524td lööb sõiduajal surve mootorisse.
524td lööb sõiduajal surve mootorisse.
Nii peale blokikaane vahetus millegipärast lööb surve sisse jshutussüsteemi.
Algselt kahtlustasin, et veepump on laiali. Sai küljest võetud ja kerge lõtk oli sees aga iseeneeest oli korralik. Igaksjuhuks sai uus pandud. Samuti sai üle vaadatud radikast tulev ülevool paisupaaki ja korralikult puhastatud suruõhuga.
Keema ei lähe. Temp püsib ilusti keskel. Kohapeal auto käib välja ülevoolust ajama, nii kui väikse sõidu teed on surve sees ja ajab välja tosooli.
keegi äkki kokku puutunud sellise probleemiga?
Algselt kahtlustasin, et veepump on laiali. Sai küljest võetud ja kerge lõtk oli sees aga iseeneeest oli korralik. Igaksjuhuks sai uus pandud. Samuti sai üle vaadatud radikast tulev ülevool paisupaaki ja korralikult puhastatud suruõhuga.
Keema ei lähe. Temp püsib ilusti keskel. Kohapeal auto käib välja ülevoolust ajama, nii kui väikse sõidu teed on surve sees ja ajab välja tosooli.
keegi äkki kokku puutunud sellise probleemiga?
Re: 524td lööb sõiduajal surve mootorisse.
Väike surve on jahutus süsteemis loomulik, aga kui surve on suuur siis enamasti viga kuskil mootoris.
Täpse asja niisama ütlemine keerulune aga viga saab olla enamasti kas plokikaanes, plokikaane tihendis või plokis endas. On juhuseid kus mõne firma tihendid ei tahagi pidama jääda. Samas kui panid uue plokikaane kas see oli kindlasti korralik ( survestatud ) ja kas pingutasid kaane õigesti?
Täpse asja niisama ütlemine keerulune aga viga saab olla enamasti kas plokikaanes, plokikaane tihendis või plokis endas. On juhuseid kus mõne firma tihendid ei tahagi pidama jääda. Samas kui panid uue plokikaane kas see oli kindlasti korralik ( survestatud ) ja kas pingutasid kaane õigesti?
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Re: 524td lööb sõiduajal surve mootorisse.
Ja kaas korralik. Samuti kaane poldid pingutatud õiges järjekorras ja õigete jõududega, samuti järelpingutus.Jaks kirjutas:Väike surve on jahutus süsteemis loomulik, aga kui surve on suuur siis enamasti viga kuskil mootoris.
Täpse asja niisama ütlemine keerulune aga viga saab olla enamasti kas plokikaanes, plokikaane tihendis või plokis endas. On juhuseid kus mõne firma tihendid ei tahagi pidama jääda. Samas kui panid uue plokikaane kas see oli kindlasti korralik ( survestatud ) ja kas pingutasid kaane õigesti?
Kuidas saaks ploki seisukorda uurida? Kas peaks alustama survete mõõtmisest? Ja kui kuskil surve madal, siis uuesti lahti kakkuda?
Re: 524td lööb sõiduajal surve mootorisse.
Kas sa kaane survestasid ja lihvisid?Need dislavossi kaaned on kõik pragusi täis(suuremal jaol põlemiskambri osas),mis enamus juhtudel pole seganud sõitmist.
BMW 320 1989 coupe manu
Audi 80 1.8T 1993 rwd
Audi 80 1.8T 1993 rwd
Re: 524td lööb sõiduajal surve mootorisse.
Kaas sõitva autopealt, igaksjuhuks sai loomulikult kaane tasapind üle tehtud.pisike528 kirjutas:Kas sa kaane survestasid ja lihvisid?Need dislavossi kaaned on kõik pragusi täis(suuremal jaol põlemiskambri osas),mis enamus juhtudel pole seganud sõitmist.
Re: 524td lööb sõiduajal surve mootorisse.
ise tegid?
Järelikult ei survestanud?
Eelmine sõitev auto keetis samuti välja?
Sooja puhub ja õhutatud korralikult?
Kaas maha,otsast peale ja korralikult.
Järelikult ei survestanud?
Eelmine sõitev auto keetis samuti välja?
Sooja puhub ja õhutatud korralikult?
Kaas maha,otsast peale ja korralikult.
BMW 320 1989 coupe manu
Audi 80 1.8T 1993 rwd
Audi 80 1.8T 1993 rwd
Re: 524td lööb sõiduajal surve mootorisse.
pisike528 kirjutas:ise tegid?
Järelikult ei survestanud?
Eelmine sõitev auto keetis samuti välja?
Sooja puhub ja õhutatud korralikult?
Kaas maha,otsast peale ja korralikult.
Eelmine auto ei keetnud välja.
samuti puhub salongis täiesti tulist õhku.
aga paisupaagist minevas plastik torus näha et mull sees.
ja mis mõttega survestada, kui tuli töökorras mootori pealt maha? Millel polnud viga midagi.
Re: 524td lööb sõiduajal surve mootorisse.
Mu sõbra projektiautol läheb hetkel kolmas plokikaas kontrolli, esimesed 2 olid samuti sõitva auto pealt, kõik tundus nagu ok, ei olnud survet sees ega mahlad segamini, aga sellegipoolest leiti mõlemal survestamise käigus 2 pragu + veel ühtteist. Kui survestada ei lase siis ei ole võimalik kindel olla, et hea kaanega tegu. Sõitva auto pealt pole mingi näitaja.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Re: 524td lööb sõiduajal surve mootorisse.
kaane poldid ja seibid jäid vanad?
BMW 320 1989 coupe manu
Audi 80 1.8T 1993 rwd
Audi 80 1.8T 1993 rwd
Re: 524td lööb sõiduajal surve mootorisse.
Jah.pisike528 kirjutas:kaane poldid ja seibid jäid vanad?
Re: 524td lööb sõiduajal surve mootorisse.
Poldid venivad ju välja ajapikku, kes siis neid vanu tagasi paneb.. Uued peab ikka panema 

e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Re: 524td lööb sõiduajal surve mootorisse.
Mitte ajapikku vaid juba esimest korda pingutades venivad välja+ siis jah ajapikku venivad veel mingil määral. Ma imestan et vanad poldid katki ei läinud uuesti pingutades, suur tõenäosus on et selline asi juhtub.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Re: 524td lööb sõiduajal surve mootorisse.
Seal su esine aga miks keedab.
Tänu sellistele vendadele tõstis mul dislavossi kaanepoldil pea maha keset sõitu.
Tänu sellistele vendadele tõstis mul dislavossi kaanepoldil pea maha keset sõitu.
BMW 320 1989 coupe manu
Audi 80 1.8T 1993 rwd
Audi 80 1.8T 1993 rwd