1. leht 10-st

BMW 520i- ..., jx, 1985

Postitatud: 29 Apr 2008 22:53
Postitas jx
sai siis peale pikki otsinguid ja raha kogumisi endale soetatud e28 kerega BMW.

Väljalaskeaasta: 1985 (registreeritud '86)
Mootor: 2.0 95kW
Kütus: bensiin
Läbisõidunäit: 253440
Käigukast: manuaal
Värvus: valge

Lisad: elektrilised välispeeglid, kohtvalgustid, ees orginaal bmw sportistmed oletan et e28 spoilaring, korralik toon, pool toonitud tagatuled, kesklukk, roolivõim, 14" valuveljed+ suverehvid 14" plekkveljed+ talverehvid, kärukonks, tagumised udutuled, tagumiste akende kerimise mehhanismid ja lingid ära võetud, E34 rool

Tehtud tööd( üle eelmise omaniku tehtud aastal 2006):Mootor: u. 2000km tagasi vahetatud hammasrihm ja rullik, nukkvõll ja nookurid.

Esisild: vahetatud rooliotsad, šarniirid, stabika ja lääba puksid, kondid, esivedrud, amordid(vähekasutatud).

Tagasild: vahetatud piduri töösilindrid, parem lääp, parem rattalaager, amordid, vedrud, stabika varras

Kere: Uus esipõll, spoileriring, keevitatud, värvitud.

Vead: Värvitud paraku sitasti, algul oli ilus, aga mõnda aega pärast ostmist muutus täpiliseks, õli ja tosool segi( omanik arvas, et plokis mõra aga selgus et oli sisse murtud 3 plokikaane polti> sellest tulenev plokikaane lõhkemine), salongis kopitanud hais sees, kellad panevad villast, Juhiistme riie katki, summuti õli täis....

Varuosad:
2 paari tagatulesid (ühed mustaks lakitud, teised lakkimata)
sisselaskekollektor koos pihustitega
veel üks komplekt pihusteid
mõned kolvid
neerud
prillid(võred)
el. küljepeegel (mõrane)
tahavaatepeegel
ukselinke
pirnipesi
jagaja
salongisoojendusmootor
vaakumklapp
voolikuid
aknamehanismid ja lingid
korralik musta värvi armatuur
bensupaagi luuk
kulunud nukkvõll ja nookurid
väljalaskekollektorid

Ostu hind: 7000eeki

praeguses seisus siis mootor maas ja käib uue komplekteerimine, pildid antud seisust:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=56915

Postitatud: 01 Mai 2008 21:13
Postitas Ravic
Ära siis nelja kuu pärast müügi, või varuosade teemas lõpeta :)

Postitatud: 04 Mai 2008 23:27
Postitas jx
mootor koos ja liigub ilusasti kuigi pisivigu esineb... eks ma püüa jh...

Postitatud: 09 Mai 2008 19:38
Postitas jx
pilte siis... natu tolmune aga enam vähem...:
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 19 Mai 2008 13:30
Postitas jx
tõrkuma on hakanud spidomeeter> nimelt "kustub" & "ärkab" vahelduva eduga spido seier... milles võiks probleem seisneda nb spido on vahetatud...

Postitatud: 19 Mai 2008 14:04
Postitas margus
Tegelikult see auto mulle välimuselt väga meeldib - valge värv, kena spoiler... oleks veel ilus velg ka, siis oleks väga bro! :)

Aga spido kohta ei oska ka ise öelda. Ehk ei ole viga üldsegi mitte kelladeplokis, vaid anduris? Endal sama jama hetkel autoga.

Postitatud: 19 Mai 2008 14:34
Postitas Cardo
Veljed liivapritsi ja valgeks, konksu tagant ma eemaldaks, ilus auto !

Postitatud: 19 Mai 2008 21:56
Postitas jx
anduris võib viga olla... aga kus see andur pesitseb... konksu jätan esialgu alles...

Postitatud: 19 Mai 2008 22:33
Postitas Ruut
jx kirjutas:anduris võib viga olla... aga kus see andur pesitseb...
tagasilla reduktori kaanes.

