Turbotamise idee
Turbotamise idee
Siin pikemat aega mõttetes mõlkunud turbotamine..
Muidugi ma loodan et targemad mehed ei tee seda nüüd maatasa..
Kuna väga palju ülevaadet turbotamise osas ei ole.
Käed saaks külge 2.4td turbole.
Mootoriks oleks 2.0 92kw
525'e pihustitele
Öeldi..et peaks uue kütuse pumba soetama..et 3.0 bari pidavat väheks jääma.
Turbo paigaldamisel tuleb ka siis juba kap.remont mootorile...
Kui oskab siin keegi mõnda mõtte tera kaasa öelda oleks oodatud.
Ei taha soetada suuremat mootorit..vaid tahaks oma kogemusi edasi arendada..ja näha mis tulemusi see ka annaks.
Aga tänud lugejatele
Muidugi ma loodan et targemad mehed ei tee seda nüüd maatasa..
Kuna väga palju ülevaadet turbotamise osas ei ole.
Käed saaks külge 2.4td turbole.
Mootoriks oleks 2.0 92kw
525'e pihustitele
Öeldi..et peaks uue kütuse pumba soetama..et 3.0 bari pidavat väheks jääma.
Turbo paigaldamisel tuleb ka siis juba kap.remont mootorile...
Kui oskab siin keegi mõnda mõtte tera kaasa öelda oleks oodatud.
Ei taha soetada suuremat mootorit..vaid tahaks oma kogemusi edasi arendada..ja näha mis tulemusi see ka annaks.
Aga tänud lugejatele
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
No ideaalne oleks ka vängem sisu mootorile saada.
Kuna aga sul seal vist vägapalju rõhku taha ei tule. Vaid teed seda rohkem eksperimendina, siis vast ajab asja ära ka originaal sisu.
Pihustid oleks hea vahetada suurtemate vastu jnejnejne
Pisiasju on palju...
Turboclub-ist peaksid saama vägapalju näpunäiteid.
Kuna aga sul seal vist vägapalju rõhku taha ei tule. Vaid teed seda rohkem eksperimendina, siis vast ajab asja ära ka originaal sisu.
Pihustid oleks hea vahetada suurtemate vastu jnejnejne
Pisiasju on palju...
Turboclub-ist peaksid saama vägapalju näpunäiteid.
+61438856151
Re: Turbotamise idee
IIRC enamvähem korralik turbotamine maksis 50k vanas rahas.-Myyr- kirjutas:Kuna väga palju ülevaadet turbotamise osas ei ole.
Õige oleks alustada selle foorumi läbilugemisest.
http://foorum.turboclub.ee/
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: Turbotamise idee
Tee parem vastupidi. Kõigepealt mootoriremont ja siis kui raha peaks üle jääma - turbo paigaldamine-Myyr- kirjutas:Turbo paigaldamisel tuleb ka siis juba kap.remont mootorile...

ebays on müügil turbo kit mis lle maksumus on kuskil 500 euri. Seal on kõik timerid ja kogujad voolikud, otrud, põlved, jahutus ventikad kolled ning komplekti tootlikus on 450 HP. Nii et kui selle ostad ja kruvid külge mõningate mootori muudatustega siis on sellest ikka küll ja küll. Ning kui enda masina ribadeks lased ja pole midaig komplektida teha siis teenid selle komplekti müügipealt ikka korralikult tagasi ka. 

aga samas saad muud vajalikud asjad ikkagi kätte. Jahutus süsteem suht kallis ikka. Õli koguja olemas seal. Siis turbole õlitus vahe jupp mis käib õli filtri alla. Siis kõik need torud ja põlved pole kõige odavamad. Ja seal on olemas Kollektor mis on juba pool vaeva võitu kui ise heitama hakata. Muidugi aju on veel vaja ning plokikaane tihendit korraliku ja surve astet tuleb ka muuta mootoril. Ning sis on uba küünlad õli vaja teised. Ning mootoril tuleb siiski alustuseks teha kap remont. Paned sinna mingi täissündi sisse ja see vana mootor jookseb nagu mahla kask sul seal kui veel surve kõrgeks läheb
. Nii et ikkagi alustada tuleb kap. rem. plus tugevamad kolvid kepsud.

