
Auto olnud tema käsutuses alates 2006a. Samal aastal on auto toodud Eestisse Soomest. Läbisõit selle ajaga ca 60t km. Kellal praegu 330t.
Tegu 87a aprillis koosteliinil tulnud ja juulis arvele võetud 518i.
Lisadest on katuseluuk, shadowline trim, (hetkel mittetöötav) kesklukustus, samuti osaliselt demonteeritud esitulede kojamehed, tagumised peatoed, kärukonks, nahaga sportrool, rool reguleeritav, juhiistme kõrgus reguleeritav. Lisaks veel Sony makk koos CD-boxiga, kui viimase ülesse leiab, Cliffordi alarm aga ka selle töökorda ei tea. Puldi patarei on tühi. Mootori plokis elektriline Calix'i plokisoojendus.
Tundus, et enamus kellad/viled töötavad: tahho-, ökono-, spido- ja odomeeter kõik töökorras. Autot on hoitud heas tehnilises seisukorras ja regulaarselt sellega liigeldud. Kere vajab hoolitsevat kätt. Siit-sealt on roostet värvi alt välja tulemas. Kõige kehvemas seisus paistis vasak tagauks ja ühe numbritule ümbrus. Juhiistme vasak serv on kulunud
Siinkohal tuleb mängu doonormasin. Sealt on enamus vajaliku võimalik võtta. Uksed paistsid korralikud ja ilma roosteta, samuti ka kapott ja pagasiluuk. Doonormasin sama värvi, seega jääb üle vaid soovitud jupid ringi tõsta. Doonorist niipalju, et on olnud 524. Mootorit, (automaat)käigukasti ega tagasillareduktorit pole. Sisu on korralik aga sinist värvi, paistis, et taga on ketaspiduritega sild.
Auto sõitsin täna Kesk-Eestist oma juurde Tallinna külje alla. Masin sõidab korralikult, veermik, mootor ja väljalase on vaiksed, pidurid korras. Tühikäigupöörded on veidi liiga kõrged ja aegajalt kippusid kõikuma. Kui aega leian, vaatan selle üle.
Hinda küsiks esialgu pooleteise masina eest 990.- Kontaki saab 5101597
Kui hind tundub, kas liiga madal või kõrge, võib ka omapoolseid korrigeerivaid pakkumisi teha.
Mõned telefoniga tehtud pildid:



