Liivaprits ja happekrunt
Liivaprits ja happekrunt
tere! Kas keegi oskab öelda kui palju läheb maksma e24 kere haljaks laskmine ja happekrundi peale kandmine ? kus tööd teostatakse?oleks väga tänulik kui keegi oskak aidata
Ette tänades Mikk
Ette tänades Mikk
Hull peastmikk89 kirjutas:aga siis mingi happevann või midagi sellist?

Mispärast sa tervet autot tahad puhtaks lasta? Rooste või on pragune värvkate nii vilets, et selle peale ei kannata värvida?
Tegelikult soovitus selline, et tee oma autost piltidega teema, räägi hetkeseisust ja eesmärkidest ning siis saad ka palju konkreetsemaid nõuandeid

Viimati muutis nuga, 09 Dets 2008 18:31, muudetud 1 kord kokku.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
nuga kirjutas:Hull peastmikk89 kirjutas:aga siis mingi happevann või midagi sellist?![]()
Mispärast sa tervet autot tahad puhtaks lasta? Rooste või on pragune värvkate nii vilets, et selle peale ei kannata värvida?
Happevann on tegelikult väga hea asi

Seda muidugi juhul, kui seda eestis saaks...
Ja kui seda saakski eestis, siis kindlasti oleksid meistrid jobud, ja ei peseks pärast kere puhtaks...

Oleks-saaks-võiks... muinasjutumaa

Igatahes, miks sulle keemilised värvieemaldid ei sobi???
ütleme nii et värv on suht jama ja seda on enne ka parandatud ja vanadest parandus kohadest on ka värv lahti löönud:( vb tõesti olen hull aga plaanis oli küll haljaks lastanuga kirjutas:Hull peastmikk89 kirjutas:aga siis mingi happevann või midagi sellist?![]()
Mispärast sa tervet autot tahad puhtaks lasta? Rooste või on pragune värvkate nii vilets, et selle peale ei kannata värvida?

Mina sellist tegevust mitte ei soovitaks. Varsti pudeneb muidu üldse tükkideks. Happevanni ja galvaanikat ainult osadele millel ei ole kokku keevitatud teineteise suhtes kihtidena asju, hape jääb sinna vahele ja mis seal toimub ? Algul ei ole näha 2a pärast seda kohta enam ei pruugigi olla.
Liivaprits suurendab metalli pindala, samas jääb teatud osa liivast metallile, liiv sisaldab mingi osa soola, see jääb pinnale jne..
Parim lahendus oleks kõrgsurvepesur, mitte selline mida ehituspoest osta saab, hetkel Eestis ei teagi sellist kohta kus seda tehakse, ehk kuskil laevaremonditehases näiteks.
Liivaprits suurendab metalli pindala, samas jääb teatud osa liivast metallile, liiv sisaldab mingi osa soola, see jääb pinnale jne..
Parim lahendus oleks kõrgsurvepesur, mitte selline mida ehituspoest osta saab, hetkel Eestis ei teagi sellist kohta kus seda tehakse, ehk kuskil laevaremonditehases näiteks.
e28
http://www.bmwclassic.ee/galerii/flash/aoc
http://www.bmwclassic.ee/galerii/flash/aob
http://www.bmwclassic.ee/galerii/flash/aod
http://www.bmwclassic.ee/galerii/flash/aoe
http://www.bmwclassic.ee/galerii/flash/aog
selline auto siis
nüüdseks on auto pulkadeks võetud peaaegu
http://www.bmwclassic.ee/galerii/flash/aob
http://www.bmwclassic.ee/galerii/flash/aod
http://www.bmwclassic.ee/galerii/flash/aoe
http://www.bmwclassic.ee/galerii/flash/aog
selline auto siis

Minuarust põhjale liivaprits teha pole väga paha mõte, kohe peale liivapritsi peab aga töödeldud pinna puhastama ja kruntima, muidu tööst vähe kasu. Terve kere liivapritsi ei soovitaks ise kah.
Muidu teoreetiliselt peaks saama ka tervet kere tsinkida, nimelt tiki-treiler tsingib oma haagiseid, hea jutu ja raha korral võtavad vb auto tsinkimise kah ette.
Muidu teoreetiliselt peaks saama ka tervet kere tsinkida, nimelt tiki-treiler tsingib oma haagiseid, hea jutu ja raha korral võtavad vb auto tsinkimise kah ette.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008