1. leht 2-st

BMW E28 520i '84, Kaspu

Postitatud: 24 Jaan 2012 22:36
Postitas Kaspu
*****

Postitatud: 24 Jaan 2012 22:37
Postitas Kaspu
Pakkuge tahhomeetriga spidoplokki ja originaal jubinaid sinna keskkonsooli augu asemele!

Postitatud: 25 Jaan 2012 08:07
Postitas Jaks
Keskonsooli võin pakkuda originaal kasetti hoidjat ja võibolla on ka raadio osa olemas kuid täpselt ei mäleta.

Postitatud: 25 Jaan 2012 15:28
Postitas Kaspu
Kas seda kassetihoidjat saab nö sahtlitest puhtaks kah teha?
Maki osa oleks küll tarvis.

Veel oleks üsna hea kui kellelgi on pakkuda sellist rooli: http://static.bmwfans.info/images/epc/OTcxM19w.png
Või siis odavalt M Tech 1 rooli.

E30 ja E34'ja muttriga rool peaks kah istuma vist?

Postitatud: 25 Jaan 2012 15:55
Postitas trevi
Kellaplokk ei tööta, näitab ainult kütusetaset ja mõnda tulukest. Kui ploki küljest võtsin siis avastasin et seda kollase pistikuga juhtmepunti pole üldse olemas kuigi kellaploki taga on selline pesa. Üldsegi kas see on normaalne, et pööretenäitaja asemel on kell ? Teistel 2.0 haidel olen küll nagu märganud pöördeid selle asemel.
Kollane pistik annab infot OBC-le. Spidoploki enda toimimist see ei mõjuta. Sul pole OBC-d, seega pole ka pistikut.

Postitatud: 25 Jaan 2012 16:50
Postitas Arvo
Üldsegi kas see on normaalne, et pööretenäitaja asemel on kell ? Teistel 2.0 haidel olen küll nagu märganud pöördeid selle asemel.
See et tahhoka asemel on kell on küll normaalne, aga sul tundub olema seal seierite järgi otsustades mingi käokell paigaldatud, kas täistunni ajal kuskilt kägu ka välja käib? :D

Postitatud: 25 Jaan 2012 17:35
Postitas Kaspu
Ma ise mõtlen kah, et maru kahtlane on see kell, õnneks kuskilt mingit käo sarnast elukat välja pole visanud veel. :o
Muidu vist see, et spidoplokk ei tööta korralikult võib tuleneda patareidest mis on tühjad seal sees, nii ma vähemalt välismaa foorumist aru sain.
Olekski vaja tahhomeetriga spidoplokki ikka. :D

Postitatud: 25 Jaan 2012 18:37
Postitas Jizz
Täitsa võimalik, aga minuteada need patareid maksavad päris palju.
Lihtsam on töökorras kellaplokk leida.

Postitatud: 25 Jaan 2012 18:47
Postitas Hardy-hard
Raadio osa annan ära.
Sain kasutaja ArdoH käest aga mu enda oma on nats paremas seisus.

Asun tartus
5148412

see jäi mul kontorisse laua sahtlisse, ülikooli 6a
Saad homme kätte kui vaja.

Postitatud: 25 Jaan 2012 19:17
Postitas Ruut
Jizz kirjutas:Täitsa võimalik, aga minuteada need patareid maksavad päris palju.
Lihtsam on töökorras kellaplokk leida.
Lihtsam ja odavam on need akud ära vahetada. Iseasi, kas nendes siiski viga on. Eelmisel kevadel lasin vahetada e30 akud. Võtsin trükiplaadi koos akudega blokist välja ja viisin Renovaari. Täpselt ei mäleta, kui palju nad selle nalja eest tahtsid aga eks ta sinna 20.- ümber oli

Postitatud: 25 Jaan 2012 19:38
Postitas Jizz
Ruut kirjutas:
Jizz kirjutas:Täitsa võimalik, aga minuteada need patareid maksavad päris palju.
Lihtsam on töökorras kellaplokk leida.
Lihtsam ja odavam on need akud ära vahetada. Iseasi, kas nendes siiski viga on. Eelmisel kevadel lasin vahetada e30 akud. Võtsin trükiplaadi koos akudega blokist välja ja viisin Renovaari. Täpselt ei mäleta, kui palju nad selle nalja eest tahtsid aga eks ta sinna 20.- ümber oli
No ma sain omale autolammutusest töökorras kellaploki 10€ eest :roll:
Eks see on kahe otsaga asi, tõenäosus et sa täiesti töötava kellaploki saad on väike. Ja samas kui sa maksad selle 20€ akuvahetuse eest ja tuleb välja, et kuskil mujal on kala, siis suht mahavisatud raha .

