3. leht 7-st
Postitatud: 27 Apr 2005 03:04
Postitas ilmari
Auto värviks on burgundrot ja kood 199. Selline kood ja nimi on ka kerel kirjas.
liikmete autod- ka varsti
Postitatud: 27 Apr 2005 12:26
Postitas Jaan
Burgundrot-metallic on väga hea toon. Piisavalt tume, raamib ilusti auto ära ja toob kõik disaini peensused välja. Ütleme nii, et mul oleks e23 puhul 4 värvieelistust: burgundrot, achatgrün ning must ja hõbedane. Sellisele limusiinile sobib tumedam värv alati. Ka kroom tuleb tumedama värvi taustal paremini esile. Tume e23 võib olla väga efektne. Burgundrot-metallic + must nahk =

Samas heledatest toonidest näeb hõbedane väga hea välja. Hõbedane auto, must nahksisu - poleks ka paha. Üldiselt suurematele autodele sobivad tumedamad toonid, väiksematele heledamad.
Postitatud: 27 Apr 2005 13:50
Postitas ilmari
Ka nahkistmed on mul olemas. Ootavad värvimist ja salongi paigutamist. Ise ootan soojemaid päevi, et saaks salongi viimistleda (uksepolstrid, katus, vaipkate põrandale jne). koju võtsin ka kodutööd, nimelt puitdekooderiga tegelen praegu.
Muide burgundrot+ hele nahk on ka väga efektne kuid ebapraktiline.
värviga olen mina väga rahul

päiksepaistelisel ilmal tundub auto hele-kirsipunane ning varjus tume-kirsipunane.
Postitatud: 27 Apr 2005 13:56
Postitas Jaan
Võib ka hele nahk olla. Kontrastid võivad samuti huvitavalt mõjuda - näiteks auto: diamantschwarz ja sisu: hele nahk

Praktilisus on loomulikult omaette teema.
Postitatud: 01 Mai 2005 18:53
Postitas ilmari
muide siin
http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t=165 hõbedat värvi(kuni 82a. seitsmene omab ka selliseis spoilasid mis minulgi)
Postitatud: 05 Mai 2005 10:38
Postitas Arvo
ilmari kirjutas:Ka nahkistmed on mul olemas. Ootavad värvimist ja salongi paigutamist.
Kas selle värvimise osas on sul mingi kindel koht kus lased teha või ostad vajalikud materjalid ja teed ise?
Ma paar aastat tagasi otsisin poelettidelt nahavärvi ja avastasin, et eestist seda naljalt ei leia. Jõgeval olevast nahaparkimise kombinaadist (nimi ei meenu) oleks saanud aga ainult suuremates kogustes.
müügikuulutus
Postitatud: 05 Mai 2005 16:16
Postitas Jaan
Avastasin ühe huvitava müügikuulutuse, ehtne vana tüübi e23:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 95911&rd=1
SEDA kassid ostaksid.
Postitatud: 07 Mai 2005 14:48
Postitas ilmari
Arvo kirjutas:ilmari kirjutas:Ka nahkistmed on mul olemas. Ootavad värvimist ja salongi paigutamist.
Kas selle värvimise osas on sul mingi kindel koht kus lased teha või ostad vajalikud materjalid ja teed ise?
Ma paar aastat tagasi otsisin poelettidelt nahavärvi ja avastasin, et eestist seda naljalt ei leia. Jõgeval olevast nahaparkimise kombinaadist (nimi ei meenu) oleks saanud aga ainult suuremates kogustes.
Selle fima nimi on ecoclean , Viljandi mnt 22, Tallinn. Panin üx kord 1182.ee- naha värvimine, ning sealt ujus välja keemiline pesu, naha puhastus, -värvimine. maili teel sai ka räägitud ning osutus ,et see on võimalik ja nad olevat seda ka teinud juba.
Kui uurid asja lähemalt sellel aadressil siis oleks tore kui see info mida sulle räägiti siia kirja paned. Kahjuks ei ole mul võimalik kohal käia kuna elan Narvas ning Tallinnas käin aint täiendkoolitustel tööasjus.
Postitatud: 18 Mai 2005 13:24
Postitas Jaan
Kes veel näinud ei ole siis siin oleks üks huvitav link ühe põneva autoga:
http://www.bigarnie.co.za/cars/745i/M745i.htm
Postitatud: 18 Mai 2005 19:55
Postitas raul
Seal lehel ka 745 kasutusmanuaal pdf olemas - huvitav lugemine, ma sain sealt enda mootori kohta ka "ametlikud" õlid teada

. Aga see auto on ka huvitav - e23 kere + m88 mootor +"gogleg" manuaalkast või reziimidega automaatkast. Kusjuures mujal ilmas m5/m6 (ei m88, ega s38) automaatkasti üldse ei pakutud. Vist ainuke M-seeria aparaat oli M3, mida sai usas ka automaatkastiga?
Postitatud: 19 Mai 2005 07:28
Postitas Iff
Kõik muud õlid olid seal manuaalis küll ilusasti kirjas aga mida peaks valama nivooamortide paaki, mis asub juhipoolses tagakoopas. Paak on suht kuival, kuid amordid hoiavad taset praegu veel ilusti. Äkki on keegi tark...?

Postitatud: 19 Mai 2005 07:49
Postitas Jaan
Seda vaatasin isegi, et väga põhjalik kasutusjuhend masinale kaasa pandud

Trükkisin isegi paberile välja

Suur osa informatsioonist kehtib loomulikult ka teistele sarnastele autodele. Kellel aga M5 või M6 kodus - nendele peaks see samuti põnev lugemine olema.
Postitatud: 19 Mai 2005 10:43
Postitas raul
Iff, UM oled küsinud õli marki? Nad peaksid seda suht täpselt teadma

PS. Selles manuaalis oli ka kirjas, kuidas istme asendite mällu salvestamine käib.
Postitatud: 19 Mai 2005 16:39
Postitas Iff
UM-st pole küsinud aga seda peaks tõesti tegema. Istmete mällu panek sai juba ühest varasemast manuaalist selgeks, mis siit läbi käis
Postitatud: 19 Mai 2005 17:55
Postitas raul
ETK-st leidsin 745 kohta sellise info:
Hydraulic Oil
Pentosin CHF 7.1 / kood: 81 22 9 407 549
Pentosin CHF 11S / kood: 81 22 9 407 758
Ja
www.bavauto.com pakub sarnast kraami:
Hydraulic Fluid - Comparable to Pentosin 11s / kood: 82 11 1 468 041
Hydraulic Fluid - Comparable to Pentosin 7.1 / kood: 81 22 9 407 549
Postitatud: 27 Mai 2005 14:45
Postitas Jaan
Nendele, kes kord päevas bimmerboardi ei külasta. Siin oleks üks kena puitsisuga vanema tüübi e23:
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/77012
Postitatud: 27 Mai 2005 17:04
Postitas kustas
Ülemine osa armatuurlauast ju uuema tüübi oma, millel veel ka õhutus restid puudu ja esipõll ka kahtlaselt kõver

Ja jube rool on ka
Oh mind virisejat, kuid auto ise on aus

Postitatud: 28 Mai 2005 15:43
Postitas Jaan
Ma jällegi lootusetu optimist, eriti selles osas mis puudutab igasuguseid haikalu

Postitatud: 01 Juun 2005 10:42
Postitas Jaan
Postitatud: 01 Juun 2005 10:57
Postitas Priit
vot see oli ilus
