Taneli E28 535i 1987a.
Postitatud: 22 Juun 2006 16:36
Sai siis see auto ostetud sest olen suhteliselt paadund e28fänn ja ometi liikuvat autot olen omand vast paar kuud
Esialgu kui kuulutuse pilte vaatasin tundus see e28 olema just selline mida tahan: 3.4 mootor, hea varusustus ja heas korras kere ka hind oli mitu korda üle turuhinna.
Kui vaatama läksin siin muidugi nagu tavaliselt veidi pettusin just kere osas sest nagu ikka e28 tõstekohad, tagapaneel, tagumised koopaääred ja juhijalgade juures põrand olid roosteussi poolt pureda saand
Muidu oli auto viisakas sisu ja üldise välimuse poolest, muidugi lähemal uurimisel või märgata värvil mõne kohapeal roostetäppe ja värvialuseid relakajälgi
Ja sammuti kolises põhja all suurtel pööretel ka kardaan, müüja väitis et pandi valesti kokku keskelt ja seepärast koliseb.
Aga autost ka siis:
Valmistatud ta siis 03/1987 tehasest tulnud 535i-na ja värviks Diamantschwartz.
Autol ees el. aknad, el. katuseluuk,abs, tulede kojamehed, alpina 16" valuveljed, shadowline pakett, istme soojendused ees ja sport-nahksisu(must).
Pildid ka siis:





Vahepeal siis teha jõudnud nii palju, et elementaarne hooldus tehtud mootorile ja vahetatud:
õhufilter
õlifilter
õli(BP Visco 3000 10W-40 poolsünt)
küüünlad
jahutusvedelik
bensiinifilter
Peaks mainima et see jahutuvedelik mis sealt välja tuli meenutas küll juba vett rohkem(sai endale plokkist paras sahmakas kaela lastud seda ollust sammuti õnnestu kanal "üleujutada")
Tegelesin ka selle kardaaniga otsin uue vahelaagri ja mõtlesin kogu kardaani teise kardaani vastu igaksjuhuks välja vahetada.
Aga hoolduse ajal avastas Tõnis et mul käigukasti padjad põhimõtteliselt lahti ja üks mutter leevndusmuhvi läbivapoldi otsast minema lennand ülejäänd väga lahti keerasime need kinni aga endiselt läks kardaan vastu "kuumaplekki" kõrgetel pööretel.
Egas siis midagi üle ei jäändgi vahepealse ajpuuduse tõttu sai paari nädalapärast siis kardaani vahetusega tegelema hakkatud.
mõned pildid siis ka sellest:


Rool siis ka nüüdseks vahetund natuke soliidsema vastu

Aga jah kardaan sai uus alla ja uue vahelaagriga aga endiselt käib kuhugi vastu järsul gaasivajutamisel esimese käiguga
Täna sai siis ostetud uued ematalapuksid ja käigukasti padjad, eks peab millagi nende vahetusega tegelema hakkama
Arvan et tänu õli saand käimari patjadele kardaan all liiga palju liikuma pääsebgi

Esialgu kui kuulutuse pilte vaatasin tundus see e28 olema just selline mida tahan: 3.4 mootor, hea varusustus ja heas korras kere ka hind oli mitu korda üle turuhinna.
Kui vaatama läksin siin muidugi nagu tavaliselt veidi pettusin just kere osas sest nagu ikka e28 tõstekohad, tagapaneel, tagumised koopaääred ja juhijalgade juures põrand olid roosteussi poolt pureda saand

Muidu oli auto viisakas sisu ja üldise välimuse poolest, muidugi lähemal uurimisel või märgata värvil mõne kohapeal roostetäppe ja värvialuseid relakajälgi

Ja sammuti kolises põhja all suurtel pööretel ka kardaan, müüja väitis et pandi valesti kokku keskelt ja seepärast koliseb.
Aga autost ka siis:
Valmistatud ta siis 03/1987 tehasest tulnud 535i-na ja värviks Diamantschwartz.
Autol ees el. aknad, el. katuseluuk,abs, tulede kojamehed, alpina 16" valuveljed, shadowline pakett, istme soojendused ees ja sport-nahksisu(must).
Pildid ka siis:





Vahepeal siis teha jõudnud nii palju, et elementaarne hooldus tehtud mootorile ja vahetatud:
õhufilter
õlifilter
õli(BP Visco 3000 10W-40 poolsünt)
küüünlad
jahutusvedelik
bensiinifilter
Peaks mainima et see jahutuvedelik mis sealt välja tuli meenutas küll juba vett rohkem(sai endale plokkist paras sahmakas kaela lastud seda ollust sammuti õnnestu kanal "üleujutada")
Tegelesin ka selle kardaaniga otsin uue vahelaagri ja mõtlesin kogu kardaani teise kardaani vastu igaksjuhuks välja vahetada.
Aga hoolduse ajal avastas Tõnis et mul käigukasti padjad põhimõtteliselt lahti ja üks mutter leevndusmuhvi läbivapoldi otsast minema lennand ülejäänd väga lahti keerasime need kinni aga endiselt läks kardaan vastu "kuumaplekki" kõrgetel pööretel.
Egas siis midagi üle ei jäändgi vahepealse ajpuuduse tõttu sai paari nädalapärast siis kardaani vahetusega tegelema hakkatud.
mõned pildid siis ka sellest:


Rool siis ka nüüdseks vahetund natuke soliidsema vastu


Aga jah kardaan sai uus alla ja uue vahelaagriga aga endiselt käib kuhugi vastu järsul gaasivajutamisel esimese käiguga

Täna sai siis ostetud uued ematalapuksid ja käigukasti padjad, eks peab millagi nende vahetusega tegelema hakkama

Arvan et tänu õli saand käimari patjadele kardaan all liiga palju liikuma pääsebgi
