1. leht 1-st

auto toomine saksast

Postitatud: 28 Juun 2006 14:21
Postitas maxx_520
tekkis huvi, et kuda kogu protsess v2lja n2eb kui ntx tekkib m6ni aeg soov soetada natu parem hai endale ja saksas, palju toomis kulud on ja kuda see maxmine k2ib jne. kes on toonud 2kki oskab siia midagi tarkka r22kida selle kohta. targem on vist ise kohale minna ja asi yle vaadata a olen kuulnud, et ka osad on lihtsalt ostnud l2bi neti ja kohale toodud.

Postitatud: 28 Juun 2006 14:24
Postitas Priit Peljo
STREETRACE ja EBK foorumites infot küllaga.

Postitatud: 28 Juun 2006 15:15
Postitas maxx_520
oki sry laiskuse p2rast, ex ma l22n teen assja sinna 8)

Postitatud: 28 Juun 2006 16:37
Postitas Ruut
Ega seal midagi erilist ei ole. Olen viimase pooleteise aasta jooksul toonud omale kolm autot ja ühe tsikli. Kõik ostetud ebay oksjonilt. Autodel käisin ise järel. Kõik korrad sinna lennukil ja tagasi üks kord läbi rootsi, kord läbi poola ja üks kord laevaga Rostockist. Soovitan viimast.
Asjaajamine Saksas - sõlmid omanikuga ostumüügilepingu ja annad talle raha. Tema sulle masina dokumendid. Marsid lähimasse autoregistrisse. Seal juures tavaliselt on numbritöökoda ja kindlustus. Astud sealt läbi maksad kindlustuse ja numbrite eest. Lähed ARK-i annad dokumendid ära ja saad paberi, mille alusel saad numbrid. Lähed kruvid numbrid autole ja sõidad arki. Näitad auto ette ja minek. Kui atuol on ülevaatus olemas saad punased transiidid ja võid koju sõita. Kui puudub siis saksa sisesed kollased. Nendega saad sadamasse. Siis peab kodusadamas treila vastas olema.
Arvesta toomiskuludeks 10k. Lühidalt kõik.

Postitatud: 28 Juun 2006 17:19
Postitas Alpinist
Kõlas pigem nagu 3k toomiskuludeks. Koonerdada ei anna kuidagi?

Postitatud: 28 Juun 2006 17:42
Postitas Ruut
Kindlasti kuidagi annab. Eeldame, et auto on Berliinis ja ostad piisavalt pikalt pileti ette siis see ca 500.-. Kõhu sööd kõvasti kodus täis. Peab arvestama, et paljud ARK-id on vaid pool päeva lahti ja vormistada samal päeval ei jõua. Seega ööbid silla all ja sõidad kohalikus transpordis jänest. (Kuigi kui veab siis odavamad pensionid leiab ka 30 Euri öö) Registri kulud jämedalt 2000.- Paar paagitäit bensiini ja kodu paistab. Aga see on kõik teoreetiline. Jämedalt arvestan ma toomiskuludeks 10k, sest aega läheb alati planeeritust rohkem ja tavaliselt on ka mujal vaja käia, kui ainult auto järgi. Samuti võivad ootamatud kulud tekkida nagu ma oma auto teemas kirjutasin.

Postitatud: 28 Juun 2006 21:04
Postitas maxx_520
nu ruudu poolt igati informatiivne jutt, t2nud igatahes 8)

Postitatud: 28 Juun 2006 22:04
Postitas enthusiast
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=22558


...ise jood õlut ja vaatad jalkat kodus....näituseks :wink:

Postitatud: 28 Juun 2006 22:10
Postitas Ruut
enthusiast kirjutas:...ise jood õlut ja vaatad jalkat kodus....näituseks 8)
aga elamus maksab ka midagi. eriti, kui asja puhkusena võtad ja kohapealsete vaatamisväärsustega tutvud 8)

Postitatud: 28 Juun 2006 22:17
Postitas enthusiast
Täiesti nõus....isegi nii käinud 3 korda(lihtsalt kaasas kellegagi) ja ülirahul tripiga, Lõuna-Saksa veel eriti ilus 8) Ühel tripil läbi juhuse oma vanakesegi leidsin....täiesti lambist :D

Aga siiski ei käinud üksi päris ja ikka teadjamatega koos alati....üksi minnes ja võhikuna võib asi päris kulukaks kätte minna...kuigi ei pea :)

Postitatud: 28 Juun 2006 22:31
Postitas enthusiast
Alpinist kirjutas:Kõlas pigem nagu 3k toomiskuludeks. Koonerdada ei anna kuidagi?
sellest võid küll ainult unistada :lol:

Postitatud: 13 Okt 2013 23:47
Postitas Ruut
Tulin just eile saksast ja mõtlesin, et täiendan vana teemat. Võib olla on kellelegi abiks. Võrreldes kunagise teema alguse jutuga toimus vahepeal see muutus, et "kollaste" numbritega võis vabalt mööda maad koju sõita. Kulutused ja asjaajamine olid kollastega väiksemad.

