BMW 520i E28 87', MarkoN
Postitatud: 17 Apr 2015 13:25
Tere, foorumlased!
Sai siis möödunud suvel soetatud omale juba kaua aega plaanis olnud hai- esimene päris oma auto ja esimene BMW
Masinaks siis E28, 2.0l 95kW, aastast 1987 (6.02.), värvuseks delphin metallic (184). VINi järgi Shadow-Line.
Tegemist E34'le üleminekueelse isendiga, st. et üks viimaste seas mis E28 platvormilt maha vuras.
Enne ostmist:


Lisadevaene suht:
2x el. akendetõstukid ees
2x el. peeglid
Katuseluuk (vändaga- aga ikkagi on
)
Kapotialune:

Seest ka paar klõpsu:


Kere on suhteliselt heas seisukorras, ustel ja kapotil mõned roosteplekid (ilmselt kuskile vastu mitmeid kordi kõksatud) , aga ei midagi ületamatut. Lisaks on veel kundepoolsel küljekarbil 3x12cm suurune auk, ehk siis suhteliselt mäda (uus on olemas, aga külge panemata veel).
Paar päeva peale ostmist sai vahetatud esisillal piduriklotsid ja määritud-paigaldatud pidurisilindri tolmukaitsmed. Vanad piduriklotsid olid nii mured, et 1 kukkus 20cm kõrguselt seibideks
. Tegelikult kui treilerile ajasime masinat, siis olid pidurid VÄGA kinni
Koju ära
:



Sain kaasa ka kahed valuveljed:
1. tavalised kärjed

2. 15'' retrod kolme kodaraga, suhteliselt juustud- oli hakatud taastamisega tegelema, mina omalt poolt andsin automaalrist sõbrale tegemiseks- peaksid tulema teraga kirsipunased
.. Kaotada pole ju midagi.

Kaugelt vaadates tundus esimene stange isegi enam-vähem, kuid igaksjuhuks kiskusin maha. Kahtlused osutusid tõeks, ehk siis roosteuss oli edukalt oma tööd teinud:

Ja nii ma temaga siis sõitsin umbes kuu aega (ÜV-ta, kindlustuse tegin muidugi ära). Sügisel ajasin ta talvekorterisse, kuna ise pidin kooli ära tulema. Teha midagi ei jõudnudki
Ka sel kevadel/suvel ilmselt midagi teha ei jõua, kuna hetkel on koolis viimased jõupingutused, ja peale jaanipäeva on minek kodanikukohust täitma 11ks kuuks.
Sai siis möödunud suvel soetatud omale juba kaua aega plaanis olnud hai- esimene päris oma auto ja esimene BMW

Masinaks siis E28, 2.0l 95kW, aastast 1987 (6.02.), värvuseks delphin metallic (184). VINi järgi Shadow-Line.
Tegemist E34'le üleminekueelse isendiga, st. et üks viimaste seas mis E28 platvormilt maha vuras.
Enne ostmist:


Lisadevaene suht:
2x el. akendetõstukid ees
2x el. peeglid
Katuseluuk (vändaga- aga ikkagi on

Kapotialune:

Seest ka paar klõpsu:


Kere on suhteliselt heas seisukorras, ustel ja kapotil mõned roosteplekid (ilmselt kuskile vastu mitmeid kordi kõksatud) , aga ei midagi ületamatut. Lisaks on veel kundepoolsel küljekarbil 3x12cm suurune auk, ehk siis suhteliselt mäda (uus on olemas, aga külge panemata veel).
Paar päeva peale ostmist sai vahetatud esisillal piduriklotsid ja määritud-paigaldatud pidurisilindri tolmukaitsmed. Vanad piduriklotsid olid nii mured, et 1 kukkus 20cm kõrguselt seibideks


Koju ära




Sain kaasa ka kahed valuveljed:
1. tavalised kärjed

2. 15'' retrod kolme kodaraga, suhteliselt juustud- oli hakatud taastamisega tegelema, mina omalt poolt andsin automaalrist sõbrale tegemiseks- peaksid tulema teraga kirsipunased


Kaugelt vaadates tundus esimene stange isegi enam-vähem, kuid igaksjuhuks kiskusin maha. Kahtlused osutusid tõeks, ehk siis roosteuss oli edukalt oma tööd teinud:

Ja nii ma temaga siis sõitsin umbes kuu aega (ÜV-ta, kindlustuse tegin muidugi ära). Sügisel ajasin ta talvekorterisse, kuna ise pidin kooli ära tulema. Teha midagi ei jõudnudki

Ka sel kevadel/suvel ilmselt midagi teha ei jõua, kuna hetkel on koolis viimased jõupingutused, ja peale jaanipäeva on minek kodanikukohust täitma 11ks kuuks.