
Tervist.
See 520i on nüüdseks minu kolmas hainina ja arvatavasti ka mitte viimane.
Ära sai ta toodud Haagest ( tartu lähistelt).
Omaniku sõnul oli see auto tema isa oma, omalajal toodud saksast.
Kere olevat igaaastast hooldust saanud ( karpide vahatamine, salongi,mootoriruumi ja pagasiruumi õlitamine? ja põhja möksitamine).
Pole tal katuseluuki ega ka kõrvalistuja poolset peeglid ( mis nüüd on paigaldatud)
Karbid on mõlemad hästi säilinud ( sai tungiga käidud täis karbi pikkuses läbi, ei olnud raginat ega muid helisi, tõstis kindlalt auto üles).
Vaja on vahetada tagumised piduritorud mis lähevad eest võimenti juurest ratasteni taha ( voolikuteni) + tagasilla puksid. Esisild oli üllatuseks täiesti korras.

Teekond : Tartus sain kindlustuse iizi'st tunniajaga.. mis on hea.
Panin teise aku peale, võtsin tanklast 12L kütust+ paagis olev 3-4L.
Autoga sai sõidetud siis Tartust-Pärnu + veel oma maakodu kohta.. Kokku ümaralt 200km. Ei olnud mingeid probleeme.. sõitis ilusti ja vägagi vaikselt.
Ja tõesti, ökonomaiser ( kui õigesti kirjutasin) töötab tõesti:)!
Ja tempi andur ei tööta.
Teine siis kodune :

Kodurõõme nautides siis viskasin viimased pilgud mootorile peale.
Geneka rihm tegi häält ja sai vaadatud.
Geneka alumine puks oli täitsa ära sulanud ja see omakorda tiris geneka mootori suhtes viltu asetsema. Kuna seda puksi ma vahetada ei suutnud..oli täitsa näts, otsisin varudest üles teise geneka ja panin peale.
Töötab ja laeb ilusti teine.
Küünlajuhtmed said vahetatud koos jagajakaanega.
Tahaks veel rihmade kontrolli ja siis radika vahetust.
Hetkel natukene sai sätitud ja puhastatud seda kodus ja viidud tuttava juurde.. kes teeb piduritorud ja möksitab karbid ära ( vana kiht on maha koorunud..ja rooste kiht peale tekkinud. Kui peaks olema auke kusagil või pehme.. siis läheb uus karp külge)
Hetkel enamvähem otsusel, et soov oleks auto täitsa stocki jätta. Välimiselt küll võibolla natukene madalam aga rohkem vast mitte.
Aga selleks korraks siis kõik. Oodatud tagasiside nii negatiivne kui ka positiivne.