1. leht 1-st
e28 starteri vahetus
Postitatud: 27 Juun 2013 20:21
Postitas Kristjan S
Vool starterisse läheb, aga stater tööle ei lähe. Tõmmates läks kohe masin käima. Nüüd hakkasime starterit maha võtma, aga käigukasti küljes olevaid mutreid ei ole võimalik ära keerata. Ainuke võimalus tundub käigukast maha võtta. Seda kül ei tahaks:D Mis võimalused on ?
Postitatud: 27 Juun 2013 20:47
Postitas joonaskala
Starteri tõmberelee võib olla kinni. Vahest aitab sellest kui võtmest starterit peal hoida, ja starteri küljes oleva tõmberelee(selline lisakobakas on starteri küljes) vastu koputada millegiga. Peab olema selline järsk või terav kõks selle vastu, puutoikaga taguda ei ole mõtet.
Postitatud: 27 Juun 2013 20:57
Postitas sillufromIV
Vahetasin just m20b20i mootoriga e28-l starteri ja saab kätte ning uuesti vahele. Lehtvõtmega hoidsin kabiini poolt kinni.
Kui kuidagi ei õnnestu, lase mootori käppade mutrid lahti ja tõsta mootorit üles ja ettepoole. Kasti toe mutrid pisut vabaks, siis libiseb siinis. Õhulugeja kopsik enne eest ära.
Terava koputuse pendiksi pihta võid teha ka enne võtme pööramist. Minul aitas selline rats mitu korda auto tööle, enne kui starter päris pooma hakkas. Oled kindel, et peene juhtme kaudu ergutusvool peale tuleb võtit keerates?
Postitatud: 29 Juun 2013 21:19
Postitas Kristjan S
Nii pulgaga toksimine aitas nii palju, et tegi natuke ainult häält. Starter tuli ikkagi maha võtta. Võll oli pärast suure vihmaga sõitmist täiesti kinni roostetanud. Sain liikuma selle ning soovitaksin ülemist polti kinni hoida suure lameda kruvikeerajaga.