Tervitus klubilised.
Pole siia ammu enam kribanud ja pole nagu kiiret ka.
Sai siis vahepeal jälle lammutatud,kui aega sai.
Juhtmestik sai kõik ilusti mõistusega ära võetud ja sildistatud,et meelest ära ei läheks,kui kunagi peaks saama valmis ja kokku tagasi.
Lae polster sai ka kenasti tervelt kätte,kuid arvan,et tuleb ikkagi vist ise uus meisterdada või lasta teha,kuna mõni koht on nii kõva,et kui painutada,siis võib katki minna.Istmetega ka midagi välja mõtlema.Ühesõnaga peaaegu kerepeal väljas.Kere küljes olevad kõik sildid sai ka ilusti ära võetud,et kunagi hiljem tagasi panna kui leiab väheke kobedama kere.Moto,rool ja sillad veel vaja ära monteerida ja siis võib vaikselt kiigataa teist keret juba.
Uuritud sai ka seda,kas varuosi ka müüa on sellele isendile ja üldse kuidas saadavus on turul.
Nimelt otsin üksikute tuledega võresid.
Mull muidu kunagi oli eelmisest allest,kuid ei tea ei leia.nii palju aastaid möödas sellest,siis olin noor uljaspea veel,kes elas vanemate juures

Aga lisan siis natuke ka pilte,pole küll järjestuses,kui saab aru küll

Eks neid pilte meeldib meil kõigil vaadata.






Sai vahepeal garaazist välja lükatud,kuna igäpäeva liikur tahtis ka nati nokitsemist ja hooldust

Aga jah,kere on suht keerulistest kohtadest läbi ja mäda,isegi seda äärt pole ees pool,kus esiklaast peaks tihendiga minema

Vahel juba mõlgutan mõtteid,et peab teise sellise kõrvale otsima,kui rikkamaks saab

Levinud on topelt tuledega isendid,kuid otsin
üksikute tuledega isendit
Kiikan ka Läti ja leedu poole,et äkki sealt leidub

NB.PILDILE KLIKATES NÄEB SUUREMAL

Sai soetatud restauteerimiseks BMW 316 1.6 66kw.1978a.