E21 vs E12 vs E23

Vestlused vabadel, aga siiski vanu BMW'sid puudutavatel teemadel.
Vasta
Uku
Postitusi: 13
Liitunud: 10 Juul 2007 23:07

E21 vs E12 vs E23

Postitus Postitas Uku »

Tere !
Tekkis selline huvitav idee, et algataks diskussiooni nende klassikaliste haide kohta. Tean, et mõnele meeldib tütar, mõnele ema, kuid jätaks seekord välimuse kõrvale. Põhiline asi, mida teada saada sooviksin, on : kui võrrelda nende taastamis,hooldus ja - remondikulusid, kas on siis suurem mudel nii hullult kallim pidada või on kulud sarnased ?
Igatahes, ei istunud ise ka niisama käed rüpes, vaid lõin lahti ladu24 varuosade lehed. Kõigil varuosi kirjas 6-7 lehe kandis ning varuosade hindu võrreldes 3-sel ja 5-sel hinnavahet küll pole (6-sil) ja 7-seeria kokkuvõttes natuke kallim, kuid hullu klassivahet minu arust pole.
Võtsin kokku ka mobile hetkel pakutavad BMW-d. Põhikriteeriumiks siis R6 mootor.
E21
http://www.mobile.de/SIDMlx.RDvs2L6Ekj- ... earch.y=15
E12
http://www.mobile.de/SIDyegJdKYtNMRkY42 ... earch.y=14
E23
http://www.mobile.de/SIDjLuSAgou8dhoVju ... earch.y=14

Imestama paneb E23 masendavalt madal turuväärtus, nagu E21 vaataks.
E12 päris kallis, huvitav miks ?
Ootan teie kui asjatundjate arvamusi ja hinnanguid .
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

Taastada on E23 kindlasti kallim, kuna seal detaile ka poole rohkem. Aga kui kere järgi vaadata, siis E23 kere on alati paremas korras, kui E21. Ju seal tehases pöörati E23le rohkem tähelepanu ja tehti asi kvaliteetsem. St., siis et E21 on alati ka rohkem plekitööd. E12 ei tea üldse rääkida.
Uku
Postitusi: 13
Liitunud: 10 Juul 2007 23:07

Postitus Postitas Uku »

Kuid siiski piinab mind küsimus : miks on E12 E23-st niii palju kallim ?
Näiteks vanade mersude puhul S-klass ikka kallim kui E-klass...
Kasutaja avatar
meelis k
Postitusi: 1062
Liitunud: 15 Jaan 2007 11:59
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas meelis k »

Vanem keremudel, saadavus väiksem. Suurem haruldus kui E23.
e28 528iA '84
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Hinna paneb tihtilugu paika nõudluse-pakkumise suhe.

E23 on sellest valikust kõige uuem ja kuna tegu on tugeva ja töökindla masinaga, siis on seda võrdlemisi palju säilinud. Ka pole tegemist masinaga, millel oleks just suurim fännibaas.

E21'd on oma sportliku hinge tõttu tihtilugu juba ammu laibaks sõidetud. Küll aga on üle maalima väga palju tulihingelisi e21 fänne, kes on nõudlusega hinnad ülesse ajanud :)

E12 on neist kolmest jällegi vanim. Ta ei ole fännide seas küll kõige otsitum bmw klassik, aga siiski oma harulduse tõttu võrdlemisi kõrgelt hinnatud.
Kui võrrelda antud keretüüpide tippmudeleid, siis e12 m535i on kindlasti hinnalisem kui e21 323i või e23 745i.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Ramses

Postitus Postitas Ramses »

Teistest palju rääkida ei tea, kuid E12 on nõrga esiosaga, s.t. amordikannud tahavad vägisi ära vajuda. See häda on neist paljudel....
Kui põletiku keresse korra saab, siis roostetab paari aastaga pulbriks nagu mingi Fiatike. Eks uljaspead on neid ka palju puu sisse keeranud.
11 aastat tagasi oli neid siinmailgi kõvasti, kuid romulast esiosa detaile ei saanud, sest kõik olid kõva kolari ohvrid. Muuseas, tundub päris turvaline pill olema, sest matsused aparaadid olid jubedalt kannatada saanud, kuid salongiosa( isegi esiklaas oli valdavalt ees) oli enam-vähem õigetes mõõtmetes. Ei arvesta siin neid, kes üle nipli käinud....
Vasta