E28 528i `84, dmk
Postitatud: 21 Veebr 2012 13:22
Tere
Kuna suvi tahaks nautida korraliku autoga, siis otsustasin eelmist e28 jäta pooleli ja teha korda ühe teise hainina.
Tegu siis 1984 aastal toodetud e28-ga.
Kere seisukord võiks öelda et ideaalne, läbivat roostet kusagil pole, ainult on pindmise rooste täpid.
Originaalis ta olnud 2,8i mootoriga.
Eestis olnud alates aastast 1993. 90-ndatel aastatel selle auto peal on olnud MK Motorspordi tehnika jne... hiljem asendatud M10B18 pritsega.
2001 aastal elas läbi avarii(kõrge äärekivi ja tänavavalgustuse post..), peale seda oli lükatud garaazi kus ta siiamaani seisis.
Natuke tehnikast:
Mootor oli planeeritud M10B20 koos B18 kaanega ja turboga või Dellorto karpadega.
Otsustasin M10B20 müüki panna, kuna endal kindlasti pole seda aega/raha et mootor korda teha ja ausalt öeldes sellele kerele see mootor jääb lahjaks.
Vedrustuse metall osad on viidud praegu liivapritsi, hiljem värvimisse.
Amordid: Bilstein B6.
Vedrud H&R.
Esisillas 300 mm ventileeritavad kettad, Ferodo klotsid.
Tagasild: ketas, tugevdatud õõtsadega.
Salong:
Beez sport nahksisu, Mtech I rool, el. katuseluuk, el. aknad.
Spetsiaalselt ehitatud e28 jaoks subwoofri kast, armatuurlaud 14 cm kesksageduse kõlarite kastidega! 4 kanaliga võim, Pionneri 9 seeria(vanakool) CD makk jne...
Praegu kapotialune ja salong on täiesti puhas ja kerevenitus tehtud.
Vasak esipoolraam oli täiesti kõver, nüüdseks uus poolraam olemas, krunditud ja läheb lähipäevadel alla.
Kapotialune ülevärvida, siis saab vedrustuse ja juhtmestiku hakata paika panema.
Mõned(tänase seisuga)fotod:





Kuna suvi tahaks nautida korraliku autoga, siis otsustasin eelmist e28 jäta pooleli ja teha korda ühe teise hainina.
Tegu siis 1984 aastal toodetud e28-ga.
Kere seisukord võiks öelda et ideaalne, läbivat roostet kusagil pole, ainult on pindmise rooste täpid.
Originaalis ta olnud 2,8i mootoriga.
Eestis olnud alates aastast 1993. 90-ndatel aastatel selle auto peal on olnud MK Motorspordi tehnika jne... hiljem asendatud M10B18 pritsega.
2001 aastal elas läbi avarii(kõrge äärekivi ja tänavavalgustuse post..), peale seda oli lükatud garaazi kus ta siiamaani seisis.
Natuke tehnikast:
Mootor oli planeeritud M10B20 koos B18 kaanega ja turboga või Dellorto karpadega.
Otsustasin M10B20 müüki panna, kuna endal kindlasti pole seda aega/raha et mootor korda teha ja ausalt öeldes sellele kerele see mootor jääb lahjaks.
Vedrustuse metall osad on viidud praegu liivapritsi, hiljem värvimisse.
Amordid: Bilstein B6.
Vedrud H&R.
Esisillas 300 mm ventileeritavad kettad, Ferodo klotsid.
Tagasild: ketas, tugevdatud õõtsadega.
Salong:
Beez sport nahksisu, Mtech I rool, el. katuseluuk, el. aknad.
Spetsiaalselt ehitatud e28 jaoks subwoofri kast, armatuurlaud 14 cm kesksageduse kõlarite kastidega! 4 kanaliga võim, Pionneri 9 seeria(vanakool) CD makk jne...
Praegu kapotialune ja salong on täiesti puhas ja kerevenitus tehtud.
Vasak esipoolraam oli täiesti kõver, nüüdseks uus poolraam olemas, krunditud ja läheb lähipäevadel alla.
Kapotialune ülevärvida, siis saab vedrustuse ja juhtmestiku hakata paika panema.
Mõned(tänase seisuga)fotod:




