Tervist.kysimus siis targematele,kas tavalisele 2.4d motole saab td jubinad kylge kompunnida.
Kas tavadisla ja turbo moto v2ntv6ll ja kolvid kepsud saaled on samad??
k; 2,4D ja 2,4td erinevused
Nii,viitsid äkki rääkida sellest natukene.
Küsimus ka siis surveastmes ju ,kuna tavadislal see ju palju väiksem kui ma sinna 1.3bar turborõhku peale surun siis mis juhtuma hakkab ????
Ja kuidas turbo õlituse lahendasid?
Kaua se mootor kestis niimoodi?
Mul praegu sai oma 524td-le peale pandud korralik 2.4d plokikaas aga sõita sain nüüd maks kuu aega ja koll koll koll sõiduajal jooksis mootor kinni.õlituli igatahes põlema ei hakanud niiet ei teagi milles asi.äkki oleks pidanud paksema plokikaanetihendi panema et survet vähendada v ?
Ja mõtted liiguvad ka selles suunas et paneks üldse 525tds moto vahele sinna ,sul sellega on kogemusi ??
Küsimus ka siis surveastmes ju ,kuna tavadislal see ju palju väiksem kui ma sinna 1.3bar turborõhku peale surun siis mis juhtuma hakkab ????
Ja kuidas turbo õlituse lahendasid?
Kaua se mootor kestis niimoodi?
Mul praegu sai oma 524td-le peale pandud korralik 2.4d plokikaas aga sõita sain nüüd maks kuu aega ja koll koll koll sõiduajal jooksis mootor kinni.õlituli igatahes põlema ei hakanud niiet ei teagi milles asi.äkki oleks pidanud paksema plokikaanetihendi panema et survet vähendada v ?
Ja mõtted liiguvad ka selles suunas et paneks üldse 525tds moto vahele sinna ,sul sellega on kogemusi ??
Surveaste ilmselt neil sama, netist muidugi leiaks kiire vastuse, aga pole ega otsida.
täpselt ei mäleta enam, see palju aastaid tagasi, aga õlitus sai originaal, nii nagu tehasest tulles.
Tavadiisli plokis pole lihtsalt auku kust õli tagasivoolu panna, aga selle saab lahendada ka plokki vastava ava puurimise või siis karterivanni vastava stutsi lisamisega.
Minu masina mootor kestis ca 1 aasta minu käes ja pärast seda sai müüdud.
Plokikaased on mõlemil mootoril identsed ja sellepärast ei jookse küll ükski mootor kokku et kasutad tavadiisli kaast.
täpselt ei mäleta enam, see palju aastaid tagasi, aga õlitus sai originaal, nii nagu tehasest tulles.
Tavadiisli plokis pole lihtsalt auku kust õli tagasivoolu panna, aga selle saab lahendada ka plokki vastava ava puurimise või siis karterivanni vastava stutsi lisamisega.
Minu masina mootor kestis ca 1 aasta minu käes ja pärast seda sai müüdud.
Plokikaased on mõlemil mootoril identsed ja sellepärast ei jookse küll ükski mootor kokku et kasutad tavadiisli kaast.