1. leht 1-st

e32 diisel

Postitatud: 31 Mär 2013 20:29
Postitas jutusoniva
Tervist
Mul nüüd juba mõnda aega seisab üks e32.
Oli võimalus vahetada oma eelmine auto ühe pooliku projekti vastu.
peale oli tõstetud 2.5tds millel olid plokikaane poldid üle keeratud ja vajas ploki vahetust. kuid see selleks.
nüüd tahaks kõik otsast peale ja ise teha.
sellega seoses on mul paar küsimust.
esiteks juhtmestik. eelmine omanik oleks nagu midagi seal teinud aga juhtmeid on kuidagi lapitud ja näiteks juhe mis läks eelsüüte küünlale ei andnud sinna õiget voolu peale jne. ehk kui mul on olemas e34 pealt 2.5tds juhtmestik. kas ma pean seal midagi ümber tegema või on kõik lihtsalt nö plug n play?
teiseks. kõrgsurvepump. kui auto sain siis oli seal peal mehaaniline kõrgsurvepump. iseenesest peaks see hea asi olema. aga kui ma saan komplektse diisel mootori elektrilise pumbaga. siis kas mul oleks mõtekam see meh pump nurka jäta või tasub ära see sinna külge panna?

igatahes loodan et ei tule selliseid vastuseid nagu eelmises kohas kuhu probleemi postitasin, et kui ma selliseid asju küsin siis oleks parem mul asi nurka visata.

Edit:
eriti äge oleks kui leiaks kellegi kes on kunagi sellise projekti teinud ja kes viitsiks natuke minuga sel teemal suhelda.


ette tänades
Aigar

Postitatud: 31 Mär 2013 20:44
Postitas sillufromIV
Tallinnas olevat kunagi üks taksojuht sellise tee läbinud oma e32-ga. Ja sõidab/sõitis taksot sellega. Ehk on sellest abi.

32

Postitatud: 31 Mär 2013 22:45
Postitas siim742
Mul seisab nurgas üks selline isend millel see töö on tehtud.
2.5tds -i asemel on seal vahel 2.4td. Kuna sellel mootoril elektroonika puudub siis töö osas suht lihtne ja lollikindel.
Tulemus annab muidugi tublisti soovida: 85kw + ATM kast + e32 kere = täielik surm.
2.5tds liigutab seda asja kindlasti paremini.

Postitatud: 01 Apr 2013 07:26
Postitas Jaks
Tean, et ka siin foorumis peaks olema ühel inimesel selline tee läbitud.
Samuti peaks on BMW klubis kasutaja Kivisaar sellise ehituse teostanud.

Re: 32

Postitatud: 01 Apr 2013 09:28
Postitas Arvo
siim742 kirjutas: Kuna sellel mootoril elektroonika puudub siis töö osas suht lihtne ja lollikindel.
Tulemus annab muidugi tublisti soovida: 85kw + ATM kast + e32 kere = täielik surm.
Kuidas kütusekuluga lood on sellise kooslusega masinal?

Postitatud: 01 Apr 2013 20:46
Postitas j6x19
Jaks kirjutas:Tean, et ka siin foorumis peaks olema ühel inimesel selline tee läbitud.
Samuti peaks on BMW klubis kasutaja Kivisaar sellise ehituse teostanud.
kui nüüd ei eksi siis kasutaja kivisaar tehtud projekt nüüdseks bmw klubis kasutaja karl1 käes,ehk saaks sealt kh miskit lisa infot.
elektroonilise pumba puhul vaja sul kindlasti ka el gaasipedaali
võta kindlasti siis see osa kh korraga samalt masinalt.

Postitatud: 01 Apr 2013 21:27
Postitas jutusoniva
Tänud vastajatele.
Aga seda tean jah, et el pedaali on ka vaja. juba uurisin ja saaksin mootoriga kaasa.

Re: õõts

Postitatud: 02 Apr 2013 02:53
Postitas jx
Olen juba pikalt oodanud kui näen enda masinat netiavaruses taas liikumas...

Postitatud: 02 Apr 2013 09:17
Postitas jutusoniva
ahah. et oled uhke?

Postitatud: 02 Apr 2013 12:45
Postitas jx
Mis mõttes? Arvestades kuna auto sai müüdud ja mis plaanid ostjal olid, pole midagi muutunud...

Postitatud: 02 Apr 2013 13:57
Postitas jutusoniva
muutunud on palju.
aga nüüd teen kõik otsast peale ja korralikult.
nüüd juba läheb uus mootor ja juhtmestik
arvestame seda ka mis seal tehtud oli? see juhtmestik oli ja on siiamaani suur küsimärk. roolivõimu pumba voolikud olid vabsjee umbes kuhugi ühendatud, kardaanil ja pooltelgedel pooled poldid puudu.
Aga ei vahet pole. ega ma paha pärast :) lihtsalt palju teha ja mõtlesin et mõistlikum oleks kõik ise otsast peale teha selle asemel et kellegi teise kätetööd ümber teha.
aga see selleks. ma ei hakka sinuga sel teemal siin vaidlema sest internetifoorumis vaidlemine on ju nagu paraolümpia - isegi kui võidad, oled ikkagi väärakas :D et kui mingi mure veel on või kui tegin haiget siis võta muud moodi ühendust :)
ma küsisin vähe informatsiooni ja millegipärast lootsin et siin foorumis ei lähe teema mujale :D

Postitatud: 02 Apr 2013 21:05
Postitas akuula
Üks tume E32 takso seisab päevasel ajal Järve selveri vastas olevas taksopeatuses. Ise veel mõtsin, et vaevalt bensukas :roll: Äkki on see see masin mis ümber ehitatud? Alles hiljuti nägin teda seal, päev tagasi.