Kuule Arvo, see kütusekulunäidik on ikka vanemal seitsmesajasel ka olemas (kui sa pead silmas seda näidikut mis näitab kütuse kogust kütusepaagis).
Mis USA-versioonidesse puutub siis tuli meelde, et nendel on stanged vedrude peal ehk need deformeeruvad väiksel kiirusel vastu takistust sõites ning siis peaksid vaikselt oma asendisse tagasi minema. USA masinatel on see tavaline.
732e - sellist asja nagu ei tohiks olla, see on ilmselt kirjaviga. 728 tükiarv peaks sisaldama nii karburaatoriga kui ka sissepritsega masinaid. Tükiarvust rääkides - kuskil internetis oli näiteks olemas hetkel Saksas arvel olevad e23-d ja neid oli alla kümne tuhande. Võimalik, et 6 või 7 tuhat. Teine riik, kus suurem vanade seitsmesajaste arv, see oleks tõenäoliselt USA. Kui palju neid tänasel päeval maailmas kokku järgi ja sõidukorras on, kes teab? Võib-olla arvuliselt mingi 30 000 oleks ehk reaalne?
Kustasele: No sellest kellade blokist oleks natuke vähe. Kui sinna juurde leiduks veel see vana soojendusüsteem koos juhtpaneeliga, vaata siis hakaks mõte natuke tööle
Tegelikult mõni aasta tagasi pakuti seda vanemat soojendussüsteemi müügiks kuid kuna selle asjanduse asukoht geograafiliselt jäi kuskile pärapõrgusse (Läti piiri äärde) ja otseselt väga suurt vajadust uuema tüübi masinale seda sisse ehitada ei olnud siis jäi tookord ära. Tervikliku masina aga võtaks küll

Loomulikult meenub mulle veel, et olen näinud ühte 1977 aasta 733i "täislaks"mudelit lammutamiseks - el. aknad ja peeglid, konditsioneer, puitsisu, seesama laekaga konsool...

Kahju. Kuna omanikul oli vaja sellelt masinalt ainult keret siis jah... Otseselt ei olnud ka nii palju raha, et võinuks talle mingi asjaliku pakkumise teha ja masina päästa
