1. leht 1-st

Millega töödelda metalli peale liivapritsiga puhastamist?

Postitatud: 17 Apr 2013 18:45
Postitas falckranger
Plaanis puhastada mootori ruum ja silla detailid liivapritsiga. Millega tuleks puhastatud pinnad töödelda. Olen uurinud, aga pole päris selgust veel saanud, osad ütlevad et happekrunt, teised et epokrunt ja kolmandad, et kasuta mõlemat :). Seega uurin mis on teie arvamus?

Postitatud: 17 Apr 2013 21:11
Postitas rean
Epokrunt on kahekomponentne krunt , kõvendiga segatuna kivistub ka paksem purgipõhi , tugevuselt nagu betoon .
Appekrunt ; loodetakse happe võimele peatada paremini korrosioon , minu silmis kaheldav efekt . Happevanni toimet siit oodata ei maksaks , toimida saab see märjana , kuivades happe efekt kaob . See oleks ka ebaloogiline , kui see kuivades toimima jääks , see reaktsioon keedaks ka värvi üles .
Kui metalli jäävad roostepoorid , hakkavad need kohad igal juhul uuesti roostetama , kuna kondents pääseb neile ligi ka mõlema krundi puhul .
Epo tugevus hoiab roostet kauem kinni .

Otseselt appevannile on mul rohkem usku , kus kõik vana pask maha saab ja viimasedki roostepoorid läbi pestakse , mille järgi võib metalli rahulikult kruntida . Selle puhul võid ka rahuliku südamega magama jääda teades , et midki seda metalli edasi ei näri .

Postitatud: 17 Apr 2013 21:56
Postitas Lynx
Liiv on samamoodi mineraalne aine nagu sool, mis tekitab oksüdeerumise.. peale pritsi tuleb traatharjaga pinnad liivajääkidest hoolikalt puhtaks nühkida, peale seda kasutada roostemuundurit/buvanooli.
pinnad puhastada H2O ning lahustiga -> hapekas -> epokas/täitekas -> värv

Postitatud: 18 Apr 2013 21:17
Postitas rean
Muundurist pead pinna puhtaks saama , seda ei soovitata alla jätta .
Nüüd tekib küsimus , kas seda on vaja üldse kasutada :roll:

Postitatud: 18 Apr 2013 21:51
Postitas Lynx
Muundurist saad lahti tavalise kraaniveega ..niiske lapp, kuid mitte liiga!