3. leht 3-st
Postitatud: 27 Aug 2011 04:10
Postitas e28520
mul audi 200 turbo, wg, cooler,( bmw 2.4td vl kolle, toimib aga porno..)
Postitatud: 18 Sept 2011 01:06
Postitas V8
Üldiselt käe harjutamiseks ja esimese ülelaetud mootori tegemiseks mootori remonti ennem teha on puhas lollus. Segu lahja buusti all, sulavad kolvid üles, segu liiga rikas, lõhub plokikaane tihendi ära. Kepsusaaled võiks üle vaadata, need hakkavad otseselt hagu saama.
Kui kompressioon mingi 9:1-le mootoril siis se ju ideaalne.
Audi 5 silindrit turbo mootorid on 9,3:1-le surveastmega, ja kannatavd 2+ baari ilma surveastet alla laskmata. Alla 0,7 baari võid suht vabalt raua poolest lasta. 2,0 mootor muidugi jama baasiks võtta. m30 3,5-ga saad sama töö hulga ja rõhu juures pea topelt võimsuse. 3 baari bena rõhku ei jää väheks madala buustiga, pihustid peavad lihtsalt korralikult pihustama, vanad pihustid ei taha seda vist hästi teha madalama rõhuga.
Turboclub on muidugi õige koht kust küsida.
Sul on 2 valikut mootori ülelaadimisel, vana kool ja uus kool.
Postitatud: 18 Sept 2011 08:10
Postitas redline
Segu lahja buusti all, sulavad kolvid üles, segu liiga rikas, lõhub plokikaane tihendi ära
Rikas segu ei lõhu küll ühtegi tihendit ära, pigem võimsus jääb väikeseks. Tihendi lennutab kaane ja ploki vahelt ikka deto ära ja seda põhjustab ikkagi lahja segu.
Postitatud: 18 Sept 2011 13:03
Postitas -Myyr-
ma juba ise otsin teist mootorit.
üks 2.7 on silmapiiril aga see vist läheb ennem ära kui rahad kätte saan.
Aga hakkan ikka teise mootoriga peale.. pigem samaraha eest võimsust odavalt ( eks alguses kangesti vaidlesin vastu)
Eks näeme mingiaeg