1. leht 3-st

bmw e28 520 87a progress

Postitatud: 18 Sept 2012 08:02
Postitas progress
Tere kõigile. Räägiks siis oma autost mille ma soetasin augusti alguses. Masin ise on enam-vähem seisus. Karbid vajaksid vahetust, põll vajab vahetust, tagumine väike aken vajab vahetust ja seest oleks soov lisade rohkemaks auto saada. Hetkel olen autoga tegelenud vähe. Aga lisan hoopis mõned pildid eks need räägivad enda eest ise. Ja ootan ka igast ideid ja küsimusi ja vastukaja.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Küsimus siis ka veel selline ,et kuskohast viga otsida kui sidur täielikult kadunud? Kas vajab õhutamist kui pedaal üles enam ei karga ja pidurivedelik oli otsas. Ja kuskohast saaks uut kütuse torustikku?
Tervitades,
Kaspar

Postitatud: 19 Sept 2012 12:12
Postitas progress
Autoga olen siis nüüd natuke tegelenud. Sai ettevõetud mootori ruumi korrastamine, pagassi põranda roostest eemaldamine ja värvimine, tagaistuja juurest pindmise rooste eemaldamine ja värvimine. Ühel pildil ka näha vargapoiste kätetööd :) .
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Eks ma üritan ikka rohke pildimaterjaliga seda foorumit ilustada. Ootan teie vastukaja autokohta. Äkki oskab keegi öelda veel probleemsemad kohad e28-sal?

Postitatud: 19 Sept 2012 14:35
Postitas -Myyr-
tagumine jalgealune.. püstakute ümbrus ja karbid.

Muidu täitsa kenake

Postitatud: 19 Sept 2012 15:05
Postitas dmk
Kas see on seesama, lõigatud vedrudega, Tartust...?

Kui jah, siis varsti küll palju probleeme. :)

Kütuse torud saab UM-st tellides:

Artikkel Nimetus Müügihind EUR
16121178468; Tubing; 27.86

Artikkel Nimetus Müügihind EUR
16121177267; Return pipe; 27.86
vast on õiged read...

Postitatud: 19 Sept 2012 15:52
Postitas progress
Mis probleemid siis veel võivad välja tulla? Oleks hea kui saaks ikka ennem jagu neist.
Tervitades

Postitatud: 19 Sept 2012 15:54
Postitas -Myyr-
Kui sõites taob ikka mõnusalt põhja siis võib tekitada mõrasi lanseronide ümber.. amordid tapab ära samuti.

Postitatud: 19 Sept 2012 16:18
Postitas progress
Õnneks sain laupäeval alvadist esisilla osi kuhjaga ja püstakud on endal olemas. Peab siis hakkama kiiremas korras nende vahetamistega tegelema.

Postitatud: 19 Sept 2012 16:22
Postitas -Myyr-
Kui saad orig. vedrud.. siis on sõidumõnu kuhjaga:)

Postitatud: 19 Sept 2012 19:32
Postitas rean
Lõigatud vedrud ei ole jah vast õige lähenemine .
Väidetavalt pidid ette sobima ka audi 100 madaldusvedrud kui e28 omi ei leia . Ise pole selle väite vettpidavust kontrollinud aga küll jõuab veel :wink:
Lühema käiguga amordid peavad ka sinna kompotti kuuluma .
Pulverisaatori töödesse olen ma siiani suhtunud skeptiliselt :?
Jawwa signaali on keegi kapotialla installinud ? :lol:
Kas esimene stange läks ka jalutama ?

Üldiselt võiksid EBK-sse ka teema teha , leiab rohkem vastukaja ja suhtlemist .

Postitatud: 19 Sept 2012 21:20
Postitas mkb
rean kirjutas:
Üldiselt võiksid EBK-sse ka teema teha , leiab rohkem vastukaja ja suhtlemist .
Tühja msn-i juttu ja "teema ära märkimist" tõesti nii hädasti vaja?

Postitatud: 19 Sept 2012 21:57
Postitas renks
mkb kirjutas:
rean kirjutas:
Üldiselt võiksid EBK-sse ka teema teha , leiab rohkem vastukaja ja suhtlemist .
Tühja msn-i juttu ja "teema ära märkimist" tõesti nii hädasti vaja?
+1 :lol: ja aitab OT-st

Postitatud: 19 Sept 2012 22:06
Postitas progress
Esistange sai ise mahavõetud ja vaadatud esipõlleseisu. Peale stange mahavõttu tundus isegi ilma stangeta täitsa kena. Saab põlle korda ,lisa alla ja tuled äratehtud siis ma arvan ,et peaks isegi veel paremini sobima.

Postitatud: 19 Sept 2012 22:14
Postitas JanekEnde
Esimeste piltide järgi tundus nii sarnane Helari müüdava 28-ga, uued pildid seda ka tõestasid. Kuidas Alvadis müüdav kaup muidu on?

Postitatud: 19 Sept 2012 22:44
Postitas progress
Tundub korralik aga seda ennem ei saa öelda kui jupid peal :)

Postitatud: 20 Sept 2012 18:24
Postitas meelis k
Kus nüüd vedrulõikajad on hakanud vedrulõikamisvastast propagandat siin tegema :D


Poes leidub õigeid (madaldus)vedrusid ka. Mingid Audi vedrud pole küll vedrulõikumisest parem variant.

Postitatud: 20 Sept 2012 18:46
Postitas Helar1
Pole küll nüüd jah niipalju võetud ja ei käse ega soovita teil miskit tegema hakata, igatahes vedrude lõikamisest selline jutt teile.
Pilt

Postitatud: 20 Sept 2012 22:20
Postitas Cardo
Krossitsiklitel toimetatakse nii kogu aeg. Pitsiga kuumutamisel peaks vaid teadma temperatuure, kui soov keerud alles jätta.

Postitatud: 24 Sept 2012 11:06
Postitas progress
Nii sai nüüd auto garaaši ära veetud ja avastatud ,et esiots küll ikka jubedas seisus. Kiire küsimus ka ,kas kellelgi ei vedele enamvähem seisus auto esiotsa? Pmst oleks tervet mootoriruumi uut vaja. Oskab veel keegi selle auto elulugu äkki jutustada?
Kuidas on kõigeparem roostes polte ja kruve lahti keerata? Kas miskise määrdega kallale minna või hoopis kuumaks ajada? Esituledel need kruvid ikka koledalt kinni oksudeerunud.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 24 Sept 2012 11:26
Postitas mkb
Muidu toredad pildid aga kole kõverad kuidagi. Kaamera korralike ei tee?

Korras lansekaid on üpris keeruline leida.

Postitatud: 24 Sept 2012 11:34
Postitas progress
mul korpus kaamera ümber sellepärast teeb selliseid. Aga järmine kord siis võtan korpuse ära ja teen uued pildid :)