Tänavakõlbulikuks saades tekkis aga selline anomaalia, et kui kõik sulavkaitsmed paigas ja terved, siis võtmest käima ei lähe. Starter ei hakka tööle. Kui võtan ühe kaitsme välja (temp., kütusetase, laadimise lamp jms), saan võtmest käima. Juhtmed nähtavusulatuses korras, kaitsmekarbis Kulibinite jälgi ei tuvastanud. Tegin kuni kala leidmiseni sellise ratsi, et panin armatuuri lüliti, millelt juhtmed selle patuse kaitsme klemmidele lähevad. Käivitamiseks katkestan ahela ja sõitma hakates panen kellad tööle.
Tagurpidikäigu tuli ka ei süti tagurdades.
Teise sama aasta automaatkastiga e21-ga on sama probleem aga seal pean käivitamiseks juhtmeotsa vastu akuklemmi panema. Seal pole kaitsmete väljavõtmisega proovinud. Probleem tekkis mõistliku ekspluateerimise käigus iseenesest. Piduritule lüliti toimib (kuigi 318 ei eeldagi käivitamisel piduri vajutamist, äkki 320 eeldab). Kahtlustan, et sellel võib olla viga käigukangi asendi indikaatoris. Ei anna kontakti, kui kang asendis "P". Kus need klemmid või lülitid olla võiksid aut.kastiga aparaadil.
Kolmandaks kalaks suunatulede relee, mis rooli all katte taga asub. Kui masin on külm, siis plõksib relee nii kiiresti, et armatuuris indikaator ei vilgu ja suunatuled lihtsalt põlevad. Lambipirnides või kontaktides asi pole, kontrollitud. Kabiini soojenedes ka relee soojeneb ja hakkab tavalisest (normaalsest) kiiremi plõksima ja indikaator vilgub. Veel soojenedes läheb asi normi. Halb on see, et nii pikki otsi pole sõita kusagil ja sain normaalselt suunda näidata vaid laupäevasel retroüritusel

On kellelgi midagi sellist ilmnenud tehnika juures, mis lahendused aitasid?