6. leht 9-st
Postitatud: 18 Okt 2006 12:12
Postitas Priit
minu igapäevaliikuriks troll nr 3 ja buss nr 33

Postitatud: 18 Okt 2006 12:25
Postitas Jaan
Jah troll ja buss on head igapäevased liikumisvahendid. Kahjuks on suurem osa neist nii viletsas seisukorras, et paha hakkab. Üleüldse tekib bussis kinnise koha tunne ja ärevus tuleb sisse. Uksed peaks lahti tehtama ainult igas kolmandas peatuses, saaks ehk kiiremini edasi

Üleeile sõitsin bussiga. Juba eemalt kaugelt bussi märgates hakkas pea ringi käima

Re: 2003 2004 2005 2006 (2007)
Postitatud: 18 Okt 2006 12:39
Postitas mart154
Jaan kirjutas:Üks tuttav ostis oma vanema auto asemel mingi uuema vähem vana auto ning jäi pärast paari päeva sõitmist teele. Nende autodega on see asi, et kui garantii läbi saab, vaja järgmine võtta

Muud midagi.
ära nüüd isiklikult võta, aga oled sa üldse kunagi mõne prantsuse autoga pikemalt sõitnud? kui ei ole... siis ära ka kommenteeri eriti.
Peres olnud nii pesoosid kui renoosid, isegi sitröön läbi käinud.
ei ole ükski kuidagipidi hullem olnud kui mõni sama hinnaklassi volks vaagen või japs...
miks see: sest 150k eest ei leidnud teist sama hea varustusega, piisavalt vähe sõitnud ja korralikult hooldatud autot.. ja linnasõitudeks on see 85kw maa ja ilm...
edit: ahjaa, sõitnud on ta 65000, niiet, uued kummid on kahjuks ostetud juba

Postitatud: 18 Okt 2006 12:43
Postitas Ruut
Jaan kirjutas:Üleeile sõitsin bussiga.
Haikala on praeguse seisuga toimetatud ravile.
Kas igapäevasõidukiks on GS? Ma preagu mõlgutan mõtteid, et kas K võtta veel enne talve registrisse, et saaks ka mõned pikemad otsad teha.
Postitatud: 18 Okt 2006 15:04
Postitas Jaan
mart154 kirjutas:ära nüüd isiklikult võta, aga oled sa üldse kunagi mõne prantsuse autoga pikemalt sõitnud?
Olen sõitnud ikka Prantsuse autoga, Renault 4-ga, sellisega siis
http://www.renault4.co.uk/renault-4-res ... pleted.htm ja ei olnud viga. 1,1 liigutas seda keret täiesti talutavalt edasi. Prantsuse autod on suhteliselt pehmed sõita, samuti leidub seal huvitavaid tehnilisi lahendusi: näiteks Renault 4-l oli käigukast mootori ees ja käigukang asetses keset armatuuri. Auto maksis 5000.- krooni, pärast käsipiduri remonti (250.-) läks ka ülevaatuselt läbi. Kütusekulu oli väga mõistlik.
Ruut kirjutas:Jaan kirjutas:Üleeile sõitsin bussiga.
Haikala on praeguse seisuga toimetatud ravile.
Kas igapäevasõidukiks on GS? Ma preagu mõlgutan mõtteid, et kas K võtta veel enne talve registrisse, et saaks ka mõned pikemad otsad teha.
Mu isiklik haikala on sellel aastal olnud suurema osa ajast uue värvi ootel, enne talve saab vast lõpuks värvi peale. 4-5 korda ongi hainina sõita saanud viimase 7 kuu jooksul

GS-iga olen liigelnud 8-st aprillist saadik. Nüüd siis 19 oktoober kalendris. Tavaliselt peetakse mootorratast lõbusõiduvahendiks kuid ise seda ei ütleks. 3 korda väiksema kütusekuluga (4l/100km) iga päev tööl käia pole paha mõte. Kuni ilmad üle nulli ja jääd pole - saab sõita rahulikult. Korralik soe riietus peab seljas olema (nahk peal ja windstopper all). Head motoriided saab siit
http://www.loodusinvest.ee/motokaup/?grupp=20&lahti=20 Jõuad veel K arvele võtta ja mõne sõidu teha.
Postitatud: 08 Nov 2006 20:39
Postitas lamp
Niisiis nüüd löpuks sai omandatud uus talve auto mis jääb pikemaks kui 2 kuud

escort läinud ja asemele tuli Bmw 520iA ehk siis e34
Postitatud: 16 Nov 2006 19:58
Postitas nuga
Täna sai minust uue tojoota korilla kasutaja

Vanad bemmiromud võib nüüd südamerahuga maha müüa

Postitatud: 17 Nov 2006 11:54
Postitas Jaan
sysi kirjutas:saaks mina ka kunagi omale tojoota korilla....
Unistada ju võib...

