Noo nii.
Autost lähemalt. Nimelt oleme Nugaga seda ainsat Eesti E12 M535i'd juba aastapäevad taga ajanud - praegu tulin siis sellega Ark'ist. Asi on ametlik.
Auto ajaloost:
Auto on Eestisse toodud aastal 1995, kellegi inglase poolt, kellel juhtus autoga siin avarii ning ta müüs selle maha mingile autoplatsile, kust see siis aastal 1995 osteti avariilisena 8000.- eest.
Auto omanik aga kolis peagi elama Soome ning see auto jäi Eestisse, tema isa maja ette, kus see viimased 7 aastat peamiselt seisis, ent samas ka iga aasta niipalju sõitis, et ülevaatused on tehtud.
Autol on tehtud väga kohutava kvaliteediga keretööd. Ma ei teagi, kas see on hea või halb - kuna kuigi värv on kole, ei roosteta see auto väga kohutavalt ning sellega plaanime ka selle aasta augustis, mil ülevaatus lõppeb, uuesti ülevaatusele minna.
Esialgu autot laiali ei lammuta.
Auto lisad
-
dogleg käigukast (päris lõbus on käike vahetada linnas, kipub sassi minema

)
-LSD
-E12 originaal Recaro sisu, peale juhiistme 100% korras
-kesklukk
-orig. katuseluuk
-noh, el peeglid kah
-roolivõim (pöörates mingi laager kõriseb)
-mahle-bbs 15"
alloy'd
-originaal sportrool, vanakooli BMW motorspordi logoga
Puudu on originaal tagaluugi antitiib ja autol ei ole ka motorspordi põlle.
Pilte kah
Ja lisaks on veel pilte
SIIN
JA praegu on auto rohkem minu kui nuga oma, ta tahab lihtsalt kogu rispekti endale saada
Kokkuvõtteks: 5 närvilist telefonikõnet sel nädalal, 3x asja uurimist, ARKis passi õigeks ajamine (passis oli '84 aasta 535m ja 98kw) ja tulemus on mega.
Auto seisis hoovis, panime akujuhtme peale, hetkega käis nagu kell. Esimesest käivitusest tegin ka väikse videoklipi:
Video
