BMW 520i- ..., jx, 1985
BMW 520i- ..., jx, 1985
sai siis peale pikki otsinguid ja raha kogumisi endale soetatud e28 kerega BMW.
Väljalaskeaasta: 1985 (registreeritud '86)
Mootor: 2.0 95kW
Kütus: bensiin
Läbisõidunäit: 253440
Käigukast: manuaal
Värvus: valge
Lisad: elektrilised välispeeglid, kohtvalgustid, ees orginaal bmw sportistmed oletan et e28 spoilaring, korralik toon, pool toonitud tagatuled, kesklukk, roolivõim, 14" valuveljed+ suverehvid 14" plekkveljed+ talverehvid, kärukonks, tagumised udutuled, tagumiste akende kerimise mehhanismid ja lingid ära võetud, E34 rool
Tehtud tööd( üle eelmise omaniku tehtud aastal 2006):Mootor: u. 2000km tagasi vahetatud hammasrihm ja rullik, nukkvõll ja nookurid.
Esisild: vahetatud rooliotsad, šarniirid, stabika ja lääba puksid, kondid, esivedrud, amordid(vähekasutatud).
Tagasild: vahetatud piduri töösilindrid, parem lääp, parem rattalaager, amordid, vedrud, stabika varras
Kere: Uus esipõll, spoileriring, keevitatud, värvitud.
Vead: Värvitud paraku sitasti, algul oli ilus, aga mõnda aega pärast ostmist muutus täpiliseks, õli ja tosool segi( omanik arvas, et plokis mõra aga selgus et oli sisse murtud 3 plokikaane polti> sellest tulenev plokikaane lõhkemine), salongis kopitanud hais sees, kellad panevad villast, Juhiistme riie katki, summuti õli täis....
Varuosad:
2 paari tagatulesid (ühed mustaks lakitud, teised lakkimata)
sisselaskekollektor koos pihustitega
veel üks komplekt pihusteid
mõned kolvid
neerud
prillid(võred)
el. küljepeegel (mõrane)
tahavaatepeegel
ukselinke
pirnipesi
jagaja
salongisoojendusmootor
vaakumklapp
voolikuid
aknamehanismid ja lingid
korralik musta värvi armatuur
bensupaagi luuk
kulunud nukkvõll ja nookurid
väljalaskekollektorid
Ostu hind: 7000eeki
praeguses seisus siis mootor maas ja käib uue komplekteerimine, pildid antud seisust:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=56915
Väljalaskeaasta: 1985 (registreeritud '86)
Mootor: 2.0 95kW
Kütus: bensiin
Läbisõidunäit: 253440
Käigukast: manuaal
Värvus: valge
Lisad: elektrilised välispeeglid, kohtvalgustid, ees orginaal bmw sportistmed oletan et e28 spoilaring, korralik toon, pool toonitud tagatuled, kesklukk, roolivõim, 14" valuveljed+ suverehvid 14" plekkveljed+ talverehvid, kärukonks, tagumised udutuled, tagumiste akende kerimise mehhanismid ja lingid ära võetud, E34 rool
Tehtud tööd( üle eelmise omaniku tehtud aastal 2006):Mootor: u. 2000km tagasi vahetatud hammasrihm ja rullik, nukkvõll ja nookurid.
Esisild: vahetatud rooliotsad, šarniirid, stabika ja lääba puksid, kondid, esivedrud, amordid(vähekasutatud).
Tagasild: vahetatud piduri töösilindrid, parem lääp, parem rattalaager, amordid, vedrud, stabika varras
Kere: Uus esipõll, spoileriring, keevitatud, värvitud.
Vead: Värvitud paraku sitasti, algul oli ilus, aga mõnda aega pärast ostmist muutus täpiliseks, õli ja tosool segi( omanik arvas, et plokis mõra aga selgus et oli sisse murtud 3 plokikaane polti> sellest tulenev plokikaane lõhkemine), salongis kopitanud hais sees, kellad panevad villast, Juhiistme riie katki, summuti õli täis....
Varuosad:
2 paari tagatulesid (ühed mustaks lakitud, teised lakkimata)
sisselaskekollektor koos pihustitega
veel üks komplekt pihusteid
mõned kolvid
neerud
prillid(võred)
el. küljepeegel (mõrane)
tahavaatepeegel
ukselinke
pirnipesi
jagaja
salongisoojendusmootor
vaakumklapp
voolikuid
aknamehanismid ja lingid
korralik musta värvi armatuur
bensupaagi luuk
kulunud nukkvõll ja nookurid
väljalaskekollektorid
Ostu hind: 7000eeki
praeguses seisus siis mootor maas ja käib uue komplekteerimine, pildid antud seisust:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=56915
Viimati muutis jx, 15 Veebr 2010 09:39, muudetud 2 korda kokku.
tänan abi eest... hakkas tööle.... aga väiksel reisil mööda eestit juhtus õnnetus> nukkvõlli ratta poldil keere maas ja klapid kõverad> omal jalal enam tallinnast võrru ei jõua nii kiirelt kui vaja... käiku läheb tross või treila... kui kellegil on tuttavaid kes omavad või töötavad treila laenutus firmades võiksid ps endast märku anda kuna olen suures hädas...
Kuis sels siis nii juhtunud, et pidurivõimugi pole?
Minu 83 aasta nullvarustusega E21 on pidurivõimgi.
Ja roolivõimust eriti puudust ei tunnegi: musklit nagu on ja olen täheldanud, et mu ilma roolivõimuta on kergema rooliga, kui mõned, millel on võimendatud.
Kuigi jah tee mügarused on paremini tunda ja võimuga kergem tagurpidi sõita.
Peamine aga ilma võimuta, et viba, ega kiskumist sees ei oleks. Kuigi mul on need mõlemad natuke