Saad aru see on KIT
Sealt ei saa midagi head oodata, kui ajada taga ideaalset kompotti.
Seal on kõik olulised pisiasjad kaheldavad (voolavused, vastupidavused jne)
Väga hea kompoti saad ainult sellisel juhul kui ise ajad parimatest juppidest komplekti kokku.
Aga nagu ma eespool ütlesin. "alguseks kärab küll"
See vängema mootori sisu on ka tegelikult selline niijanaaa.
Tuleks ehk uurida palju mootor kannataks tehase sisuga, ja kas endale sellest piisab.
Imelihtne näide on küll jaapanist aga mis siis.
Mazda FE3N ja FE3NT mootorid kestavad tehase sisuga vabalt ära 400+ HP
Seda on proovitud ülemaailma. KA eestis (DB-HP Ivar )
Usas ühed hullud said 600 HP
Samuti on antud mootorid just väga hinnas oma kestvuse pärast.
Kuigi kaheldav on kas teemas näitena toodud mootor originaal sisuga selliseid jõude taluda suudab.
Päikest : H
Sealt ei saa midagi head oodata, kui ajada taga ideaalset kompotti.
Seal on kõik olulised pisiasjad kaheldavad (voolavused, vastupidavused jne)
Väga hea kompoti saad ainult sellisel juhul kui ise ajad parimatest juppidest komplekti kokku.
Aga nagu ma eespool ütlesin. "alguseks kärab küll"
See vängema mootori sisu on ka tegelikult selline niijanaaa.
Tuleks ehk uurida palju mootor kannataks tehase sisuga, ja kas endale sellest piisab.
Imelihtne näide on küll jaapanist aga mis siis.
Mazda FE3N ja FE3NT mootorid kestavad tehase sisuga vabalt ära 400+ HP
Seda on proovitud ülemaailma. KA eestis (DB-HP Ivar )
Usas ühed hullud said 600 HP
Samuti on antud mootorid just väga hinnas oma kestvuse pärast.
Kuigi kaheldav on kas teemas näitena toodud mootor originaal sisuga selliseid jõude taluda suudab.
Päikest : H
+61438856151
Võtkem nüüd rahulikult:D
Ma olen lugenud.. turboclubist/ vist.. et m20 mootor kannatab stockis 100hp silindri kohta..stock sisu.
Ma ei aja taga 600hplist võimust.
Hetkel 92kw. 125hp.. oleksin rahul isegi 200'ga.
Selle pärast tahtsingi natukene uurida..palju selle diisli turbost loota üldse oleks.
No jah.. et ta rohkem madalatel pööretel töötamiseks mõeldud.. ma ajan taga tõmmet..mitte seda et suudaksin põletada rehve piirajas ka 2-3 käiguga.
Eilsel otsingul avastasin,..et päris bolt on pole kollektor..tahab vaheflantse..
Ja turbost oleks kasu kuni 250hpni.
Tahaks asjaga algust teha..ja kunagi hiljem siis juba suurem mootor ja nii edasi.
Sest hetkelist mootorit ei taha vahetada.. kui õhtale läheb.. asendan diisliga
Kui rõhust rääkida.. siis max oleks hetkel 0.5
Ei ole ka probleem surveastet madaldada.
Mootor on sõitnud 84.000 nüüdseks.. lahti võttes..ma kahtlen et seal väga palju asju vahetada tuleks
Ma olen lugenud.. turboclubist/ vist.. et m20 mootor kannatab stockis 100hp silindri kohta..stock sisu.
Ma ei aja taga 600hplist võimust.
Hetkel 92kw. 125hp.. oleksin rahul isegi 200'ga.
Selle pärast tahtsingi natukene uurida..palju selle diisli turbost loota üldse oleks.
No jah.. et ta rohkem madalatel pööretel töötamiseks mõeldud.. ma ajan taga tõmmet..mitte seda et suudaksin põletada rehve piirajas ka 2-3 käiguga.
Eilsel otsingul avastasin,..et päris bolt on pole kollektor..tahab vaheflantse..
Ja turbost oleks kasu kuni 250hpni.
Tahaks asjaga algust teha..ja kunagi hiljem siis juba suurem mootor ja nii edasi.
Sest hetkelist mootorit ei taha vahetada.. kui õhtale läheb.. asendan diisliga
Kui rõhust rääkida.. siis max oleks hetkel 0.5
Ei ole ka probleem surveastet madaldada.
Mootor on sõitnud 84.000 nüüdseks.. lahti võttes..ma kahtlen et seal väga palju asju vahetada tuleks
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
ja selle turbo kiti kohta ebayst..sain jällegi eile targemaks..et see pidi puhas bs olema
Jaapanis tehtud "direct bolt on" turbo.. mis tuleb välja vb et ei istugi otse otsa.. ja kui peakski istuma.. sõidad sa selle puruks.. täiesti juustud pidid olema.
Jah.. voolikud ja muud jurad vb tõesti saaks sealt..
Aga turbo kohta : Milline/mis auto turbo siis peaks sobima 2.0 rohkem?
Diislil väike turbo.. kuna madalatel pööretel.. pole nii palju heitgaase ka korraga..benakal jälle rohkem..sööb turbo ära täitsa..
Võin ka valesti praegu jutustada.. pole just kõige targem.. aga eks me kõik mingi hetk areneme
Jaapanis tehtud "direct bolt on" turbo.. mis tuleb välja vb et ei istugi otse otsa.. ja kui peakski istuma.. sõidad sa selle puruks.. täiesti juustud pidid olema.
Jah.. voolikud ja muud jurad vb tõesti saaks sealt..
Aga turbo kohta : Milline/mis auto turbo siis peaks sobima 2.0 rohkem?
Diislil väike turbo.. kuna madalatel pööretel.. pole nii palju heitgaase ka korraga..benakal jälle rohkem..sööb turbo ära täitsa..
Võin ka valesti praegu jutustada.. pole just kõige targem.. aga eks me kõik mingi hetk areneme
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
No selle turbo peale aretamiseks lähekls umbkaudu 100€
Keretöödega ma teen algust oktis..ja samamoodi ka turboga. kuna siis läheb kõik teosse.
Välimusel ikka enamvähem samad..
Valukad.. stangelisad.. ja seest eistmed nahasse.. ja suht ongi kõik. madaldus / või custom colid ka..
Rohkem süda ei ihaldagi praegu
Keretöödega ma teen algust oktis..ja samamoodi ka turboga. kuna siis läheb kõik teosse.
Välimusel ikka enamvähem samad..
Valukad.. stangelisad.. ja seest eistmed nahasse.. ja suht ongi kõik. madaldus / või custom colid ka..
Rohkem süda ei ihaldagi praegu
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Ja millest ma sulle sis seletasin siin juba-Myyr- kirjutas:ja selle turbo kiti kohta ebayst..sain jällegi eile targemaks..et see pidi puhas bs olema
Jaapanis tehtud "direct bolt on" turbo.. mis tuleb välja vb et ei istugi otse otsa.. ja kui peakski istuma.. sõidad sa selle puruks.. täiesti juustud pidid olema.
Jah.. voolikud ja muud jurad vb tõesti saaks sealt..

