BMW 520i- ..., jx, 1985
Postitatud: 29 Apr 2008 22:53
sai siis peale pikki otsinguid ja raha kogumisi endale soetatud e28 kerega BMW.
Väljalaskeaasta: 1985 (registreeritud '86)
Mootor: 2.0 95kW
Kütus: bensiin
Läbisõidunäit: 253440
Käigukast: manuaal
Värvus: valge
Lisad: elektrilised välispeeglid, kohtvalgustid, ees orginaal bmw sportistmed oletan et e28 spoilaring, korralik toon, pool toonitud tagatuled, kesklukk, roolivõim, 14" valuveljed+ suverehvid 14" plekkveljed+ talverehvid, kärukonks, tagumised udutuled, tagumiste akende kerimise mehhanismid ja lingid ära võetud, E34 rool
Tehtud tööd( üle eelmise omaniku tehtud aastal 2006):Mootor: u. 2000km tagasi vahetatud hammasrihm ja rullik, nukkvõll ja nookurid.
Esisild: vahetatud rooliotsad, šarniirid, stabika ja lääba puksid, kondid, esivedrud, amordid(vähekasutatud).
Tagasild: vahetatud piduri töösilindrid, parem lääp, parem rattalaager, amordid, vedrud, stabika varras
Kere: Uus esipõll, spoileriring, keevitatud, värvitud.
Vead: Värvitud paraku sitasti, algul oli ilus, aga mõnda aega pärast ostmist muutus täpiliseks, õli ja tosool segi( omanik arvas, et plokis mõra aga selgus et oli sisse murtud 3 plokikaane polti> sellest tulenev plokikaane lõhkemine), salongis kopitanud hais sees, kellad panevad villast, Juhiistme riie katki, summuti õli täis....
Varuosad:
2 paari tagatulesid (ühed mustaks lakitud, teised lakkimata)
sisselaskekollektor koos pihustitega
veel üks komplekt pihusteid
mõned kolvid
neerud
prillid(võred)
el. küljepeegel (mõrane)
tahavaatepeegel
ukselinke
pirnipesi
jagaja
salongisoojendusmootor
vaakumklapp
voolikuid
aknamehanismid ja lingid
korralik musta värvi armatuur
bensupaagi luuk
kulunud nukkvõll ja nookurid
väljalaskekollektorid
Ostu hind: 7000eeki
praeguses seisus siis mootor maas ja käib uue komplekteerimine, pildid antud seisust:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=56915
Väljalaskeaasta: 1985 (registreeritud '86)
Mootor: 2.0 95kW
Kütus: bensiin
Läbisõidunäit: 253440
Käigukast: manuaal
Värvus: valge
Lisad: elektrilised välispeeglid, kohtvalgustid, ees orginaal bmw sportistmed oletan et e28 spoilaring, korralik toon, pool toonitud tagatuled, kesklukk, roolivõim, 14" valuveljed+ suverehvid 14" plekkveljed+ talverehvid, kärukonks, tagumised udutuled, tagumiste akende kerimise mehhanismid ja lingid ära võetud, E34 rool
Tehtud tööd( üle eelmise omaniku tehtud aastal 2006):Mootor: u. 2000km tagasi vahetatud hammasrihm ja rullik, nukkvõll ja nookurid.
Esisild: vahetatud rooliotsad, šarniirid, stabika ja lääba puksid, kondid, esivedrud, amordid(vähekasutatud).
Tagasild: vahetatud piduri töösilindrid, parem lääp, parem rattalaager, amordid, vedrud, stabika varras
Kere: Uus esipõll, spoileriring, keevitatud, värvitud.
Vead: Värvitud paraku sitasti, algul oli ilus, aga mõnda aega pärast ostmist muutus täpiliseks, õli ja tosool segi( omanik arvas, et plokis mõra aga selgus et oli sisse murtud 3 plokikaane polti> sellest tulenev plokikaane lõhkemine), salongis kopitanud hais sees, kellad panevad villast, Juhiistme riie katki, summuti õli täis....
Varuosad:
2 paari tagatulesid (ühed mustaks lakitud, teised lakkimata)
sisselaskekollektor koos pihustitega
veel üks komplekt pihusteid
mõned kolvid
neerud
prillid(võred)
el. küljepeegel (mõrane)
tahavaatepeegel
ukselinke
pirnipesi
jagaja
salongisoojendusmootor
vaakumklapp
voolikuid
aknamehanismid ja lingid
korralik musta värvi armatuur
bensupaagi luuk
kulunud nukkvõll ja nookurid
väljalaskekollektorid
Ostu hind: 7000eeki
praeguses seisus siis mootor maas ja käib uue komplekteerimine, pildid antud seisust:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=56915