1. leht 8-st
					
				Iff 635csi -83
				Postitatud: 31 Jaan 2005 00:17
				Postitas Iff
				
			 
			
					
				
				Postitatud: 31 Jaan 2005 00:32
				Postitas sysi
				tere tulemast, lõpuks! 
 
tartu on ikka eesti haridus- ja haininapealinn 

 
			 
			
					
				
				Postitatud: 31 Jaan 2005 07:34
				Postitas kustas
				Kas nahksisu on kusagil teha lastud?
Ilus e24 muidu... 

 
			 
			
					
				
				Postitatud: 31 Jaan 2005 13:21
				Postitas raul
				See tundub see auto olevat, millel oli kapoti all V12...
Aga miks enam seda sealt ei leia?
			 
			
					
				
				Postitatud: 31 Jaan 2005 13:29
				Postitas sysi
				
üks suvine pilt kah iffi autost.
 
			 
			
					
				
				Postitatud: 31 Jaan 2005 14:03
				Postitas Iff
				Nahksisu tegijate kontakti võin anda, kui kellelgi peaks huvi olema. Töö kvaliteet igati ok. 
V12-st ei leia kapoti alt tõesti enam. V12 oli mõtetult raske ning rikkus juhitavuse ära. Samuti väitis eelmine omanik, et kiirendus 0-100 on praktiliselt sama mõlema mootoriga. V12-ga polnud lihtsalt pidamist eriti...
			 
			
					
				
				Postitatud: 31 Jaan 2005 17:10
				Postitas kustas
				Iff kirjutas:Nahksisu tegijate kontakti võin anda, kui kellelgi peaks huvi olema.
Kui kunagi vaja läheb, siis tean, kelle käest küsida... 

 
			 
			
					
				
				Postitatud: 02 Veebr 2005 14:50
				Postitas sysi
				ja iff, uued numbrimärgid kuluksid sellele masinale ära. kindlasti proovi saada ilma "europlekita". kuskilt on nagu meelde jäänud, et see on täiesti võimalik.
			 
			
					
				
				Postitatud: 02 Veebr 2005 17:51
				Postitas kustas
				Kas mitte otse sealt firmast (kus nad neid teevad) ei saa? Mul sõber sai ka (kusagilt, kabi ei räägi) uue nr'i, ilma euro tähiseta ja ilma ülevaatuse klepsu süvendita... Järelikul peaks saama...
			 
			
					
				
				Postitatud: 06 Veebr 2005 20:39
				Postitas indrek
				Pildi pealt paistab et su autol on peal E34/E32 3,5 155kw mootor või vähemalt ülemine pool koos pritsega.On mul õigus?
			 
			
					
				
				Postitatud: 06 Veebr 2005 21:35
				Postitas Iff
				sysi kirjutas:ja iff, uued numbrimärgid kuluksid sellele masinale ära. kindlasti proovi saada ilma "europlekita". kuskilt on nagu meelde jäänud, et see on täiesti võimalik.
See on ammu juba plaanis olnud, loodetavasti jõuan varsti ka tegudeni...
 
			 
			
					
				
				Postitatud: 06 Veebr 2005 21:46
				Postitas Arvo
				indrek kirjutas:Pildi pealt paistab et su autol on peal E34/E32 3,5 155kw mootor või vähemalt ülemine pool koos pritsega.On mul õigus?
See uuema DMEIII pritsega mootor ei seondu tingimata ainult E34 või E32 bemariga, seda pandi täiesti ametlikult ka E24 peale. Mitte tähenärimise pärast, lihtsalt infoks.
 
			 
			
					
				
				Postitatud: 06 Veebr 2005 21:48
				Postitas kustas
				Indrek, endal sul ju samasugune kapote all... 

 
			 
			
					
				
				Postitatud: 07 Veebr 2005 08:56
				Postitas Iff
				Mootor olla pärit miski -88a masina pealt. Ise pole nii pädev ütlema, et millega päris täpselt tegu, kuna pole mootorivahetust ise teinud.
			 
			
					
				
				Postitatud: 07 Veebr 2005 16:10
				Postitas indrek
				Tean ,et E24 pandi ka DMEIII aga mitte 83a.(al.86 lõpp vist?)Miks ma seda märkasin sellepärast,et u.3 kuud tagasi sai selgeks mis mul kapoti all on.Vist E28 3,5 kat. plokk(lähipäevil võtan kaane maha siis on pilt selge) ja E34 3,0 kaas.Koos E28 kat.variandi pritsega.See kombo ei töödanud.Mul praegu 88a. 3,5 kaas toas laua all valunumber on 1708843.
			 
			
					
				
				Postitatud: 08 Veebr 2005 12:02
				Postitas Toivoku
				kas selle masina kapoti all on minu e12 paisupaak? 

 oi kuratk ui nii on siis oi plääd kui kaunis auto ja tibidele saan suvel kah näitama hakata et näete selle auto kapoti all on minu e12 paisupaak 

 
			 
			
					
				
				Postitatud: 15 Veebr 2005 22:05
				Postitas Silver_O
				kas sul jahutustiivikut ei olegi..? või olen mina pime?
			 
			
					
				
				Postitatud: 15 Veebr 2005 22:11
				Postitas nuga
				Tiivik on radika ees  

 
			 
			
					
				
				Postitatud: 07 Apr 2005 22:20
				Postitas Iff
				Nii, vahepeal on siis asjad niimoodi liikunud, et valmistun kevadeks. Uute vastu on vahetatud kõik roolivardad, enamus esisillast, tagumised kerepuksid, piduriklotsid. Käsipidur sai ka reguleeritud, nüüd võtab ka asfaldil rattad blokki kui tarvis peaks olema 

 (ja seda 255 rehviga). Rahva tungival nõudmisel sai ka proovidud burnout`i teha, mis õnnestus uskumatult kergelt (tööbussi peab selliseks ettevõtmiseks ikka tunduvalt rohkem piitsutama).  Seda küll ainult prooviks, sest rehvidest on maru kahju... Nüüd peab veel õli vahetama, ülevaatuse ja kindlustuse tegema ja siis võib kevad minupärast tulla.
 
			 
			
					
				
				Postitatud: 12 Apr 2005 23:43
				Postitas Silver_O
				auto sul ikka väga kena! nägin 16 kannu ees, jäin isegi hetkeks imetlema 