Enne pead haininadest lahti saama. Üks endast lugupidav Tojootaomanik läheb BMW märgiga autost suure kaarega mööda (ja pomiseb vaikselt omaette "krdi bemarimehed jätavad oma bemme igale poole")

Postitatud: 17 Nov 2006 17:37
Postitas raunz
igapäevaselt liigun siis kondiaurul, 18 ja 33 bussidega. ega eriti ei kurda, käimised saab käidud ja raha jääb rohkem alles põhjatu augu ehk BMW jaoks.
Postitatud: 21 Nov 2006 23:08
Postitas akuula
viimasel ajal olen liikund E21 318i-ga, kütusekulu minu arust enam -vähem talutav nii umbes 8-9 kanti linn mnt koos, kus juures tuntav kütuse kasv ilmnes siis kui istusin E30 roolist (320i) E28 (525iA) rooli

ja nüüd nagu mainisin silmaga nähtav bensu sääst kui tagasi E21 roolis
Kuid tuleb tunnistada et vahest tahab rullnokk minust välja saada ja pahandusi "rulzaga" tegema minna kuid samas igatsen mnt peal E28-t, eriti 3 käigust automaati
Ühistranspordi vastu on allergia, peaks jalgrattale uued kummid investeerima.

Postitatud: 22 Nov 2006 11:53
Postitas jan
akuula kirjutas:viimasel ajal olen liikund E21 318i-ga, kütusekulu minu arust enam -vähem talutav nii umbes 8-9 kanti linn mnt koos, kus juures tuntav kütuse kasv ilmnes siis kui istusin E30 roolist (320i) E28 (525iA) rooli

ja nüüd nagu mainisin silmaga nähtav bensu sääst kui tagasi E21 roolis
Kuid tuleb tunnistada et vahest tahab rullnokk minust välja saada ja pahandusi "rulzaga" tegema minna kuid samas igatsen mnt peal E28-t, eriti 3 käigust automaati
Ühistranspordi vastu on allergia, peaks jalgrattale uued kummid investeerima.

Igapäevaselt kahel rattal...
Olen vanaks jäänud ja ei viitsi enam rattaga sõita tööle ja kodu.Siis otsustasin 2006 veebruaris soetada 50cm2 rolleri ja nüüd käin juba teise sellisega igapäevaselt tööl ja vahel ka kesklinnas toimetamas. Tavaliselt sõidan päevas max 6-10km ja selleks ideaalne sõiduk.
Liiklen enamuse teest jalgrattateel ja vahel ka mõnel kõnniteel tasakesi.Ummikud ja rullnokad õnneks segavad vähe ja ise tuleb ka sõbralik olla!
Hari läks mul punaseks,et pidevalt seisin ummikus,siis veel uks ots vaid 4km,ei saa mingit sõidunaudingut.
Nädalavahetusel sõidan siis oma haininadega ja teen seda tõelise naudinguga!
Ainult sõidurõõm!
Jan.
Postitatud: 22 Nov 2006 17:53
Postitas akuula
Ise olen ka mõelnud selle peale et võiks mingi 50 cm asja osta, suvel sai nalja pärast nn "pocket bike" ära proovitud

tegelikult oli täitsa tore . Saladuskatte all võin öelda et mul tsikkel ka

(mul tagasihoidlik 350 cm) aga vot häda et asju pole kuhugi panna ja kuna bändi ka veel vabast ajast teen siis on täitsa probleem et kuhu sa selle kitarri paned

ja ülemeelikus tujus bändi kaaslased
Ma ei tea kuidas teiega on aga mul on psüholoogiline tõke selle suhtes kui pole autos tööriistu ja hunnikut varuosi kaasas nn "igaks juhuks"

mulle ei meeldi ka tänapäeva uued ja moodsad automobiilid, mis sest et ökod Seega peab kaasa mahtuma tööriistakast, pill, vahest mõni ilus tüdruk

, ja muidugi tööd mis tööjuurest kaasa võetud(terve pagass igasuguseid osi

) ühesõnaga on raske ühistranspordiga kõike seda kaasas vedada
OT aga kas selline 50 cm asi ära ka tasub? ma mõtlen tahab ta palju sättimist, ehk kuidas vastu peab?
Postitatud: 22 Nov 2006 21:51
Postitas Ruut
akuula kirjutas:... siis on täitsa probleem et kuhu sa selle kitarri paned

ja ülemeelikus tujus bändi kaaslased
...Seega peab kaasa mahtuma tööriistakast, pill, vahest mõni ilus tüdruk

, ja muidugi tööd mis tööjuurest kaasa võetud(terve pagass igasuguseid osi

) ühesõnaga on raske ühistranspordiga kõike seda kaasas vedada
sinu kirjeldatud tingimustele vastab hästi korviga "M"
või, et valitud margi juures püsida, siis näiteks midagi
siit
Postitatud: 22 Nov 2006 23:38
Postitas akuula
Margi valik kusjuures läks täppi

Kõige naljakam, et mul polegi muid autosid peale BMW olnudki, nüüd vist valetasin kuna oma aega ootab mosse 407

jah kahju aga seisab see projekt juba paar aastat

ja üks suvi võis mind ka rohelise 412 kombiga vuramas näha

aga see polnud ka minu oma vaid vanaisa oma

kuid samas on mokits otsene BMW koopia või tegelt kes kelle pealt maha tegi?

