1. leht 1-st

Liivaprits ja happekrunt

Postitatud: 09 Dets 2008 18:07
Postitas mikk89
tere! Kas keegi oskab öelda kui palju läheb maksma e24 kere haljaks laskmine ja happekrundi peale kandmine ? kus tööd teostatakse?oleks väga tänulik kui keegi oskak aidata
Ette tänades Mikk

Postitatud: 09 Dets 2008 18:13
Postitas nuga
Mis linnas?

Postitatud: 09 Dets 2008 18:15
Postitas mart154
Üldiselt ei soovitaks külgede ja katuse kallale liivaga minna.
Põhi/karbid - miks ka mitte...

Selle tulemuseks on laines plekk.

Tänapäeval on saada ka väga head keemiat, millega see värv ilusti maha tuleb.

Postitatud: 09 Dets 2008 18:15
Postitas mikk89
auto ise asub järvamaal aga ise elan keilas,et siis kuksil tallinnas või siis kuskil järvamaa ümbruses

Postitatud: 09 Dets 2008 18:20
Postitas mikk89
mart154 kirjutas:Üldiselt ei soovitaks külgede ja katuse kallale liivaga minna.
Põhi/karbid - miks ka mitte...

Selle tulemuseks on laines plekk.

Tänapäeval on saada ka väga head keemiat, millega see värv ilusti maha tuleb.
aga siis mingi happevann või midagi sellist?

Postitatud: 09 Dets 2008 18:27
Postitas nuga
mikk89 kirjutas:aga siis mingi happevann või midagi sellist?
Hull peast :lol:
Mispärast sa tervet autot tahad puhtaks lasta? Rooste või on pragune värvkate nii vilets, et selle peale ei kannata värvida?

Tegelikult soovitus selline, et tee oma autost piltidega teema, räägi hetkeseisust ja eesmärkidest ning siis saad ka palju konkreetsemaid nõuandeid :)

Postitatud: 09 Dets 2008 18:30
Postitas mart154
nuga kirjutas:
mikk89 kirjutas:aga siis mingi happevann või midagi sellist?
Hull peast :lol:
Mispärast sa tervet autot tahad puhtaks lasta? Rooste või on pragune värvkate nii vilets, et selle peale ei kannata värvida?

Happevann on tegelikult väga hea asi :)
Seda muidugi juhul, kui seda eestis saaks...

Ja kui seda saakski eestis, siis kindlasti oleksid meistrid jobud, ja ei peseks pärast kere puhtaks... :)


Oleks-saaks-võiks... muinasjutumaa :D


Igatahes, miks sulle keemilised värvieemaldid ei sobi???

Postitatud: 09 Dets 2008 18:34
Postitas mikk89
nuga kirjutas:
mikk89 kirjutas:aga siis mingi happevann või midagi sellist?
Hull peast :lol:
Mispärast sa tervet autot tahad puhtaks lasta? Rooste või on pragune värvkate nii vilets, et selle peale ei kannata värvida?
ütleme nii et värv on suht jama ja seda on enne ka parandatud ja vanadest parandus kohadest on ka värv lahti löönud:( vb tõesti olen hull aga plaanis oli küll haljaks lasta :) ma ei leia et selles midagi halba on või siis on?

Postitatud: 09 Dets 2008 18:37
Postitas mikk89
Igatahes, miks sulle keemilised värvieemaldid ei sobi???[/quote]
ma pole enne nende keemiliste värvieemalditega kokku puutunud :)

Postitatud: 09 Dets 2008 19:20
Postitas Cardo
Mina sellist tegevust mitte ei soovitaks. Varsti pudeneb muidu üldse tükkideks. Happevanni ja galvaanikat ainult osadele millel ei ole kokku keevitatud teineteise suhtes kihtidena asju, hape jääb sinna vahele ja mis seal toimub ? Algul ei ole näha 2a pärast seda kohta enam ei pruugigi olla.
Liivaprits suurendab metalli pindala, samas jääb teatud osa liivast metallile, liiv sisaldab mingi osa soola, see jääb pinnale jne..

Parim lahendus oleks kõrgsurvepesur, mitte selline mida ehituspoest osta saab, hetkel Eestis ei teagi sellist kohta kus seda tehakse, ehk kuskil laevaremonditehases näiteks.

Postitatud: 09 Dets 2008 19:21
Postitas pisike528
Kus järvamaal asub auto?.Tuleks kohe kaema :lol:

Postitatud: 09 Dets 2008 19:33
Postitas mikk89
pisike528 kirjutas:Kus järvamaal asub auto?.Tuleks kohe kaema :lol:
türi ligidal karjakülas

Postitatud: 09 Dets 2008 19:36
Postitas mikk89

Postitatud: 09 Dets 2008 19:48
Postitas raunz
Minuarust põhjale liivaprits teha pole väga paha mõte, kohe peale liivapritsi peab aga töödeldud pinna puhastama ja kruntima, muidu tööst vähe kasu. Terve kere liivapritsi ei soovitaks ise kah.

Muidu teoreetiliselt peaks saama ka tervet kere tsinkida, nimelt tiki-treiler tsingib oma haagiseid, hea jutu ja raha korral võtavad vb auto tsinkimise kah ette.

Postitatud: 09 Dets 2008 19:52
Postitas mikk89
et arvate et oleks mõtekas siis kemikaalidega vana värvi ja pahtel maha võtta?

Postitatud: 09 Dets 2008 22:41
Postitas karu
puhasta põhi keemiliselt ja fööniga+pahtli labidas. puhasta liivapritsiga ainult roostes kohad, liivaprits teeb metalli väga aktiivseks ja läheb väga ruttu rooste. liivapritsidud kohad tuleb üle lihvida! liivatükid ja tolm jääb sinna kinni!

Postitatud: 09 Dets 2008 22:42
Postitas karu
mikk89 kirjutas:et arvate et oleks mõtekas siis kemikaalidega vana värvi ja pahtel maha võtta?
pahtel tuleb ikka rellakaga hästi :D see keemia minumeelest pahtlit väga ei söönud.

Postitatud: 25 Dets 2008 18:27
Postitas hotwing
Mis meetoditega Nuga oma 323i töötles?

Postitatud: 04 Jaan 2009 00:22
Postitas mikk89
hotwing kirjutas:Mis meetoditega Nuga oma 323i töötles?
ei tea!