Tegelikult on need voolikud ka sellise kaheldava kvaliteediga. Kas annab piisavalt paisuma, või lööb puruks ??
Vaja oleks ikka korralikke voolikuid.
Äkki oleks sul lihtsam otsida mõni turbo mootor ja seda hakata kangemaks "keerama" esialgu ??
+61438856151
well..siis jääks see enda tegemis mõnu ära..
et leida turbo mootor.. pean arvestama et tuleks teha muudatusi mootori asetuse juures..
Sest uue mootori soovi väga ei ole.. ainult selle turbo osas.
Saan aru et kõik soovitavad suuremat mootorit..aga hiljem tuleks ikka sama teema nagu praegu.. mis ja kuidas ja kust.
Tahan teha sellest 2.0istki midagi paremat,.. kui ta stockis on.
Voolikud jne saab ka kõik
Õnneks on koht ühe targa teadja mehe juures tõstamaal..et temaga koos aretame..ja teeme ka keretöid.
et leida turbo mootor.. pean arvestama et tuleks teha muudatusi mootori asetuse juures..
Sest uue mootori soovi väga ei ole.. ainult selle turbo osas.
Saan aru et kõik soovitavad suuremat mootorit..aga hiljem tuleks ikka sama teema nagu praegu.. mis ja kuidas ja kust.
Tahan teha sellest 2.0istki midagi paremat,.. kui ta stockis on.
Voolikud jne saab ka kõik
Õnneks on koht ühe targa teadja mehe juures tõstamaal..et temaga koos aretame..ja teeme ka keretöid.
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
-Myyr- kirjutas:No selle turbo peale aretamiseks lähekls umbkaudu 100€

Eelnevalt mainitud korralikult turbotamine 50k vanas rahas on pigem see summa mis läheb asja normaalselt tehes. Mõtlen selle all siis seda, et turbost ka mingit kasu oleks. 100€ eest ei saa veeranditki pisiasju, mis tarvis, et asi tööle saada.
Kui huvi asja vastu suur ning tahtmine katsetada ja "kooliraha" maksta siis anna minna ja ära lase pessimistlikest postitustest end heidutada. Kui tahad kindlasti ja reaalselt jõudu kapoti alla juurde saada siis vaata pigem suurema töömahuga m20 mootori järgi

BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008