1. leht 1-st
e 28 silla taastamine.
Postitatud: 05 Mai 2013 20:46
Postitas matthias
päevakorras on hakata taastama e28 sildasi, aga ise ei ole kindel mis puksid ja hoovad ning mis kogustes neid sinna vaja läheb.
Seega pöördun ajatundjate poole abipalvega nimekirja osas mida mul vaja on täpsemalt.
autoks on 518 83a. osadel muhvidel on veel aastakäik peal milleks on 88a
veermik on nagu vaikne enamjaolt aga kere kaldub jubedalt kurvides(uued amordid ootamas).
Postitatud: 05 Mai 2013 22:56
Postitas Ruut
Kui kere kaldub jubedalt kurvides, siis vaheta vedrud ja amordid jäigemate vastu. Mida sillas vahetada ütleb sulle iga ülevaatuspunkt väikese raha eest. Niisama pole mõtet hakata kõiki juppe välja vahetama.
Kui tahad selgemat pilti, mis jupid ja millise tehasekoodiga su auto küljes on, siis kasuta Realoem'i või
http://bmwfans.info/parts/catalog/#all
Postitatud: 05 Mai 2013 23:17
Postitas matthias
isegi siis mitte kui enamus detaile on aastast 88?
Postitatud: 05 Mai 2013 23:38
Postitas Ruut
Kui raha ja tahtmist on, siis lase käia. Üldiselt siiski juhinduksin motost - Don't fix it, if it aint broken
Ma arvan, et mu autol on mitmeid silladetaile veel dateeringuga '83 - nii nagu tehasest tuli.
Postitatud: 09 Mai 2013 11:31
Postitas matthias
kummi puksid on ikkagi mõrased ja tahaks vahetamist.
Postitatud: 09 Mai 2013 18:39
Postitas raits85
kui kurvis kaldub siis tasuks kontrollida tagumisi amorditugipatju ja esisillas õõtsad,muidugi ei saa ka välistada amortisaatori riket.
Postitatud: 09 Mai 2013 19:32
Postitas Cardo
Mõrased kummipuksid võiks ikka asendada. Ruut, ega ta põhimõtteliselt ole nii jah, et parem ära puudu, muidu läheb ju katki, aga egas ta ju paha ei tee, kui kolmekümmne aasta vanused sillaosad uutega asendada. Auto väärtusele kahjuks ei lisa see suurt midagi, endale aga palju.
Postitatud: 09 Mai 2013 22:09
Postitas Ruut
Kindlasti paha ei tee

Kahjuks on ka siit foorumist käinud palju läbi tüüpe, kes hakkavad suure hurraaga taastama, et teeme 100% heaks jne. Samas rahakott ei tule soovidele järele, auto on juppideks võetud ja lõpetab oma eksistentsi esialgu foorumi varuosarubriigis ja hiljem metallihundis.
Minu soovitus oli, käigu ÜV-punktist läbi. Seal loetakse vahetamist vajavad detailid ülesse. Tehku masin korda ja tundku Sõidurõõmu

Aga kui hiljem hing kripeldama jääb, ning tahaks Nuga projektidest eeskuju võtta, siis talvel aega masinat legoks võtta.