Lukku. M: m20b25 885 kaas ja b27 plokk
Postitatud: 06 Aug 2013 15:16
Pakun komplektset veidi porditud lihvitud klappide ja alumise pinnaga 885 lõpuga kaant. Lihvitud ja tehtud Kavoris.
B25 nukkvõlli ja originaalvedrudega.
Kaas on tehtud umbes aasta tagasi ja siis korralikult õlitatud. Seisnud kuivas.
Sai lastud enda tarbeks teha kalli raha eest. Oma b25 aga ei taha kuidagi otsi anda.
Hinnasoov 160 eurot. Paljalt lihvimine maksab 100 eurot.
Samas pakkuda ka b27 komplektne plokk. Värvitud spets värviga mustaks. Küljes plekist karter, samuti kuumakindla värviga mustaks võõbatud. Silindrites hoonimise jäljed. On samuti seisnud aastakese kuivas, tolmukindlalt pakitud. Ploki osas hinnasoov 200.- , mis ei ole ka selle hankimise ja töötlemise kuludega võrreldavgi.
Samas pakkuda 2 tk m20 klapikambrikaant, mis on korralikult puhastatud, töödeldud ja spetsvärviga mattmustaks värvitud. Mu ühel rullikal püsis samamoodi tehtud kaas üle aasta ilusana. Ilmselt on seni ilus aga teise mehe valduaes oleva kapoti all. Kaaned siis üks vana malli oma (karpamootorilt) ja teine uuem, i mootorilt. Kaaned 20.- /tk.
B25 nukkvõlli ja originaalvedrudega.
Kaas on tehtud umbes aasta tagasi ja siis korralikult õlitatud. Seisnud kuivas.
Sai lastud enda tarbeks teha kalli raha eest. Oma b25 aga ei taha kuidagi otsi anda.
Hinnasoov 160 eurot. Paljalt lihvimine maksab 100 eurot.
Samas pakkuda ka b27 komplektne plokk. Värvitud spets värviga mustaks. Küljes plekist karter, samuti kuumakindla värviga mustaks võõbatud. Silindrites hoonimise jäljed. On samuti seisnud aastakese kuivas, tolmukindlalt pakitud. Ploki osas hinnasoov 200.- , mis ei ole ka selle hankimise ja töötlemise kuludega võrreldavgi.
Samas pakkuda 2 tk m20 klapikambrikaant, mis on korralikult puhastatud, töödeldud ja spetsvärviga mattmustaks värvitud. Mu ühel rullikal püsis samamoodi tehtud kaas üle aasta ilusana. Ilmselt on seni ilus aga teise mehe valduaes oleva kapoti all. Kaaned siis üks vana malli oma (karpamootorilt) ja teine uuem, i mootorilt. Kaaned 20.- /tk.