kustotsast peale hakata...
Praeguse seisuga on uste alumised servad kindlasti... neid saab ainult UM-ist või pakutakse kusagil ka mingeid muid juppe odavamalt?

eks edasine selgub, kui natuke autoga tutvutud on...

Esialgu liigub ja päris ära pole veel lagunenud... ptui-ptui-ptui üle vasaku õla...
Kasutaja avatar
siim528
Postitusi: 260
Liitunud: 05 Jaan 2005 01:11
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas siim528 »

mis sa nende ustega jamad! auto kandevkere on palju tähtsam kui tühised uksed. ja mis puutub nende renoveerimisse siis see lollus. korralikke kasutatuid uksi liigub õnneks veel üsna palju ringi.

edu.
Kasutaja avatar
tanele28
Klubiliige
Postitusi: 761
Liitunud: 23 Apr 2005 20:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanele28 »

Kui auto Lauri käes oli polnd ta ka just ideaalses seisukorras, juba siis oleks vaja olnd keretöid teha aga eks talv ole oma töö teind
E28 525e & E28 535i
Kasutaja avatar
Renx
Postitusi: 498
Liitunud: 07 Aug 2005 21:01
Asukoht: Reval

Postitus Postitas Renx »

mu autol kah see rattakoopa alumine nurk roostes ja juhtmed vahivad samamoodi vastu :cry: :cry: ...
E28 520i -86 ex
E28 528i -83 ex
E28 528i -84 ex
E28 528i -84- ex
E30 318i-325i -84-94a ca. 30tk
E39 540i -02 & E39 525d -02
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

homme saan siis kanalipeale... saab korralikult põhjaaluse üle vaadata...
pärast seda siis ehk tellib mõned puksid-värgid-särgid...
saaks sillaosa korda, oleks ESIALGU päris rahul

keevitustöödega ehk kannatab aprillikuu veel olla... korra tahaks küll sinna tiiva alla piiluda, et kas asi väga hull...
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

nii, vaikselt siis juppe hankima hakanud...

praegu on kõige suurem mure selles, et ei õnnestu kusagilt kanalit leida et põhja alla piiluda... kui keegi oleks nii lahke ja laenaks oma garaasi koos kanaliga paariks tunniks, et saaks puksid-värgid-särgid põhja alt üle kaeda
Seda siis Tallinnas, tallinna lähiümbruses
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

nii, eile sai natuke laamendatud...
masendus tuli peale, kui aus olla...

ühesõnaga, esmaspäevast ehk saab auto garaasi aetud...
järgmine nädalavahetus toob keevituse jms...

juhi jalgealune on selline
ja kaasistuja oma selline
esimene amordikann on kole
ja tänu sellele on nina viltu vajunud
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

auto garaasi aetud ja lagedaks kistud...
paar väiksemat ebameeldivust avastatud... aga ei midagi väga hullupööra...

Praeguse seisuga vaja teha, et endalgi hea vaadata oleks:
*põrand keevitada
*parem lanseron hullusti keevitada, vasakut natuke lappida
*juhipoolne küljekarp vahetada
*uus esimene raam külge keevitada, taastada vist pole mõtet
*uksed vahetada või taastada, mitu täpsemalt, vajab selgitamist
*uus esipõll
*sillapukse suuremas koguses vahetada
*jahutusvedeliku temp. andur vahetada
*külmkäivituse klapp/mootor/regulaator/neeger vms vahetada
*uus parem lähituli
*uued udutule klaasid
*uus parem suunatuli, vasaku seisukord üle vaadata
*uus aku (2 mittekäivitumist on piisav tõestus juba)
*suvekummid hankida

eks see nimekiri veel täieneb :D
tegin väikese veebi kah oma bemarile :-)
natuke lugemist ehk, kui keegi huvitatud peaks olema... www.tbt.ee/bemar
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

täna tõstsin nina pukkide peale ja üritasin esipüstakuid alt ära võtta, aga kõik õiges mõõdus võtmed olid kadunud :D:D ja pidurisadulat kätte ei saanudki...
eks homme siis jälle ;)

lisaks üritasin mootoris rõhke mõõta... esimeses silindris sain 10.5 teises tuli 6.5 ainult :S ja siis sai aku tühjaks :D

seda 6.5 rõhku ei saa kuidagi tühja aku kaela ajada, kaks katset sai tehtud...
loodan et viga on ikka klappides!
oi kuidas ma ei taha mootori alumist osa lahti kiskuda...
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

kurat, totaalne masendus :S

edasi oleks vaja vahetada kaks küljekarpi. Tuli ikka välja et mõlemad on pehmed ja lõhki :S