Nüüd on seal mail vastu võetud seadus (väidetavalt mullu novembrist), kus kollaseid antakse ainult samas regioonis sissekirjutust/elamisluba omavale isikule võ, kui selline isik tuleb Zulassungstellesse ja sind allkirjaga "oma vastutusele" võtab. Õnneks juhtus mulle sõbralik sakslane :) Punaseid ei saanud ka teha, kuna autol puudus TÜV. Juhtus see siis Hesseni liidumaal. Käesoleva aasta talve lõpus NRW-s selliseid probleeme polnud ega polnud ka mõned kuud tagasi Berliinis. Tegu võib olla ka liidumaa seadusega, mitte üle saksalisega.

Postitatud: 14 Okt 2013 00:12
Postitas BMW 3.0S E3
Kollaseid numbreid on saksast saanud koguaeg, neid numbreid saab isegi nö ette ära osta. Lähen saksa, ostan ühe auto, panen kollased numbrid külge ja tean, et lähen teise linna teist kindlat autot ostma. Siis on vaja auto andmeid ja vin koodi ning teed kohe 2 komplekti numbreid ja kui teise autoni jõuad siis ainult numbrid külge ja tuld. Kollased numbrid kestavad 5 päeva ja punased vist kuu. Kollased enamasti umbes poole odavamad.

Postitatud: 14 Okt 2013 05:39
Postitas m20b20
Ruut see on ilmselt pigem ametnikus kinni. On ohitud ühes kohas, aga sai ka seal tehtud. Minul on Eesti elamiskoha tõend kaasas olnud ja selle lauale löönud ning nr nõudnud :)

Postitatud: 14 Okt 2013 06:26
Postitas Ruut
Ei olnud ühes ametnikus kinni. Käisin kahes Arkis ja mõlemas sama teema. Nagu ma ütlesin, Hessenis. Mujal ei ole ise probleemiga põrkunud ega pole ka teistelt seda kuulnud. Mõlemas kohas ka mitu kindlustajat saatsid mu küsimise peale kukele.

Kollaseid on loomulikult kogu aeg saanud, ainult et 2006 vähesed julged või meeleheitel tüübid tulid nendega maad mööda, sest üldjuhul juba Poolas korjati nendega rajalt maha. Isegi laevaga Tallinna sadamasse kollastega saabudes ei lastud territooriumilt välja sõita. Tuli masin treila peale ajada.

Postitatud: 16 Okt 2013 11:33
Postitas Baur TC
Tahan veel kord mainida, et

iga Saksa "ARK" ostustab ise, täielik sõltumatu, üks kõik kas Hesseni liidumaas, Bayern või Berlinist, juridiliine õigus on maakonna poolne!!! (nagu maavanema käepikkendus), ja nii kukkuvad vahepeal registreerimis otsused erinevaid välja!

Näide: - eksport numbrite soov, ja tehniline ülevaatus ei ole tõendadav või lihtsalt läbi (periood vastavalt paragraph 29 aegunud)

siis üks ametnik saadab "pädev" töökaaslane uksest ette, tema siis vaatab kiiresti auto üle kas tuled vilkuvad ja pidurid tegutsevad enam vähem - ja asi o.k. - number käes

või

ilma arutelu tuleb autoga edasi (kuidas on sinu probleem?!) sõita ülevaatuspunkist - lihtülevaade vastavalt paragraph 29, ja ametnik otsustab siis tulemuste järgi kas ta annab number või mitte.


Minu poolne vihje - kohe tuleb nii moodi kaubeldada, et kollased numbrid on hinnas sees.

Vajaduste korral saan siin aidata ja suhtlen siis müüjatega / minu poolsed kulud - joon ikka A Le Coq
:lol:


N.B. isegi mina pidin viimati kõva häälega Saksast mingi ametnik noomitada, ja alles siis kui ma suutsin talle veenduda, et ma olen tõsiselt Sakslane kes "elab" Eestis, siis sain numbrid. :twisted:

Re: auto toomine saksast

Postitatud: 09 Jaan 2014 23:56
Postitas Muhv
Otsin vihjeid transpordifirmade kohta, mis tooksid mai kuus ühe auto Stuttgardist ära. Asja konks on veel selline, et täpse kuupäeva millal auto mulle kätte antakse saan öelda vaid paar nädalat ette. Seejärel sooviksin kiiret tegutsemist.

Nagu öeldud - vihjed oodatud!