1. leht 1-st

O;roolilatt 323-le 81a

Postitatud: 05 Juun 2006 14:41
Postitas rain
Kas on kellelgi müüa antud autole võimendiga roolilatti?
Hetkel roolivõimu ei ole,keera nii,et käed paistes.
Kavas ehitada.

Postitatud: 05 Juun 2006 21:58
Postitas Ruut
üldjuhul on bemmi hammaslattroolid ka ilma võimendita päris kerged keerata. võibolla peaksid sillaosa üle vaatama - mingid liigendid kinni jäänud.

Postitatud: 05 Juun 2006 23:30
Postitas sysi
No ettenähtud 185/70 või veel kitsama R13 keeramisega pole probleeme, iseasi kui seal on keerata 205/50R15 (ehk siis mida Alpina kasutas).

Pluss veel sportrool, kui on.

Postitatud: 06 Juun 2006 04:25
Postitas Ruut
205/45R16 e30-l ei põhjusta rooli keeramisel küll mingeid probleeme. samas on tunda, kui auto on pikalt seisnud, siis rooli värk selline kangevõitu. aga muidugi võib asi ka selles olla, et ma rohkem putru söönud ja jõusaalis käinud kui teema algataja :lol:

Roolilatt 323-le

Postitatud: 06 Juun 2006 09:46
Postitas rain
Tere siis veelkord.Mul pudruprobleme pole,üle 100kg mees ja sugugi mitte peki arvelt.Mul lihtsalt viimased aastad uued autod sõita ja no ei viitsi väänata.Rehv ise on 195/15.
Rool ka ja sportrool.
Panen varsti autost pildid ka.
Esisild on just korda tehtud ja laserpingis otseks aetud.

Postitatud: 06 Juun 2006 10:42
Postitas sysi
Tegelikult on reeglina nii vanal võimuta latil e21 puhul ka suhteliselt suur loks, võimendiga latid aga kipuvad vähem kulunud olema.

Lihtsalt teadmiseks :)

Postitatud: 06 Juun 2006 12:53
Postitas Arvo
Ja lisaks veel, et E21 rool tundub minuarust tõesti veidi raskem kui E30 oma, juba 185 laiuse rehviga on tehase sportrooliga seisva autoga rooli keeramine üpris ebamugav tegevus, suviste ilmadega võtab parklates manööverdamine naha märjaks :lol: Kehtib see siis M20 mootoriga isendite kohta, 4 silindrilisega on lood hoopis teised :wink: