Kaks e28 elektriraamatut ja Neue Klasse 1500-2000 remondimanuaal, ilus korras raamat ja kohati illustreeritud. Niisama pandi ka e21 brošüür lugemiseks kaasa.
BMW E12 525 '81a Marko
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Tööriist kohal, tànud Jochenile kes algul laenamise asemel pakkus ka müügi varianti.
Mida see nápits siis teeb, aitab e12 ja e23 kroomliiste eemaldada, tegi töö ikka lihtsamaks küll, neljanda uksega hakkas juba töövótted tekkima ja làks páris kiirelt. Kuigi eeldasin et teeb kriimuvabamalt aga kúllaltki agressiivne nàpits, kerepoolt tuleb várvi kahjustuste eest ikka kaitsta.
Nũüd komplekt koos: eemaldus, “kòrva” eelkuju ja pingutaja.
Natuke tuli ka siniste raamatute lisa.
Kaks e28 elektriraamatut ja Neue Klasse 1500-2000 remondimanuaal, ilus korras raamat ja kohati illustreeritud. Niisama pandi ka e21 brošüür lugemiseks kaasa.
Tööriistaga lisandus ka veidi kodutöôd.
kàigukast vihik sisaldab lisaks 3hp ka 4hp ja 4hp 745 osist.
Kaks e28 elektriraamatut ja Neue Klasse 1500-2000 remondimanuaal, ilus korras raamat ja kohati illustreeritud. Niisama pandi ka e21 brošüür lugemiseks kaasa.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Pikale veninud kapoti tegemisest paar pilti, kuna ma pole keremees, siis võtavad need asjad liiiiiiiga kaua mul aega.
Orig kapott peitis endas pisikest avariid , siis ostsin Toivo kàest kunagi e12 kapoti aga nagu kõik selle ajastu kapotid on nad kõik parajad roostepesad ja otsustasin veidi seda lahti katkuda.
Kahest kapotist saab ühe kokku. Orig kapott andis korraliku veerenni ja ja tagumised nurgad ja kronsad.
Nurkade alla sundis minema kahtlus et peidab seal ennast uss, ei pidanud sisetundes pettuma.
Ja paar pilti paika ajamisest, sai nii enamvähem.
Natuke veel timmimist.
Jàrgmine kord kapoti eesmine ààr ja sellega kaasnevad peavalu ja seiklused. Päikest!
Orig kapott peitis endas pisikest avariid , siis ostsin Toivo kàest kunagi e12 kapoti aga nagu kõik selle ajastu kapotid on nad kõik parajad roostepesad ja otsustasin veidi seda lahti katkuda.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Kapoti saaga vol2
“Kõike seda jama oleks pidanud suvel tegema” oli mu põhilause kui ma seda kapotti tegin.
Suvel sooja ja päikesega oleks esimest áárt oluliselt mõnusam olnud õues pritsida, aga tehtud ta sai.
Kapoti esimese ääre punktkeevitus sai lahti freesitud ja õudusega vaadatud et seda sellisena jàtta ei saa. Tegin väikse painutamisega pragu suuremaks ja abiks olid pitskruvid ruumi tegemisel. Puhastamine oli ikka paras protsess, sest ega see pragu ei olnud teab mis lai liivapritsi jaoks ja RoLoc kettad mahtusid nipanapa. Tehtud ta igastahes sai ja vajalike keemiakihtidega sai ta kenasti àra vàrvitud. Käsi ei tõusnud seda uuesti kokku punktima ja otsustasin liimida, samuti veerenn sai liimitud. Kuna veerenn sai teise kapoti kûljest, siis punktitud sai see kunagi teiselt poolt ja visuaalis on punktkeevituse kohad kenasti olemas. Lisaks ei lähe kahe pleki vahele enam niiskust. Vajalikesse kohtadesse kollane võõbe ja sai vast okei.
“Kõike seda jama oleks pidanud suvel tegema” oli mu põhilause kui ma seda kapotti tegin.
Suvel sooja ja päikesega oleks esimest áárt oluliselt mõnusam olnud õues pritsida, aga tehtud ta sai.
Kapoti esimese ääre punktkeevitus sai lahti freesitud ja õudusega vaadatud et seda sellisena jàtta ei saa. Tegin väikse painutamisega pragu suuremaks ja abiks olid pitskruvid ruumi tegemisel. Puhastamine oli ikka paras protsess, sest ega see pragu ei olnud teab mis lai liivapritsi jaoks ja RoLoc kettad mahtusid nipanapa. Tehtud ta igastahes sai ja vajalike keemiakihtidega sai ta kenasti àra vàrvitud. Käsi ei tõusnud seda uuesti kokku punktima ja otsustasin liimida, samuti veerenn sai liimitud. Kuna veerenn sai teise kapoti kûljest, siis punktitud sai see kunagi teiselt poolt ja visuaalis on punktkeevituse kohad kenasti olemas. Lisaks ei lähe kahe pleki vahele enam niiskust. Vajalikesse kohtadesse kollane võõbe ja sai vast okei.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Orig poltide sobitamisel tekkis väike segadus mis ja milline kuhugi käib, ei leidnud algul sobilike polte nendele “rullidele” mis kapoti kûlgedel käivad. Osa minu enda pildistatu kadus telefoni rikkega, kuid màlu jàrgi oli üks suure seibiga ja teine väiksega. Realoem ja fans ütlevad et 4 polti väikse seibiga
lisaks tõmbasin lahti orig tehase raamatu ja seal kaks suure seibiga polti. No mida
Kuna enda materjalidest abi ei saanud, siis pommitasin Priitu et mis ja kuidas tema e12 asjad on ja ehk mõni pilt lammutusest olemas. Sain pildi mis sobis minu mälupildiga, üks suur ja teine väike. Detailid detailid.