Minu 83 aasta nullvarustusega E21 on pidurivõimgi.
Ja roolivõimust eriti puudust ei tunnegi: musklit nagu on ja olen täheldanud, et mu ilma roolivõimuta on kergema rooliga, kui mõned, millel on võimendatud.
Kuigi jah tee mügarused on paremini tunda ja võimuga kergem tagurpidi sõita.
Peamine aga ilma võimuta, et viba, ega kiskumist sees ei oleks. Kuigi mul on need mõlemad natuke

nii uue mootori otsingul olen kiusatuses... kes teab see v6iks n6u anda kumba valida... esimene (m20b27) 2,7(2693cc) Eta mootor 92kw 240Nm ning teine on uuema e34 kerel 2.0 doch 110kw mootor... kumba eelistada teades, et esimese mootori paigaldamine on tunduvalt lihtsam aga millised erinevused on e34 ja e28 mootoripatjade ja k2igukasti patjade kinnitustel+ elektrisysteemi kokku istumine... segane kyll aga vast keegi sai minu m6ttest aru...
Hmmm... noo uue mootori pead enivei ostma koos aju ja juhtmestikuga(kuigi vanema mootori peaks ka saama käima panna su vana ajuga).
See M20B27 mootor on üldiselt suhteliselt rahuliku loomuga ja peaks olema ka e28 mootoritest kõige ökönoomsem(vist). E34 24klapine on aga rohkem pööretealdis ja peaks andma panema olemuse kogu sõidust.
Kuid ikkagi meenub kusagilt lugu tüüpidest, kes panid M20B27 käima M30B25 aju ja pihustite ja kõigega ja oli väga kuri masin saanud.
See M20B27 mootor on üldiselt suhteliselt rahuliku loomuga ja peaks olema ka e28 mootoritest kõige ökönoomsem(vist). E34 24klapine on aga rohkem pööretealdis ja peaks andma panema olemuse kogu sõidust.
Kuid ikkagi meenub kusagilt lugu tüüpidest, kes panid M20B27 käima M30B25 aju ja pihustite ja kõigega ja oli väga kuri masin saanud.

e28 M535i