Autoks siis 82.a 520i, värvus on tal hõbedane, kw mootoris oli kunagi 92, käike aitab vahetada 5 käiguline manuaal kast, sisuks on beez recaro sport sisu, mis sai mu vanast mustast E28'sast välja võetud, ennem kui maha sai müüdud, originaalis oli sellel autol idiootne poti sinine sisu. Istmed tahaksid uuendus kuuri saada, pole nad kõige paremas seisus, kuid paremad ikka kui need eelmised vedru istmed. Vedrustuseks on TA-Technix'i coilid, mis originaalis käivad küll E39 alla, kuid on customed to fit. Tagumised istusid tegelikult üks-ühele alla, kuid kõige madalamas astmes mind kõrgus ei rahuldanud, siis sai neidki ümber tehtud, amordid sai vahetatud lühemate Sachs'i Super Touring'ute vastu. Kuid pole veel ideaalne, sest coil'i hülssi saaks veel lühemaks võtta, kuna endiselt pole ta kõige madalamas astmes piisavalt madalal.
Tegemist kere juures veidike on, nimelt karbid vajaksid vahetust, põhja alt on see ka ainuke probleemi, ülejäänud põhi on väga viisakas seisus. Kuna algselt oli plaan talveks teine auto muretseda, siis praegu ma kahtlen selles, et ma seda teen, kuna ma olen piisavalt laisk kohati, siis mul jääks unarusse hai. Ja kahte autot pidada oleks maru kulukas hetkeseisus. Hetkeline plaan olekski, et saaks karbid korda, põhi talveks mingisuguse mastiksi alla, ning kevade poole likvideeriks muud välised puudused ja värviks auto üle. Tehnika poole pealt peaks kiiremas korras esimesed kettad klotsid ära vahetama, ning esisillas mõned jupid, mis vedelevad garaazis. Kunagi tahaks ka motovahetuse teha, aga kuna laiskus ei luba kõike teha, siis ma sõidan selle motoga niikaua, kuni see vastu peab.
Aga jutt läks maru pikaks, mõned pildid kah autost.
Kui ta veel suveseades oli.





Kuna talveseades on ta maru kole, siis väga palju pilte ei ole.

Hetkel on talvekateks all mingid olematud lamellid, millega sõita on maru libe, siis peaks muretsema mingid 15" veljed, kuna mul 15" naelrehvid vedelevad kodus, peaks nendega veidike turvalisem sõita olema.