1. leht 1-st
Anomaaliad automaatkastiga
Postitatud: 08 Dets 2011 19:15
Postitas ArdoH
Sain täna taaskordse hainina omanikuks. Tegemist on kasutaja Aix (
http://www.bmwclassic.ee/forum/viewtopic.php?t=4282) eksiga.
Hetkekonditsioonis on autol peal 2,5l M30 mootori automaatkast, millele annab jõudu 2,8l M30.
Sümptomid on siis säherdused:
1) Ilma kickdown'ita auto sisuliselt ei kiirenda, olenemata algkiirusest
2) Maanteel läheb neljas käik sisse hea õnne puhul ning alles kiiruselt 100 km/h. Sealjuures, kui käik isegi sisse läheb, siis üle mõne või mõnekümne sekundi ta seal ei püsi.
3) Kiirusel 60-80 km/h tunnis vahetab kast 2-3 käiku kordamööda täiesti kaootiliselt
4) Kütusekulu on ca 20 liitrit sajale (maanteel)
Milles viga peituda võib? Kas tegemist on puhtlabase läbilibisemisega? Kust alustada? Kui keerukas on automaat - manuaal konversioon?
Ette tänades,
Ardo
Re: Anomaaliad automaatkastiga
Postitatud: 08 Dets 2011 19:51
Postitas j6x19
ArdoH kirjutas:Sain täna taaskordse hainina omanikuks. Tegemist on kasutaja Aix (
http://www.bmwclassic.ee/forum/viewtopic.php?t=4282) eksiga.
Hetkekonditsioonis on autol peal 2,5l M30 mootori automaatkast, millele annab jõudu 2,8l M30.
Sümptomid on siis säherdused:
1) Ilma kickdown'ita auto sisuliselt ei kiirenda, olenemata algkiirusest
2) Maanteel läheb neljas käik sisse hea õnne puhul ning alles kiiruselt 100 km/h. Sealjuures, kui käik isegi sisse läheb, siis üle mõne või mõnekümne sekundi ta seal ei püsi.
3) Kiirusel 60-80 km/h tunnis vahetab kast 2-3 käiku kordamööda täiesti kaootiliselt
4) Kütusekulu on ca 20 liitrit sajale (maanteel)
Milles viga peituda võib? Kas tegemist on puhtlabase läbilibisemisega? Kust alustada? Kui keerukas on automaat - manuaal konversioon?
Ette tänades,
Ardo
kas kastis on õige õlikogus sees.mis olukorras on õlifilter,lühidalt siis millal on tehtud kastile hooldust.
manuaaliks ümber tegemisel tarvis sul hooratas,siduri komp,kkast,gardaan,pedaale,siduri pumpa,käiguhoovastikku koos lõpus asetseva puksiga,keskkonsool(peaks olema ,pole päris kindel enam).
ja parasjagu vaba aega ning viitsimist
tööd palju kunagi ise selle osa läbi teinud e34 ga.
Postitatud: 08 Dets 2011 19:53
Postitas ArdoH
Võtan hoogu, et soojalt riidesse panna ja välja õli kontrollima minna. Viimase 2 aasta jooksul ei ole minule teadaolevalt kasti seisukorda ja õli uuritud.
Postitatud: 08 Dets 2011 21:38
Postitas trevi
Igaks juhuks mainin, et õli taset kontrollitakse töötava sooja mootoriga.
Postitatud: 08 Dets 2011 22:07
Postitas ArdoH
Külma mootoriga oli üle maksimumi, kuid väga must. Homme vaatan uuesti, sel korral soojalt.
Postitatud: 11 Dets 2011 23:20
Postitas ArdoH
Õli on must, kuid seda on. Lisaks ei lähe auto ka tühikäigul pöördesse.
Postitatud: 12 Dets 2011 19:25
Postitas raunz
Kui õli on must siis ta oma tööga enam toime ei tule. Võid proovida õli ja filtri ära vahetada, paremaks läheb kindlasti aga kardan, et see kast juba vajaks remonti/vahetust. Suurem osa kastiprobleeme tulenevadki mustast õlist või valest õlitasemest. Must õli viitab ka sellele, et sidurikettad on kuuma saanud ja ära kärsanud. Neid enam uue õliga ei taasta.