1. leht 1-st
k; 2,4D ja 2,4td erinevused
Postitatud: 03 Mai 2012 07:20
Postitas raits85
Tervist.kysimus siis targematele,kas tavalisele 2.4d motole saab td jubinad kylge kompunnida.
Kas tavadisla ja turbo moto v2ntv6ll ja kolvid kepsud saaled on samad??
Postitatud: 03 Mai 2012 09:44
Postitas redline
Vänt ja kepsud sama, aga kolb erinev. Muidugi ega midagi sellest ilmselt ei juhtu kui lased tavadiisli kolvi peale natuke rõhku, vanasti ehitati asju varuga
Kunagi ehitasin ka ühe tavadiisli turbokaks, aga kuna mul oli nurgas turboka plokk, siis tõstsin plokikaase lihtsalt sinna peale.
Postitatud: 03 Mai 2012 16:37
Postitas raits85
Nii,viitsid äkki rääkida sellest natukene.
Küsimus ka siis surveastmes ju ,kuna tavadislal see ju palju väiksem kui ma sinna 1.3bar turborõhku peale surun siis mis juhtuma hakkab ????
Ja kuidas turbo õlituse lahendasid?
Kaua se mootor kestis niimoodi?
Mul praegu sai oma 524td-le peale pandud korralik 2.4d plokikaas aga sõita sain nüüd maks kuu aega ja koll koll koll sõiduajal jooksis mootor kinni.õlituli igatahes põlema ei hakanud niiet ei teagi milles asi.äkki oleks pidanud paksema plokikaanetihendi panema et survet vähendada v ?
Ja mõtted liiguvad ka selles suunas et paneks üldse 525tds moto vahele sinna ,sul sellega on kogemusi ??
Postitatud: 03 Mai 2012 17:33
Postitas redline
Surveaste ilmselt neil sama, netist muidugi leiaks kiire vastuse, aga pole ega otsida.
täpselt ei mäleta enam, see palju aastaid tagasi, aga õlitus sai originaal, nii nagu tehasest tulles.
Tavadiisli plokis pole lihtsalt auku kust õli tagasivoolu panna, aga selle saab lahendada ka plokki vastava ava puurimise või siis karterivanni vastava stutsi lisamisega.
Minu masina mootor kestis ca 1 aasta minu käes ja pärast seda sai müüdud.
Plokikaased on mõlemil mootoril identsed ja sellepärast ei jookse küll ükski mootor kokku et kasutad tavadiisli kaast.
Postitatud: 03 Mai 2012 19:56
Postitas raits85
seda ma arvan ise ka jah .Et siis sa oled TÄIESTI kindel et kui ma võtan nüüd töökorras tavadisla ja panen sellele külge oma pekkis moto kolle-turbo-kspumba siis asi toimib ja ei lähe laiali kui rõhu 1.3bar v rohkema peale krutin

???
Postitatud: 03 Mai 2012 21:48
Postitas redline
kõik oleneb ikka seisukorrast ka. Kui korralik alumine pool, siis ei näe probleemi.
Postitatud: 03 Mai 2012 23:44
Postitas raits85
Aahah siis ,võtan teadmiseks kui sa oled ikka täiesti kindel mis räägid.
525tds motot ei ole haikale peale pand juhuslikult??? huvitav kui palju erinevusi on ?