3. leht 10-st

Postitatud: 15 Sept 2008 19:35
Postitas jx
paistab et probleemidel ei tulegi l6ppe... soojalt kaob s2de... kui j2tad seisma ei l2he enam k2ima või hakkab puterdama... milles asi?

Postitatud: 18 Sept 2008 12:36
Postitas jx
säde olemas ja toimib laulab nagu linnuke... ainus jama on säilinud et pole veepumba rihmaseibi ja soojalt ei käivitu võtmest... tundub et nv hakkan ise treima seda rihmaseibi kuna pole lootust seda kuskilt saada... heaks abiks oleks rihmaseibi sisemine l2bimõõt( rimaalumise otsani) ning ka välimine läbimõõt...

Postitatud: 20 Sept 2008 19:37
Postitas jx
rihamseib leitud... probleem aga seisneb nyyd kyttekulus kuna võtab topelt kytust ja musta viskab tagant.... kas asi on ajus või kannatab kuskilt reguleerida?

Postitatud: 20 Sept 2008 19:43
Postitas Indrek I
Lamda andur või kütusesurve regulaator.

Postitatud: 20 Sept 2008 19:45
Postitas jx
minuteada pole nii vanadel mootoritel ei lamdat ega katakat.... kus ja milline on kütusesurve regulaator?

Postitatud: 21 Sept 2008 17:01
Postitas pisike528
jx kirjutas:minuteada pole nii vanadel mootoritel ei lamdat ega katakat....
oled kindel?

Postitatud: 21 Sept 2008 17:42
Postitas jx
100% pole kindel et kõikidel pole aga selles olen kindel et minu mootril pole neid olnud...

Postitatud: 21 Sept 2008 20:02
Postitas Indrek I
Kuna sul seal eta mootor siis lamda peab olema, kütusesurve regulaator asub pihustilati otsas.

Kokkuvõttes peaks su probleem lamda andurga piirduma.

Postitatud: 21 Sept 2008 20:22
Postitas jx
mul pole kindlalt ei lambdat ega ka pistikut kuhu sinna lamdat otsa toppida... momendil läheb katsetusse aju aga kui kellegil oleks pilti näidata milline on lamda pistik... 2.7 elektrisüsteemi skeem oleks samuti abiks... teisalt pole kütuselatil mingit regulaatorit ning minu arusaama järgi ei tohiks see kütte peale andmist nii suuresti mõjutada kuna pihusteid reguleerib aju ju...

Postitatud: 21 Sept 2008 22:06
Postitas omega
jx kirjutas:mul pole kindlalt ei lambdat ega ka pistikut kuhu sinna lamdat otsa toppida... momendil läheb katsetusse aju aga kui kellegil oleks pilti näidata milline on lamda pistik... 2.7 elektrisüsteemi skeem oleks samuti abiks... teisalt pole kütuselatil mingit regulaatorit ning minu arusaama järgi ei tohiks see kütte peale andmist nii suuresti mõjutada kuna pihusteid reguleerib aju ju...
Vanemad 2.7 mootorid olid ka ilma lambdata.
Seega mis aasta mootoriga sul tegu on ültse ja kas on 90kw, 92kw või 95kw mootor ? Mis aju sul peal on ?
Kütuselatil on ees otsas selline väike anum küljes, kus ühes otsas on bensiinivoolik ja teises otsas peenike vaakumvoolik, mis läheb sisselaske kollektorisse. Ehk siis see anum ongi kütusesurveregulaator.

Temperatuuriandurid on sul ikka õigesti ühendatud ? 2.7 mootoril on neid ju neli tk. ja 2.0-il ainult kaks tk.

Postitatud: 22 Sept 2008 08:00
Postitas jx
tempi andurid on õieti ühendatud ja tean ka milline ei tööta kuna mittetöötaval on pistik katki... see selleks, mootor peaks olema aastast 84 ja tegu peaks olema 92kw mootoriga...

Postitatud: 25 Sept 2008 19:18
Postitas jx
küsimus kas 2.0 ja 2.7 õhulugejal on vahet? ning kas aju koodidel on vahet?

Postitatud: 25 Sept 2008 20:05
Postitas omega
jx kirjutas:küsimus kas 2.0 ja 2.7 õhulugejal on vahet? ning kas aju koodidel on vahet?
Jah mõlemad asjad on erinevad.

Postitatud: 26 Sept 2008 21:12
Postitas jx
ok aga aju kood ei anna mulle rahu... mul kaks aju kood peaaegu sama aga lõpud erinevad: orginaalil 42 aga uuel 27... käima läheb esimesega aga teisega mitte... milles asi...

Postitatud: 30 Sept 2008 10:17
Postitas jx
eilse seisuga said kõik jupid vahetatud 2,7 omade vastu ja nüüd nurrub nagu kass... tänan kõiki kes andsid nõu... varsti näeb autot ka tänavaliikluses....

Postitatud: 04 Okt 2008 18:07
Postitas jx
kas käigukasti küljes olevad andurid soojenedes võivad hakata streikima? nimelt külmalt läheb võtmest käima aga soojalt kaob säde ega ei käivitu... lükates läheb käima... töötaval mootoril lahti ühendades need käigukasti anduri juhtmed ühega sureb välja aga teisega ei tee midagi... segane jutt aga loodan et keegi sai aru ja oskab aidata....

Postitatud: 07 Okt 2008 21:14
Postitas jx
nv lähvad siis vahetusse käigukast ja pritsungid... aga mis detail on pildil kujutatud ning mis on selle tööülesanne? http://www.bmwclassic.ee/galerii/album285/aag

Postitatud: 07 Okt 2008 21:29
Postitas E28
Peaks olema bensupaagi tuulutus

Postitatud: 07 Okt 2008 21:34
Postitas jx
kui vahelt ära võtta... kas see mõjutab midagi...

Postitatud: 07 Okt 2008 21:46
Postitas rean
käigukasti küljes olevad andurid
1) väntvõlli andur
2) põõrete andur
Mõlemad peaksid korralikult töötama , kui mõnest neist pistik välja tömmata ei tohiks auto enam käivituda . See on juba järgi proovitud :!:
Sama lugu peaks olema ka temperatuuri (anduriga) anduritega , pistiku välja tõmbamisega kaasneb auto mitte käivitumine .
Sinu autol võib olla need käigukasti küljes olevad andurid juba vanad , mis ei anna ajule normaalset impulssi e; teavet ...käivitades ei saa aju aru , kas mootor käib ringi või mitte . Andurid võivad olla ka kaetud mustusega , et magnet impulss sealt vaja minevat impulssi kätte ei saa .
Võib veaks veel olla ka aju süütetransi jalad (oksudeerunud) kehv ühendus või mida iganes . Üle jootmine on siiani abiks olnud mootorite suvalisel ajal seiskumise probleemis . Vanematel bmw-de aju joodised pidavat asjatundjate sõnul ka olema kehvapoolsed e; tehnika polnud arenenud toll ajal nii hästi kui praegu .
Võibolla põhjendab ka see , et ühe ajuga läheb käima , teisega mitte .
Ma ei tea palju sellest ka abiks oli aga ..midagi ikka :wink: