1. leht 1-st

Küsimus kollektorite kohta

Postitatud: 03 Sept 2012 18:35
Postitas falckranger
Tere

Kas 525e M20B27 fuel-injected (Motronic) 2.7 L high efficiency engine, 1983–1988 mootori ja 524td M21D24 turbocharged diesel 2.4 L engine, 1983–1987 mootori kollektori mootoripoolsed otsad/kinnitused on samad?

Ette tänades
Martin

Postitatud: 03 Sept 2012 22:17
Postitas Tambet
Mälu järgi oli ülemine poldirida sama aga alumine mitte, sinna pandi latt peale ja tõmmai sellega alumine pool ligi.

Küsimus kollektorite kohta

Postitatud: 04 Sept 2012 15:27
Postitas falckranger
Ehk kui soov paigalda m20b27 mootorile turbot, siis diisli kollektorit kasutada ei saa?

Postitatud: 04 Sept 2012 18:53
Postitas jx
kui juba turbotamiseks läheb ei näe mingisugust mõtet kasutada orginaal malmkärakat... lihtsam lasta teha korralik torukolle+ 2,4td turbo külm koda jääb liiga väikseks eta mootorile...

Küsimus kollektorite kohta

Postitatud: 04 Sept 2012 21:29
Postitas falckranger
Tänud info eest.

Palju võiks võimsust juurde saada turbo paigaldamisega, ilma et midagi muud alguses muudaks? Või on midagi mis tuleb kindlasti koos turbo paigaldamisega välja vahetada?

Eesmärk pole (vähemalt alguses :) ) mingit kiirendusmasinat ehitada vaid lihtsalt käsil auto taastamine ja tekkis mõte ka mootorile uut hingamist anda.

Mainin ka seda, et autost ei tule igapäeva liikurit vaid hobiauto, millega suvel pühapäeviti ringi vurada.

NB! Juhul kui kellelgi on sellise projekti jaoks pakkuda vajalikke juppe võib julgelt endast märku anda.

Martin

Postitatud: 05 Sept 2012 09:13
Postitas jx
võimsuse koha pealt ütlen nii palju, et alates :( kuni :twisted:

eta mootor kannatab orginaalis 0,4- 0,7bari laaderõhkui ja võimsust tuleb juurde tunduvalt AGA selle mootori käima saamiseks on vaja juhtimine ümber teha(ehk mootori aju), sest orginaal aju ei oska ülerõhku sisselaskes lugeda... tänu sellele jääb soovitud tulemus saamata...

kui tegu hobiautoga lugeda läbi knowhow turbotamise kohta ja siis ehitama hakata....

Postitatud: 05 Sept 2012 11:02
Postitas -Myyr-
et piggybacki jooksutada.. on vaja teist mootori juhtmestikku

m50b25 oma vist

Postitatud: 05 Sept 2012 11:30
Postitas e28520
kasutan enda e28 2.0 mootoril diisli kollektorit, audi turbot jne! Sobib kollektor kui poldi auke natuke ümber teha, aga tulevikus on plaan teha korralik kollektor, diisli oma oli prooviks sobilik aga porno!

Re: Küsimus kollektorite kohta

Postitatud: 05 Sept 2012 11:33
Postitas Ruut
falckranger kirjutas: Palju võiks võimsust juurde saada turbo paigaldamisega, ilma et midagi muud alguses muudaks? Või on midagi mis tuleb kindlasti koos turbo paigaldamisega välja vahetada?
Kas on läbi loetud?
http://www.bmwclassic.ee/forum/viewtopi ... ight=turbo

Kui ei, siis sellest võiks alustada.

Postitatud: 05 Sept 2012 11:34
Postitas e28520
endal 2.0 stock sisu, diisli vl kolle 2.5 sisselase, 3.5 segusiiber audi turbo ja wg! <rõhuks on 0,5. jõulisa on tuntavalt, hääl mõnus :twisted: Plaan kõik ümber teha kui kere kunagi valmis saab :lol: Sai lihtsalt proovitud kas toimib! http://www.youtube.com/watch?v=6oXRR5cOSd8