K: M10 ja M30 k.kastid. Võib lukku panna

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
Luiks
Postitusi: 45
Liitunud: 20 Dets 2011 15:26

K: M10 ja M30 k.kastid. Võib lukku panna

Postitus Postitas Luiks »

kuskilt ala turbo clubist jäi meelde et m10 on m30 millel 2 silindrit pm "maha saetud":D nüüd kui endal e28 518 ja ka üks m30b34 siis tekkiski selline küsimus et kas see on lihtsalt vahetuse küsimus?

leidsin siit midagi aga kas see ka nii on...
M30 engines and M10 engines[url]
Viimati muutis Luiks, 22 Dets 2011 00:22, muudetud 1 kord kokku.
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

füüsiliselt istub kast mootori otsa 1:1
Luiks
Postitusi: 45
Liitunud: 20 Dets 2011 15:26

Postitus Postitas Luiks »

sain ka nii aru aga hooratas peaks väiksem olema või kuidas ja kas see sidur üldse kk nuuti istub?
akuula
Postitusi: 321
Liitunud: 01 Apr 2006 16:30
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas akuula »

ketta m66du vahe on 240(M30) versus 228(M10) nuut oli minu m2letamist m88da sama. Igatahes on mul heameel selle yle, et luiks selle lingi pani sest sellega lahenes mind vaevanud kysimus> kuidas kasutada n2iteks E21-l k2igukasti millel puudub spido trossi v2lja v6te? :wink: Vihjeks E21 meestele kellel 4k2igune M10-e: E30 VDO spidomeeter,E30 kast ja E30 diffris asuv s2lkudega ketas koos anduriga mis on pooltelje ja diffri vahele asetatud. krt nii lihtsa asja peale annab ikka tulla :D heureka
Luiks
Postitusi: 45
Liitunud: 20 Dets 2011 15:26

Postitus Postitas Luiks »

Hea et sellest sulle kasu oli, ning praktikas pidi ka saama aga korvi pidi vähe tuunima et ta njuutonitele vastu peaks ja see tähendab et m10 hooratas koos tuunitud korviga on pm ikka samas kaalus mis m30 orig.
316/318 flywheel on e34 535i
M30 Trans options 245
Vasta