Postitatud: 15 Juun 2008 15:38
Postitas jx
tänan abi eest... hakkas tööle.... aga väiksel reisil mööda eestit juhtus õnnetus> nukkvõlli ratta poldil keere maas ja klapid kõverad> omal jalal enam tallinnast võrru ei jõua nii kiirelt kui vaja... käiku läheb tross või treila... kui kellegil on tuttavaid kes omavad või töötavad treila laenutus firmades võiksid ps endast märku anda kuna olen suures hädas...

Postitatud: 15 Juun 2008 16:28
Postitas Ruut
M20B20 kaane peaks suht saiaraha eest saama. Vahetad (lased vahetada) kähku kaane ära ja siis kodu poole tuld.

Postitatud: 15 Juun 2008 21:24
Postitas jx
aitähh kõigile kes reageerisid... esialgne plaan on teisipäeval slepis ajama panna ning uus mootor (2.5) mis oli juba ammu plaanis peale panna läheb käiku...

Postitatud: 15 Juun 2008 21:43
Postitas Ruut
jx kirjutas:esialgne plaan on teisipäeval slepis ajama panna
Arvesta siis sellega, et auto on ilma piduri- ja roolivõimuta. Kui vähe kogenematu juht veab, siis võivad käe- ja jalalihased lõunasse jõudes suht surnud olla.

Postitatud: 16 Juun 2008 22:49
Postitas jx
ennegi ole autosi säänseid ja määnseid juhitud ja veetud ning probleeme pole tekkinud aga eks ta katsumus saa olema... kui keegi näeb võib lehvitada ja kaasa elada sellele komöödiale...

Postitatud: 16 Juun 2008 22:55
Postitas ullivilli
Kuis sels siis nii juhtunud, et pidurivõimugi pole? :o
Minu 83 aasta nullvarustusega E21 on pidurivõimgi.
Ja roolivõimust eriti puudust ei tunnegi: musklit nagu on ja olen täheldanud, et mu ilma roolivõimuta on kergema rooliga, kui mõned, millel on võimendatud.
Kuigi jah tee mügarused on paremini tunda ja võimuga kergem tagurpidi sõita.
Peamine aga ilma võimuta, et viba, ega kiskumist sees ei oleks. Kuigi mul on need mõlemad natuke :P

Postitatud: 16 Juun 2008 22:58
Postitas Priit
Ruut kirjutas:
jx kirjutas:esialgne plaan on teisipäeval slepis ajama panna
Arvesta siis sellega, et auto on ilma piduri- ja roolivõimuta. Kui vähe kogenematu juht veab, siis võivad käe- ja jalalihased lõunasse jõudes suht surnud olla.
:!:

Postitatud: 16 Juun 2008 23:01
Postitas ullivilli
Jeps jeps... Ups :lol: :oops:

Postitatud: 17 Juun 2008 23:28
Postitas jx
auto kodus ja probleeme ei tekkinud ei mentidega ega ka lihaste suremisega... kokku kulus peatustega 4h 250km... hobust mängis scorpa 2.0doch....

Postitatud: 29 Juul 2008 20:57
Postitas jx
nii uue mootori otsingul olen kiusatuses... kes teab see v6iks n6u anda kumba valida... esimene (m20b27) 2,7(2693cc) Eta mootor 92kw 240Nm ning teine on uuema e34 kerel 2.0 doch 110kw mootor... kumba eelistada teades, et esimese mootori paigaldamine on tunduvalt lihtsam aga millised erinevused on e34 ja e28 mootoripatjade ja k2igukasti patjade kinnitustel+ elektrisysteemi kokku istumine... segane kyll aga vast keegi sai minu m6ttest aru...

Postitatud: 30 Juul 2008 15:09
Postitas margus
Hmmm... noo uue mootori pead enivei ostma koos aju ja juhtmestikuga(kuigi vanema mootori peaks ka saama käima panna su vana ajuga).
See M20B27 mootor on üldiselt suhteliselt rahuliku loomuga ja peaks olema ka e28 mootoritest kõige ökönoomsem(vist). E34 24klapine on aga rohkem pööretealdis ja peaks andma panema olemuse kogu sõidust.

Kuid ikkagi meenub kusagilt lugu tüüpidest, kes panid M20B27 käima M30B25 aju ja pihustite ja kõigega ja oli väga kuri masin saanud. 8)