Nüüd ei teagi, mis enam edasi teha... kas lükata auto küljele, hakata karpe vahetama või saata kõik kuradile ja maha müüa või hankida keredoonor...

kui reaalne oleks leida tühi kere mis kusagilt otsast ei roosteta, ja seda veel normaalse hinnaga?

kui kere pöörata nii 60-70 kraadise nurga alla, mis vedelikud välja peaks laskma? õli, jahutusvesi, bents, muud vast ei leki?
Kasutaja avatar
Ihv
Postitusi: 338
Liitunud: 13 Okt 2005 11:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ihv »

diffrist pigem lekib natuke nii suure nurga all juba


aga odava rahaga (või üldse ) tõeliselt korralik kere...noh...ma väga ei panustaks sellele
Kasutaja avatar
tanele28
Klubiliige
Postitusi: 761
Liitunud: 23 Apr 2005 20:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanele28 »

Korraliku kerega e28sa toorikut leida pea võimatu, aga sellest kerest paremat ehk oleks võimalik leida kuskilt aga karbi vahetusega pead siiski arvestama sest eanam jaolt kõigil e28satel tõstekohad läbi :(
E28 525e & E28 535i
Sander
Postitusi: 427
Liitunud: 11 Apr 2005 12:37
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Sander »

vazrider kirjutas:Korraliku kerega e28sa toorikut leida pea võimatu, aga sellest kerest paremat ehk oleks võimalik leida kuskilt aga karbi vahetusega pead siiski arvestama sest eanam jaolt kõigil e28satel tõstekohad läbi :(


minuomal nad kannavad veel :) aga talvega on hakanud uksepost juhipool alt roostetama,muret teeb veel rooste teadatuntud tulemyyri ja lanseka kohal,ja kindlasti ka pagassi sisemus.
eks need ole k6ik tyypilised kohad e28 satel mida ma n2inud olen ja neid kohti on veel.

kere kohapealt ehk aitab sind see teema http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
...
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

huvitav et mul tulemüüri värk paistab korras olevat... ainult paar väikest roosteplekki... ei midagi läbivat...

a lansekad jah :D :D
samas, pagass paistis kahe simesel vaatlusel ok...

ahjaa, parem lanseron sai kokku keevitatud pühapäeval...
päris hea päevitus on näos :D

Algseis umbes selline:
Pilt
Pilt

ja kusagil lõpupool umbes nii...
Pilt
Pilt

ei läinud seda teed, et ilu taastada, läksin seda teed rohkem, et asi võimalikult tugev saaks
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

tänased sündmused...
sõidan töölt kooli, ja kooli jõudes avastan, et põrand juhi jalge alt õline... selge, piduri või siduri silinder, kukun siis vanduma...

pärast kooli sõidan siis läbi linna garaazi. (3 sidurivajutust, ühtki pidurivajutust) tehke järgi linnaliikluses :lol:

igatahes, mis ma avastan... vedru, mis sidurit hoiab, ära pääsenud oma kohalt ja iga sidurivajutus tähendas vedruga kummitoru venitust silindri küljest lahti. ühendasin siis kogu kupatuse kokku uuesti ja naudin nüüd pidurivedeliku haisu autos :evil:

naljakas oli vaadata ka värskelt tolmust põrandat auto alt pärast lahkumist...
õlilaigud olid: mootori all, käigukasti all, difri all. üldiselt on hädasti vaja selle auto ruunamine ära lõpetada ja remonttöödega alustada...

ahjaa, Ihvile suured tänud korraliku karteripõhja eest :)
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

eile sai siis diagnostikas truumu juures käidud...

2 veakest: klapivahed reguleerida, seda teadsin juba ammu...
ja teine küünlajuhe on mingi hoopisimelik sinna pandud, lööb üle.

siis võiks öelda, et mootor väga hea :)
Suletud