1. leht 1-st
K: 745i mootori elektriskeemid?
Postitatud: 10 Apr 2011 20:05
Postitas karu
Vaja oleks mootori ja aju juhtimise skeeme Jetronic
Auto on 745i 10/1981 vin: 7534373
Nimelt aju ei ava pihusteid enam. +12v jookseb peale pihustitele. Kust saab aju signaali, et nüüd peab avama hakkama? Relee kuskil? Kõik muu töötab, kui panna bensiini sisselaskesse siis läheb käima. Kütuse rõhk on olemas
Mootor selline:

Postitatud: 11 Apr 2011 10:38
Postitas heigo
siit ei saa midagi ?
http://www.bmwe23.de
või saksa seitsmekate lehelt.
http://www.7-forum.com/
Postitatud: 11 Apr 2011 11:36
Postitas trevi
Üks variant. Kui rõhuandur (nr 5) ei anna ühendust, siis võetakse pihustid tagant ära. nimelt arvab mootor siis, et rõhk on liiga suur ja keerab kütuse kinni.
Antud anduri juhtme võib otse massi panna, siis on teada, et vähemalt selles pole asi.

Postitatud: 11 Apr 2011 20:59
Postitas karu
Äitähh homme proovin.
Postitatud: 12 Apr 2011 21:14
Postitas karu
ei muutunud midagi

Postitatud: 12 Apr 2011 23:08
Postitas jx
aju vahetust ei ole proovinud?
Postitatud: 13 Apr 2011 08:05
Postitas trevi
m102 mootori ajusid ei vedele just iga nurga peal

Postitatud: 13 Apr 2011 20:55
Postitas heigo
http://bmwturbos.scottiesharpe.com/default.asp
Siin nagu midagi oli, ja kirjutati sarnastel probleemidest.
Aga ma ei suutnud kuidagi aru saada kuidas nende jooniste alla laadimine seal käis

Postitatud: 13 Apr 2011 21:19
Postitas trevi
see on juba läbi uuritud. Sealses librarys on küll infot uuema mootori kohta (motronic 1.0) aga mitte vana m102 kohta. Hetkel on küsimus, kas jagajalt tulev signaal mootori pöörete kohta jõuab ajju või mitte. Kui see on teada, saaks edasi mõela.
Postitatud: 13 Apr 2011 22:30
Postitas karu
trevi kirjutas:m102 mootori ajusid ei vedele just iga nurga peal

Üks vedeleb :
http://cgi.ebay.de/BMW-E23-745i-TURBO-8 ... 6965365852
Aga sellise hinnaga väga osta ei tahaks
Eks surgib edasi.. Ma ei tahaks väga uskuda, et see aju maha on põlenud.
Postitatud: 14 Apr 2011 21:28
Postitas trevi
USA foorumit lähemalt uurides selgus, et valest kohast vaatasin, seal librarys oli teises kohas veel materjali. See on su mootori aju ühendusskeem. Kas sellest midagi kasu on, seda ma ei tea. Tehase remondimanuaal ütleb lihtsalt, et tee ajule test vastava seadmega

Homme on mul aega skeemi süveneda, siis saan öelda, mida kust mõõta.
Skeem:
ja koodide seletus:

Postitatud: 15 Apr 2011 14:15
Postitas trevi
Skeemist on näha, et kui süüde sees, siis on vaja veel õhulugeja klappi liigutada, et bensupump tööle hakkaks. Olen kohanud analoogset lahendust paaril L-Jetronicuga autol. Äkki see lülitus ei tööta (ega sa õhulugejat mingi uuema tüübi vastu pole vahetanud)? Võimalik, et lugejas olev lüliti ei tööta ja siis pump ei hakka tööle.
Kui selles pole viga, siis pm oskan ma sulle öelda, kuidas 2.8 ajuga auto käima panna (et saaks kohapeal testida, sõita nii ei kannata), see pole keeruline, ainult et ma ei tea, kuidas pistikud sobivad.
Postitatud: 15 Apr 2011 21:10
Postitas karu
Õhulugeja ostsin ma tutika ja ei usu, et sellel midagi viga on, vana õhulugejaga on sama asi.
Postitatud: 19 Juul 2011 20:12
Postitas Riki
Väga huvitaks, kuidas pihustite teema lahenes?