See siis minu igapäevaliikur. Seoses kütusehindade jätkuva tõusuga olen juba üle läinud alternatiivkütusele (õlu). Võtab mingi 20 sajale, aga meeleolu on parem
Minu igapäeva liikuriks kujuneb selle kuu löpuks Audi 80, kuna eesti bensiini hinnad on enne olematult madalad siis vöib söita ka vöimsa 66kw mootoriga igiliikuriga
Mu igapäevaliikuriks on pegoo 205gti - suht spartalik, puuduva vedrustusega, läheb hästi edasi ja üle kümne liitri sajale ei võta.
Teema alustajale - mu naisele ka väike auto ei meeldi, ikka nõuab suuremat (st.bemarit) - huvitav mis tõbi neil naistel on ?
Natuke siis teemast mööda, ehk päris vastandlikku !!!! Ma sõitsin täna kohe pärsis ise (ima et mees kõrval hädaldax/õpetax) e 28 -ga ja seda kohe igapäev ei juhtu
Jaan kirjutas:See on ju täiesti tavaline vana seitsmesajane
Värvikood on esialgu Calypsorot Metallic (252). Rohkem ei oska midagi asjalikku jutustada. Hea tööl käia, jutujätkuks öelduna
Kui igapäeva sõidukist jutt siis küsiks mis mootoriga?
Niiehknaa kui viimaseid bensuhindasid vaadata ja teades vanemate M30 mootorite bensukulu linnatsükkils ei ole mul muud öelda kui et oled tõeline fänn või ajab lihtsalt rahakott üle ääre
Ei aja üle. Eile ostsin Säästumarketist kuuks ajaks makarone ja ketsupit.
Aga seda ma küll aru ei saa, et igapäevasteks sõitudeks on vaja osta masin mis ei meeldi. Ei tahaks uskuda, et see ilma kytteta edasi läheb Panen siis bensiini sellesse autosse mis meeldib. Ka "odavam" auto tahab remonti ja laguneb. Et siis milleks tömmelda ja kus on kokkuhoid? See on sama nagu dislamehed räägivad kuidas nad kokku hoiavad - ostsin diisli kuna kytust kulub vähem. Aga kord aastas remondib ise mootorit 20 000.- krooni eest... vöi midagi sarnast. Ega neil ka raha kuskilt yle ei aja aga lihtsalt "hoiavad kokku".
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Minul igapäevselt on kasutusel e32 735ia(eriolukorras e23 728i),ilusa ilmaga sõidan ka jalgrattaga Merida Cross 5300
Mõni pilt ka siia: http://www.bmwclassic.ee/galerii/album218
Viimati muutis jan, 11 Sept 2005 10:29, muudetud 1 kord kokku.
Aga kui ökonoomsetest haininadest rääkida siis pakun välja, et 525i on kõige optimaalsem lahendus. Soovitan isiklikult kõigile kes tahavad kvaliteeti mõistliku hinnaga. Kütusekulu poolest äärmiselt väikse isuga, samas sõiduomadustes mööndusi tegemata. Teema omaette on see kuidas masinat hoitud on. Kes ostab poisikeste poolt käest-kätte käinud auto mida remonditud alles siis kui midagi küljest ära lennanud... kui sedagi... siis ega sealt ei ole mõtet ka mingit ökonoomsust otsida. Heas korras 525i / 528i on aga väga väga head autod ning... täiesti peaks välja tulema ühega.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Jaan kirjutas:Aga seda ma küll aru ei saa, et igapäevasteks sõitudeks on vaja osta masin mis ei meeldi. Ei tahaks uskuda, et see ilma kytteta edasi läheb
Sellel asjal on 2 otsa, ebameeldivast "peldikust" on pühapäeval palju suurem nauding hobiautosse istuda
Ise olen üritanud midagi vahepealset leida, 525i-l on suht piisavalt jõudu, samas paagitäie keskmine kulu ~10l sajale esialgu veel maha ei murra ...viimane hinnatõus küll pani juba kukalt kratsima kuna viimasel ajal on olnud päris palju sõitmist .
Vana diiselauto ost on jah selline loteriimäng, mõni sõidab kaua ja muretult, teine maksab teise auto hinna mootori remondiks
Arvo kirjutas:
Ise olen üritanud midagi vahepealset leida, 525i-l on suht piisavalt jõudu, samas paagitäie keskmine kulu ~10l sajale esialgu veel maha ei murra
Minu 635 on igapäevaliikuriks viimasel ajal mu naise käes. Kui omal discoga sõidust siiber saab siis kas vahetame masinad või võtan e30. Aga samas kõigil neil masinatel on keskmine kütusekulu 10 l/100km. 635 -el näitab kompu viimase paari tuhande keskmist 10,0. Muidugi talv varsti tulekul ja siis läheb kuuene talveunne