Postitatud: 25 Jaan 2012 19:49
Postitas Kaspu
Vahetaks pigem ikka ise need ära kui uuel spidol peaks see jama olema, nägin isegi piltidega õpetust sellele ja ei tundunud midag rasket + varem kah kellaplokki pilpaks kiskunud.

Kust lammarist sa teise kellaploki leidsid kui saladus pole?

Postitatud: 25 Jaan 2012 20:00
Postitas Jizz
No ma käisin päris paljud lammutused läbi, nii Tartus kui ja Ida-Virumaal. Tartus taheti saada 30€ , aga kui külge ühendasin ei töötanud peale valgustuse mitte midagi :D Siis leidsin Iisaku lammutusest ühe 15€ eest, samuti ei töötanud miskit, lõpuks Narva lammutusest sain enam-vähem töökorras ploki.

Postitatud: 25 Jaan 2012 20:21
Postitas Ruut
Ma oleks ka ise vahetanud aga renovaaris oli see vahetuse hind suht sümboolne. Akud ostsin niikuinii sealt ja jalad tuli neile ka seal külge keevitada.

Jizz: Vaadates, kuidas Sa need 10 eurosed kellad lõpuks said, siis ma väidan endiselt, et odavam on lihtsalt akud vahetada :) oma aeg maksab ka midagi + kütus ( või kõneminutid) nende romulate kammimisele

Postitatud: 15 Veebr 2012 20:45
Postitas Kaspu
Alustuseks, tänud Hardyle selle maki plastiku kinkimise eest. :)

Nii, vaheapeal siis natuke tööd kah ära tehtud:

*Õli vahetatud
*Küünlad vahetatud
*Klapid reguleeritud
*Vaakumvoolikuid vahetatud
*Teine spido hangitud
Tarvis oleks kindlasti veel korralikku õhulõdvikut(õhulugejast segusiibrisse)

See M20 mootor on esimese hooga lähemalt vaadates oma kõikide voolikutega nagu matemaatiline ülesanne, et hoia ainult peast kinni aga kui asjasse süveneda siis tundub päris loogiline, nii siis leidsingi päris mitu vaakumvoolikut mis olid rabedad ja pooleks või üldse käisid ringi oma kinnituse otsas. Proovisin ka tühikäigumootori tööd, keerasin siis tühikäigu kruvi kinni ja hakkas küll väga kehvasti käima aga päris välja ei surnud.
Igatahes pärast nende asjade välja vahetamist mootor töötab päris ilusti ja ei jama/poo kinni enam, ei klõbise kaa. :D

Uue spidoploki võtsin lahti kuna arvatavasti patareid tühjad ja tuleb ära vahetada, kui juba lahti kiskumiseks läks siis kerisin odo kah 200 000km peale :D :
Pilt

Postitatud: 27 Mär 2012 12:27
Postitas Kaspu
Nii, vahepeal siis ikkagi tegeletud mootori KORRALIKULT tööle hakkamisega kuigi pole veel täielikku edu saavutatud...
Oleks abi vaja mõningates küsimustes:

1. Mis eesmärki omab piltidel näidatud voolik, peabki ta olema lihtsalt lahtine või peab ta kuskile külge ikka minema?
Pilt
Pilt

2. Oskab keegi öelda missugune temperatuuriandur ''termostaadikoja'' sees annab kellaplokile infot temperatuuri kohta(andureid on 3 tükki), hetkel kellaplokk ei näita üldse temperatuuri ja see on juba teine kellaplokk mida ma olen proovinud.

Postitatud: 27 Mär 2012 22:17
Postitas Xim
Lahtine ta kindalsti olla ei tohi!

Vaata kuhu ta ulataks, üks vaakum peab minema bensiini rõhu regulaatorisse (asub pihustilati radika poolsemas otsas, ümmargune junn), siis jagajal on selline vaakum ja siis osadel m20netel on õhu puhastaja küljes mingi klapp kuhu läheb vaakum ja teises küljes on pistik.

Kui nüüd kõikidesse nendesse kohtadesse läheb juba vaakum siis tee see voolik lihtsalt pimedaks.

Postitatud: 29 Mär 2012 20:09
Postitas Kaspu
Nüüd siis järgmine probleem, arvatavasti süüteluku põhi on rikkis ning ei pane starterit tööle(testisin, et starter ise töötab).

Nii, et kui kellelgi peaks vedelema sellist jubinat siis andke teada!!

Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 29 Mär 2012 21:51
Postitas Cardo
jube popp uus lüliti siit näiteks https://www.elfa.se/elfa3~ee_et/elfa/in ... 8-80&toc=0

Postitatud: 30 Mär 2012 07:34
Postitas killer666
Teed mingit rahustavat , jood jära selle ja sii sv6tad selle süüteluku põhja lahti ettevaatlikult. Siis vaatad , mis teha annab ja proovid seda starteri klemmi veidi painutada v6i mõne teisega ringi t6sta. Saab tööle küll , iseasi kui kaua ta töötab.