Liivaprits ja happekrunt

Vestlused vabadel, aga siiski vanu BMW'sid puudutavatel teemadel.
Vasta
mikk89
Postitusi: 15
Liitunud: 03 Sept 2008 13:44

Liivaprits ja happekrunt

Postitus Postitas mikk89 »

tere! Kas keegi oskab öelda kui palju läheb maksma e24 kere haljaks laskmine ja happekrundi peale kandmine ? kus tööd teostatakse?oleks väga tänulik kui keegi oskak aidata
Ette tänades Mikk
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Mis linnas?
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

Üldiselt ei soovitaks külgede ja katuse kallale liivaga minna.
Põhi/karbid - miks ka mitte...

Selle tulemuseks on laines plekk.

Tänapäeval on saada ka väga head keemiat, millega see värv ilusti maha tuleb.
mikk89
Postitusi: 15
Liitunud: 03 Sept 2008 13:44

Postitus Postitas mikk89 »

auto ise asub järvamaal aga ise elan keilas,et siis kuksil tallinnas või siis kuskil järvamaa ümbruses
mikk89
Postitusi: 15
Liitunud: 03 Sept 2008 13:44

Postitus Postitas mikk89 »

mart154 kirjutas:Üldiselt ei soovitaks külgede ja katuse kallale liivaga minna.
Põhi/karbid - miks ka mitte...

Selle tulemuseks on laines plekk.

Tänapäeval on saada ka väga head keemiat, millega see värv ilusti maha tuleb.
aga siis mingi happevann või midagi sellist?
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

mikk89 kirjutas:aga siis mingi happevann või midagi sellist?
Hull peast :lol:
Mispärast sa tervet autot tahad puhtaks lasta? Rooste või on pragune värvkate nii vilets, et selle peale ei kannata värvida?

Tegelikult soovitus selline, et tee oma autost piltidega teema, räägi hetkeseisust ja eesmärkidest ning siis saad ka palju konkreetsemaid nõuandeid :)
Viimati muutis nuga, 09 Dets 2008 18:31, muudetud 1 kord kokku.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

nuga kirjutas:
mikk89 kirjutas:aga siis mingi happevann või midagi sellist?
Hull peast :lol:
Mispärast sa tervet autot tahad puhtaks lasta? Rooste või on pragune värvkate nii vilets, et selle peale ei kannata värvida?

Happevann on tegelikult väga hea asi :)
Seda muidugi juhul, kui seda eestis saaks...

Ja kui seda saakski eestis, siis kindlasti oleksid meistrid jobud, ja ei peseks pärast kere puhtaks... :)


Oleks-saaks-võiks... muinasjutumaa :D


Igatahes, miks sulle keemilised värvieemaldid ei sobi???
mikk89
Postitusi: 15
Liitunud: 03 Sept 2008 13:44

Postitus Postitas mikk89 »

nuga kirjutas:
mikk89 kirjutas:aga siis mingi happevann või midagi sellist?
Hull peast :lol:
Mispärast sa tervet autot tahad puhtaks lasta? Rooste või on pragune värvkate nii vilets, et selle peale ei kannata värvida?
ütleme nii et värv on suht jama ja seda on enne ka parandatud ja vanadest parandus kohadest on ka värv lahti löönud:( vb tõesti olen hull aga plaanis oli küll haljaks lasta :) ma ei leia et selles midagi halba on või siis on?
mikk89
Postitusi: 15
Liitunud: 03 Sept 2008 13:44

Postitus Postitas mikk89 »

Igatahes, miks sulle keemilised värvieemaldid ei sobi???[/quote]
ma pole enne nende keemiliste värvieemalditega kokku puutunud :)
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1666
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Mina sellist tegevust mitte ei soovitaks. Varsti pudeneb muidu üldse tükkideks. Happevanni ja galvaanikat ainult osadele millel ei ole kokku keevitatud teineteise suhtes kihtidena asju, hape jääb sinna vahele ja mis seal toimub ? Algul ei ole näha 2a pärast seda kohta enam ei pruugigi olla.
Liivaprits suurendab metalli pindala, samas jääb teatud osa liivast metallile, liiv sisaldab mingi osa soola, see jääb pinnale jne..

Parim lahendus oleks kõrgsurvepesur, mitte selline mida ehituspoest osta saab, hetkel Eestis ei teagi sellist kohta kus seda tehakse, ehk kuskil laevaremonditehases näiteks.
e28
pisike528
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Veebr 2006 22:38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pisike528 »

Kus järvamaal asub auto?.Tuleks kohe kaema :lol:
BMW 320 1989 coupe manu
Audi 80 1.8T 1993 rwd
mikk89
Postitusi: 15
Liitunud: 03 Sept 2008 13:44

Postitus Postitas mikk89 »

pisike528 kirjutas:Kus järvamaal asub auto?.Tuleks kohe kaema :lol:
türi ligidal karjakülas
Viimati muutis mikk89, 09 Dets 2008 19:46, muudetud 1 kord kokku.
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Minuarust põhjale liivaprits teha pole väga paha mõte, kohe peale liivapritsi peab aga töödeldud pinna puhastama ja kruntima, muidu tööst vähe kasu. Terve kere liivapritsi ei soovitaks ise kah.

Muidu teoreetiliselt peaks saama ka tervet kere tsinkida, nimelt tiki-treiler tsingib oma haagiseid, hea jutu ja raha korral võtavad vb auto tsinkimise kah ette.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
mikk89
Postitusi: 15
Liitunud: 03 Sept 2008 13:44

Postitus Postitas mikk89 »

et arvate et oleks mõtekas siis kemikaalidega vana värvi ja pahtel maha võtta?
karu
Postitusi: 1057
Liitunud: 03 Okt 2005 22:31

Postitus Postitas karu »

puhasta põhi keemiliselt ja fööniga+pahtli labidas. puhasta liivapritsiga ainult roostes kohad, liivaprits teeb metalli väga aktiivseks ja läheb väga ruttu rooste. liivapritsidud kohad tuleb üle lihvida! liivatükid ja tolm jääb sinna kinni!
745, R-23, R-12
karu
Postitusi: 1057
Liitunud: 03 Okt 2005 22:31

Postitus Postitas karu »

mikk89 kirjutas:et arvate et oleks mõtekas siis kemikaalidega vana värvi ja pahtel maha võtta?
pahtel tuleb ikka rellakaga hästi :D see keemia minumeelest pahtlit väga ei söönud.
745, R-23, R-12
hotwing
Postitusi: 14
Liitunud: 12 Veebr 2006 21:46
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas hotwing »

Mis meetoditega Nuga oma 323i töötles?
mikk89
Postitusi: 15
Liitunud: 03 Sept 2008 13:44

Postitus Postitas mikk89 »

hotwing kirjutas:Mis meetoditega Nuga oma 323i töötles?
ei tea!
Vasta