7. leht 7-st

välismaa foorumist ühtteist

Postitatud: 12 Juul 2008 23:01
Postitas trevi

Re: välismaa foorumist ühtteist

Postitatud: 12 Juul 2008 23:38
Postitas Jaan

Postitatud: 06 Veebr 2009 08:13
Postitas kustas
Pilt

Pilt

:shock:

Postitatud: 07 Veebr 2009 00:46
Postitas karu
No on ikka rõve küll :shock: väga suure traumaga mees on see kes sellised spoilad pani sinna

Postitatud: 23 Apr 2009 22:46
Postitas nuga
Mõned pildid BMW arhiividest :)

Must + BBS 8)
Pilt

Mingid vennad tuunivad
Pilt

Tagumised el. istmed:
Pilt

Pilt

Pilt

http://www.bmw-classic.de/2/webmill.php ... &id=158074 aadressil on neid veel tonnide kaupa ;)

Postitatud: 24 Juul 2009 09:02
Postitas ingmarp
Paar nädalat tagasi kirjutasin meili BMW Konzernarchivi ja küsisin E23 Executive ja Highline mudelite tootmisarvusid. Täna sain lõpuks ka vastuse:
We don't have separate production figures for the BMW 735i Executive and
745i Executive, as these models did not have individual model codes. The
Executive version was "added" with an option code (# 440). So to find out
how many were built, one would have to check every chassis number for this
option code.

For the Highline version it was different, therefore I can give you the
relevant production numbers:

162 735i Aut. Highline without catalyst
47 735i Aut. Highline
1795 735i Aut. Highline USA

329 745i Aut. Highline
67 745i Aut. Highline Japan

Postitatud: 24 Juul 2009 09:26
Postitas sysi
Kui ma õigesti aru saan, siis selliseid autosid nagu mul on toodetud 162 tk :)

Postitatud: 24 Juul 2009 10:39
Postitas ingmarp
Sobrasin vähe netis ja selgus, et Executive paketi option code (440) on ametlikult üldse Non-smoker packagena kirjas. Võta nüüd kinni, kas Executive option kood muudeti kunagi hiljem non-smokeriks või oligi kohe nii ette nähtud, et mittesuitsetajad said Executive varustusega auto :D

Postitatud: 24 Aug 2009 20:41
Postitas kustas
Ma nüüd pole kindel, kas selle auto omanik ka siin foorumis figureerib, aga igatahes nägin mina täna sellist autot:

Pilt
Pilt
Pilt

Igatahes oli tegu väga säilinud eksemplariga. Tegin omanikuga veidi juttu ka ja tuli välja, et see on 730A aastast 1979 ja Eestisse tõi see sama omanik selle auto juba aastal 1989, olles ise siis teine omanik sellel. Vererõhu tõmbas see auto mul küll üles :D.

Postitatud: 24 Aug 2009 21:36
Postitas karu
Väga kena 8) kas oli vana sissepritse ka peal? kas mootorist ka pilte tegid?

Postitatud: 24 Aug 2009 22:01
Postitas nuga
karu kirjutas:kas oli vana sissepritse ka peal?
730'l kasutati minuteada ainult karpamootorit.

Postitatud: 24 Aug 2009 22:13
Postitas kustas
karu kirjutas:Väga kena 8) kas oli vana sissepritse ka peal? kas mootorist ka pilte tegid?
Need polgi üldse minu pildid, andsin talle enda maili aadressi ja ta saatis need pildid mulle.

Aga ja, ühe karpaga mootor oli. Ja ausalt, see oli kõige-kõige vaiksem M30, mida ma eales töötamas olen kuulnud (summuti jooksis naljakalt, kõrvalistuja alt). Igatahes pisara tahtis silma tuua, no ausõna.

Postitatud: 25 Aug 2009 10:20
Postitas meelis k
Sellist masinat tahaks ise ka lähedalt vaadata :).
Vanatüübi ilusa neeruga E23 on ikka ülikena asi.

Väga uhkeid aparaate võib ikka Eestimaa pinnal leiduda, millest ei ole internetikasutajatel mingit aimu.

Ligi aasta tagasi foorumisse postitatud ARK päringu järgi on 730 E23 arvel 2 tk. 1979 ja 1985 :D.

Postitatud: 25 Aug 2009 22:23
Postitas karu
Kas hakkad ostma seda?

Postitatud: 30 Okt 2009 19:06
Postitas kustas
Kas kellegil leidub infot, et mis mõõdus olid E23'l rehvid, mis tehasest alla pandi?

Postitatud: 02 Nov 2009 15:45
Postitas ingmarp
Leidsin sellise asja internetiavarustest

Pilt