Postitatud: 23 Nov 2006 12:02
Postitas jan
akuula kirjutas:Ise olen ka mõelnud selle peale et võiks mingi 50 cm asja osta, suvel sai nalja pärast nn "pocket bike" ära proovitud

tegelikult oli täitsa tore . Saladuskatte all võin öelda et mul tsikkel ka

(mul tagasihoidlik 350 cm) aga vot häda et asju pole kuhugi panna ja kuna bändi ka veel vabast ajast teen siis on täitsa probleem et kuhu sa selle kitarri paned

ja ülemeelikus tujus bändi kaaslased
Ma ei tea kuidas teiega on aga mul on psüholoogiline tõke selle suhtes kui pole autos tööriistu ja hunnikut varuosi kaasas nn "igaks juhuks"

mulle ei meeldi ka tänapäeva uued ja moodsad automobiilid, mis sest et ökod Seega peab kaasa mahtuma tööriistakast, pill, vahest mõni ilus tüdruk

, ja muidugi tööd mis tööjuurest kaasa võetud(terve pagass igasuguseid osi

) ühesõnaga on raske ühistranspordiga kõike seda kaasas vedada
OT aga kas selline 50 cm asi ära ka tasub? ma mõtlen tahab ta palju sättimist, ehk kuidas vastu peab?
Kui rollerist rääkida siis esimene oli 2takti ja sellega oli mingi jama iga 100-150km järel,siis sai isu täis ja müüsin maha.
Teine roller on 4takti ja pole midagi laita, teele pole kordagi jäänud!
Kiidan igati sellist sõidukit linnas liiklemiseks!
Mina vean oma haininaga kaasa vaid kompressorit,kasti tööriistu,paks jope alla visast,mõned õlid ka,mõni kalts ka,mõned ajalehed,katusekaikad,mõned koormarihmad,rattaraam konksule,juhet mõni jupp,natuke kosmeetikat autole ja siis see staff mis kohe tehasest autol kaasas!Ei julge kellelegi oma pagassi sisu näidata,korra üks polla soovis vaadata mu pagassi ja kui avasin ütles vau ega siia midagi muud eriti mahugi,hetkel polnud mul kaasas isiklike asju ja saunapuid.
Tean siin Bemmimehi kellel pagass on tühjem ja puhtam kui minul kindalaegas.
Mul ka hirm et midagi juhtub kui oma tööriistad,kummikompressori ja muu vajaliku staffi garaasi unustan!
Jan.
Postitatud: 23 Nov 2006 20:29
Postitas Ruut
akuula kirjutas:Kõige naljakam, et mul polegi muid autosid peale BMW olnudki, nüüd vist valetasin kuna oma aega ootab mosse 407

jah kahju aga seisab see projekt juba paar aastat
krt vaatasin, et kirjutad juba minust

esimeseks autoks M403 (veel alles aga taastamiskõlbmatu), vahepeal vanemate izh kombi ja siis vaid bemmid. või siiski üks '49 Pobeda ootab sõitma panemist ja paar aastat tagasi sai izh pirukas mosseliigaks soetatud aga sõitma pole veel jõudnud.
Postitatud: 23 Nov 2006 22:37
Postitas akuula
Tahtsin ka Pobi aga sattusin 407 otsa

ja pealegi oli vanavanematel ka 407 sellest siis mõned osad ja tükikesed nostalgiat

väga tore oleks sellega igapäev liikuda

mis sest et max kiirus soodsa tuulega mäest alla 70 km/h

aga mine sa tea v-b järgmise aasta suvelõpulgi?

hmmm nüüd tuli meelde et 323 ootab kere remonti ja rulza laguneb ja 525 ootab millal ma tema mootori ettevõtan

Krooniline ajapuudus koos finants seisuga

Postitatud: 19 Dets 2006 14:53
Postitas mriks
mina sõidan praegu igapäevaselt nissan maxima 3.0 j30 ga... hai ootab arsti juurde aega..

Postitatud: 10 Apr 2007 10:39
Postitas sysi
Hee, kuna e21 sai nüüd nii ilus ja sile, siis sellega ei raatsi Tallinnas oma igapäevasõite teha. Jalutamine on superlahe, aga suvel Pärnusse jääb nagu kaugeks.
Ostsin ka siis igapäevaauto
Teised pildid
Häid pilte kahjuks pole, küll aga on hea seisukord ja originaalrehviga originaalvaluveljel tagavararatas, originaalapteek (100% komplektne), originaal turvapoldid, originaal tööriistakomplekt (ühtteist puudu), originaal hooldusraamat ja kasutusjuhend... originaal noh

Postitatud: 10 Apr 2007 13:45
Postitas mask
Minul on igapäevasõitudeks selline käru.
M50 mootoriga 1992a 525iA.
-= mask =-