Tere !
Tekkis selline huvitav idee, et algataks diskussiooni nende klassikaliste haide kohta. Tean, et mõnele meeldib tütar, mõnele ema, kuid jätaks seekord välimuse kõrvale. Põhiline asi, mida teada saada sooviksin, on : kui võrrelda nende taastamis,hooldus ja - remondikulusid, kas on siis suurem mudel nii hullult kallim pidada või on kulud sarnased ?
Igatahes, ei istunud ise ka niisama käed rüpes, vaid lõin lahti ladu24 varuosade lehed. Kõigil varuosi kirjas 6-7 lehe kandis ning varuosade hindu võrreldes 3-sel ja 5-sel hinnavahet küll pole (6-sil) ja 7-seeria kokkuvõttes natuke kallim, kuid hullu klassivahet minu arust pole.
Võtsin kokku ka mobile hetkel pakutavad BMW-d. Põhikriteeriumiks siis R6 mootor.
E21
http://www.mobile.de/SIDMlx.RDvs2L6Ekj- ... earch.y=15
E12
http://www.mobile.de/SIDyegJdKYtNMRkY42 ... earch.y=14
E23
http://www.mobile.de/SIDjLuSAgou8dhoVju ... earch.y=14
Imestama paneb E23 masendavalt madal turuväärtus, nagu E21 vaataks.
E12 päris kallis, huvitav miks ?
Ootan teie kui asjatundjate arvamusi ja hinnanguid .
E21 vs E12 vs E23
Hinna paneb tihtilugu paika nõudluse-pakkumise suhe.
E23 on sellest valikust kõige uuem ja kuna tegu on tugeva ja töökindla masinaga, siis on seda võrdlemisi palju säilinud. Ka pole tegemist masinaga, millel oleks just suurim fännibaas.
E21'd on oma sportliku hinge tõttu tihtilugu juba ammu laibaks sõidetud. Küll aga on üle maalima väga palju tulihingelisi e21 fänne, kes on nõudlusega hinnad ülesse ajanud
E12 on neist kolmest jällegi vanim. Ta ei ole fännide seas küll kõige otsitum bmw klassik, aga siiski oma harulduse tõttu võrdlemisi kõrgelt hinnatud.
Kui võrrelda antud keretüüpide tippmudeleid, siis e12 m535i on kindlasti hinnalisem kui e21 323i või e23 745i.
E23 on sellest valikust kõige uuem ja kuna tegu on tugeva ja töökindla masinaga, siis on seda võrdlemisi palju säilinud. Ka pole tegemist masinaga, millel oleks just suurim fännibaas.
E21'd on oma sportliku hinge tõttu tihtilugu juba ammu laibaks sõidetud. Küll aga on üle maalima väga palju tulihingelisi e21 fänne, kes on nõudlusega hinnad ülesse ajanud

E12 on neist kolmest jällegi vanim. Ta ei ole fännide seas küll kõige otsitum bmw klassik, aga siiski oma harulduse tõttu võrdlemisi kõrgelt hinnatud.
Kui võrrelda antud keretüüpide tippmudeleid, siis e12 m535i on kindlasti hinnalisem kui e21 323i või e23 745i.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Teistest palju rääkida ei tea, kuid E12 on nõrga esiosaga, s.t. amordikannud tahavad vägisi ära vajuda. See häda on neist paljudel....
Kui põletiku keresse korra saab, siis roostetab paari aastaga pulbriks nagu mingi Fiatike. Eks uljaspead on neid ka palju puu sisse keeranud.
11 aastat tagasi oli neid siinmailgi kõvasti, kuid romulast esiosa detaile ei saanud, sest kõik olid kõva kolari ohvrid. Muuseas, tundub päris turvaline pill olema, sest matsused aparaadid olid jubedalt kannatada saanud, kuid salongiosa( isegi esiklaas oli valdavalt ees) oli enam-vähem õigetes mõõtmetes. Ei arvesta siin neid, kes üle nipli käinud....
Kui põletiku keresse korra saab, siis roostetab paari aastaga pulbriks nagu mingi Fiatike. Eks uljaspead on neid ka palju puu sisse keeranud.
11 aastat tagasi oli neid siinmailgi kõvasti, kuid romulast esiosa detaile ei saanud, sest kõik olid kõva kolari ohvrid. Muuseas, tundub päris turvaline pill olema, sest matsused aparaadid olid jubedalt kannatada saanud, kuid salongiosa( isegi esiklaas oli valdavalt ees) oli enam-vähem õigetes mõõtmetes. Ei arvesta siin neid, kes üle nipli käinud....