Vaadates viimase aja ilmasid võib vist selle auto esimese hooaja lõppenuks lugeda. Kuigi ülevaatuse ja kindlustuse poolest võiks veel sõita.
Läbisõitu tuli umbes 2500km ja sellest enamus oli üritustel käimine - meie suvine kokkutulek, soome bmw klubi kokkutulek ja läti üritus. Niisama lõbusõitu eriti ei tulnudki.
Kütusekulu kohta pidasin kah arvestust ja keskmine tuli ca 9 liitri kanti. Seega päris öko, arvestades et mootor on veel korralikult sisse sõitmata.
Kindlasti ei pea muretsema, et talvel selle auto kallal midagi teha poleks

Vigade parandust tuleb omajagu teha. Eks need kes on ise auto nullist kokku pannud, need mõistavad. Ei saa ju käevahel sõlmi kokku pannes tihtipeale aru, kas need ka reaalses elus kenasti toimima hakkavad. Väikese kogemusega ei oska ka teatud nüanssidele tihtipeale tähelepanu pöörata.
* käigukast teeb mingil määral häält. Just madala pöörde pealt kiirendades. Tõenäoliselt tuleb sisendvõlli laager ära vahetada. Käigukasti koostamisel jäi see tegemata, sest näpuvahel tundus laager korralik ja teiselt poolt oli uue laagri hind piisavalt kräbe, et seda igaks juhuks mitte vahetama hakata.
* jahutussüsteem ei toimi ikkagi nii nagu vaja. Tõenäoliselt tuleb uus viskosidur hankida.
* istmed on vildakile vajunud. Tuleks lahti võtta ja plekkosa keevitusega üle käia. Ka riiet võiks siit-sealt veidi kohendada, et ta paremini hoiaks.
* õlileke karterituulutusest. Arvatavasti võtan kogu sisselaskepoole veel korraks maha, puhastan lekkinud õlist ja üritan ta kuidagi lekkevabaks saada. Jube näotu lugu, kui muidu viisakal autol on õliplekid all
* katuseluugi kate ripub. Kevadel liimisin ja jäi ilusti hoidma, aga nüüd ajaga on täitsa lahti tulnud. Moraal - ärge
sellist liimi kasutage. Alguses liimib hästi, aga juba paari kuu pärast laseb lahti.
* spidomeetri tross tiksub. Selline mulje jääb, nagu äratuskell tiksuks "kellade" taga. Olen proovinud trossi küll õlitada, aga kasu pole olnud. Võimalik, et tuleb tross välja vahetada.
* uste sisse käiv niiskustõkkekile on puudu
Lisaks tuleb autot veel täiendavalt komplekteerida.
Puudu on:
* pagasnikusse käiv tööriistatasku. Ka viisakat rattavõtit oleks vaja. Kui kellegil on üle, siis pakkuge!
* piduriklotsid varustada kulumisanduritega
* esipaneeli ja kapoti vahele käivad svammist tihendid
* kriimustamata tahavaatepeegliklaasid tuleks hankida
* mootori külmkäivituse lisaõhuklapp asendada. Hetkel on see lihtsalt teibiga õhku mitteläbilaskvaks tehtud ja ega suvisel ajal polegi teda vaja. Muidugi originaalse komplektatsiooni huvides saab seal toimiv klapp olema.
Lühidalt vist olekski kõik.
Tegelikult käisin just paar päeva tagasi õhtusel ringil ja tuleb öelda, et auto sõidab ikka jube hästi. Tuleb lihtsalt eelpool mainitud puudustest osata mööda näha

Kui baur sõidab kahtlemata nii nagu vanatehnika ikka, siis 323 sõidab hoopis teistmoodi. Salong on kenasti vaikne ning mootori häält on vaid kiirendamisel vaikselt kuulda. Recaro iste haarab juhi kindlalt oma haardesse. Käiguvahetus on kiire ja täpne. Maanteel lubatud maksimaalne kiirus tuleb kiiresti kätte, kuigi salongis tundub kiirus hulka väiksem olevat. Kui võrrelda bauri ja 323'e kiirendust, siis alguses rebib baur hulka raevukamalt minema. Seda toetab ka 4,1 ülekandearvuga differ. Samas kui üle 4000-5000 pöörde hakkab bauril jõud raugema, siis 323 hakkab sellelt pöördelt alles jõuliselt tõmbama.
Ahjaa, üks asi veel. Tellisin hiljuti UM'st baurile uued kojamehed, aga selgus, et tehas tarnibki nüüd ainult ühte tüüpi kojamehi ja need sobivad plug'n'play vaid facelifti järgsele masinale. Kuna ma 323'e championi kojameestega eriti rahul pole, siis saigi uued kojamehed hoopis 323. Esindusest hangitavad kojamehed on
boschi toodang. Proovida pole veel jõudnud, igatahes kumm on neil küll veidi moodsam kui 1982 aastal paigaldatu
Mõned pildid ka erinavatelt üritustelt:
