1. leht 1-st
OBC täpsusest
Postitatud: 02 Mai 2006 09:51
Postitas Ruut
Siin on aegajalt juttu olnud OBC optimismist kütusekulu arvutamisel.
Tegin viimase paagitäiega katse, et palju see erinevus tuleb. OBC-ks siis OBC-I ja autoks 635. Kütusekulu kompu järgi oli 11,1 ja arvutuslik 11,5. Seega täiesti aktsepteeritav kõikumine. Keskmine kiirus oli vist seejuures midagi 46 km/h. Katse jätkub veel paari paagitäiega.
Kuidas on teistel kogemused?
Re: OBC täpsusest
Postitatud: 02 Mai 2006 11:27
Postitas Arvo
11,5 on väga hea tulemus 3,5 kohta, (keskmine kiirus on muidugi suht suur) , mul 325i võttis parematel päevadel 35km/h keskmise kiirusega sama palju.
Minu kasutuses olnud kolmepoolesed on kõik (ka uuem DME II pritsega E34) kuskil 13-14 vahel keskmiselt kulutanud.
OBC I -ga mul isiklikke kogemusi pole, OBC II ja III arvutavad keskmist kulu üsna täpselt, pakuks max +- 100ml eksimist sajale.
Re: OBC täpsusest
Postitatud: 02 Mai 2006 12:18
Postitas Ruut
Arvo kirjutas:11,5 on väga hea tulemus 3,5 kohta,
Ah mis hea. Eelmisel aastal, kui naine peaasjalikult selle autoga liikus oli ca 3000 km keskmine 10,0. Keskmist kiirust siis küll ei vaadanud.
Postitatud: 02 Mai 2006 15:34
Postitas Silwer
Minul on kompuutri järgi linnaliikluses 16,4. Keskmist kiirust ei vaadanud. Mööda Pirita teed u. 80-ga kruisides oli kulu u. 10...
Isegi automaadi kohta tundub nagu tiba palju aga mootor kõik tip-top ja ka kõik andurid ja lõdvikud korras. Peab uurima kas hoolduse käigus küünlad ikka vahetati - võib olla on nendes viga...
Postitatud: 03 Mai 2006 08:43
Postitas Ruut
Silwer kirjutas:80-ga kruisides oli kulu u. 10...
Isegi automaadi kohta tundub nagu tiba palju ...
Huvitav, just vaatasin seda e24 reklaamprospekti siin (
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album276/abf?full=1 ) ja seal kirjas, et automaat on esimest korda ökonoomsem, kui käsikast.
kütusekulud vastavalt automaat / manuaal
90 - 6,8 / 7,2
120 - 8,7 / 8,8
linn - 14,8 / 15,7
Sa vist liiga raske jalaga või on US spec masin veidi teiste näitajatega
Postitatud: 03 Mai 2006 09:38
Postitas Silwer
Eile tegin veel ühe loomkatse. Keskmiseks kiiruseks 51 km/h ja kulu 12,4/100km.
Postitatud: 03 Mai 2006 14:14
Postitas Iff
Silwer kirjutas:Eile tegin veel ühe loomkatse. Keskmiseks kiiruseks 51 km/h ja kulu 12,4/100km.
See ju automaadi kohta täitsa hea tulemus
Postitatud: 25 Mai 2006 22:11
Postitas Ruut
Täna tegin väikese maanteesõidu. 60,7 l läbisin 657 km seega 9,2 l/100 km. Kompu pakkus 8,9 ja keskmine kiirus 83 km/h. See siis enamus maanteesõitu ning veidi Tallinna, Tartu, Põlva ja Võru linna. Spido järgi maanteesõit lubatud kiirus +20 km/h. OBC-I paistab nii 0,3-0,5 l keskmist kütusekulu mööda arvestama.
Postitatud: 27 Mai 2006 18:16
Postitas rmoobel
e24 tehase raamatus 635, 90/120/stadtfahrt l/100km 5man 7,0;8,8;15,2 l; 5sport man.8,1;9,7;16,3l ; aut. 6,8;8,7;16,2l/100km.
Postitatud: 27 Veebr 2007 15:14
Postitas Sander
sipa ot teema aga puudutab siiski obc-d
sai k2idud yhte e28 528 lammutamas ning sealt mahakrutitud obc.
juhendiks kasutasin realoem.com saadud joonised.
segaseks j2i mulle see et realoem.com pakub kahte joonist millest rakendust leitsin ma vaid yhele
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=62&fg=40
detaile mida ma ei leidnud doonorist on nr 13,14,15,16,17,18,23.
teisele joonisele
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=62&fg=40 ma kyll rakendust ei leidnud peale detaili nr 1.
kas tegemist kahe erinevate systeemidega ning kus v6iks peituda
puuduvad detailid?
Postitatud: 27 Veebr 2007 15:45
Postitas Ruut
Kindlasti on tegu kahe erineva OBC-ga. Teisel joonisel paistab olema tegu OBC-I -ga ja esimesel II-ga. Detailid, mis sul esimeselt jooniselt puudu on temp andur, mida tuleks vist stange juurest otsida ja tehase alarmi (17,18 ) ei pruukinud sellel doonoril peal ollagi.