1. leht 1-st
K:e32 kastide sobivusest
Postitatud: 04 Dets 2011 21:57
Postitas j6x19
tervist selline küsimus automaat kaste teadvatele inimestele.
probleem siis järgmine et tarvis on kasti m30b34 3,5i 155kw mootorile,
masin millele läheb see mootor peale on hetkel m30b30 3,0i 138kw mootoriga
lapanud ja uurinud risti ja põiki bmwfansist sobivse osa ning nüüd ei saa enam miskit aru sellest,kuna siis tervik kasti puhul näitab ,et ei sobi kuid samas käigukasti osade kaupa hakata vaatama koja osa ja turbiini osa ja kõik see näitab ,et samad ja kokku sobivad.ainsa asjana mis lõpuks siis sain vist teada ,et aju on teine kastil (aus olla siis võin selle kirjegagi mööda panna).
ehk leidub siin foorumis inimest kes oskab anda kindla vastuse kas m30b30 4hp22 atm kast sobib m30b34 mootorile.mõlemad kastid märgistusega 4hp22 kuid mingid tähelühendid veel lõpus.
jutt läks küll jube segaseks ,kuid loodan et keegi oskab aidata.
Postitatud: 05 Dets 2011 21:01
Postitas raunz
Kaste on kusjuures erinevaid jah ja mitu tükki isegi. Kõige vanematel puudub aju ja pea igasugune juhtmestik, uuematel on aju ja täitsa normaalselt palju elektroonikat. Samuti on erinevusi pistikutes. Kõige kindlam on visuaalselt võrrelda kas pistikud, ajud jne samad.
Postitatud: 05 Dets 2011 21:40
Postitas akuula
kontrolli veel v2nda andurite auke kas asuvad 6iges kohas ja 6ige arv. v2hemasti 3HP22 puhul on nii et kui on 2,5i v6i 2,8 siis v2nda andurite auke nn sidurikojas pole(L/jet) aga kui on motronic pritse siis on kaks v2nda asendi andurit(3,0-3,5), v2hemasti E28 puhul.E23 kasutab samuti 3HP22 kasti siis seal on tagumises otsas spido trossi v2ljav6te. v6rdle ka igaks juhuks hydromuhvi toote koodi, seal on kindlasti erinevus sees... muus osas j2rgiks raunzi et v6rdle visuaalselt. igaks juhuks vaata ka kardaani vlantsi, ka seal v6ib erinevus olla...
Postitatud: 06 Dets 2011 09:21
Postitas trevi
kontrolli veel v2nda andurite auke kas asuvad 6iges kohas ja 6ige arv. v2hemasti 3HP22 puhul on nii et kui on 2,5i v6i 2,8 siis v2nda andurite auke nn sidurikojas pole(L/jet) aga kui on motronic pritse siis on kaks v2nda asendi andurit(3,0-3,5), v2hemasti E28 puhul.E23 kasutab samuti 3HP22 kasti siis seal on tagumises otsas spido trossi v2ljav6te.
Täpsustan natuke.
L-jetronikut E32 peal ei ole. Kõikidel motronicutel ei ole vändaandurite auke sidurikojas. Osadel on vändaandur ka esimese väändevõnkeleevendi peal ja sealgi andureid ainult 1 (sel juhul on väändevõnkeleevendi hambuline, 60-2 hammast). E23 puhul pole spidomeetritrossi kohanud, aga alati on võimalik, et mingitel ürgvanadel eksemplaridel see oli kasutusel.
Lisaks, täis-hüdromehaaniline kast (ilma ajuta ja ühtegi juhet ei ole, ainult trossid) on lihtsalt 4HP22. 4HP22EH, on elektrohüdrauliline kast (ajuga, rezhiimidega). Erinevad 4HP22EH kastid võivad olla väljast samad, aga siiski on sisu erinev (nt E23 735 ja 745 kastide sisu on natuke erinev).
Seda, mis, kas ja kuhu sobib oskaks arvatavasti kõige paremini osata öelda EBK kasutaja Kuno T, kes on pikalt tegelenud käigukastide remondiga.
Postitatud: 06 Dets 2011 10:15
Postitas inc13
akuula kirjutas:kontrolli veel v2nda andurite auke kas asuvad 6iges kohas ja 6ige arv. v2hemasti 3HP22 puhul on nii et kui on 2,5i v6i 2,8 siis v2nda andurite auke nn sidurikojas pole(L/jet) aga kui on motronic pritse siis on kaks v2nda asendi andurit(3,0-3,5), v2hemasti E28 puhul.E23 kasutab samuti 3HP22 kasti siis seal on tagumises otsas spido trossi v2ljav6te. v6rdle ka igaks juhuks hydromuhvi toote koodi, seal on kindlasti erinevus sees... muus osas j2rgiks raunzi et v6rdle visuaalselt. igaks juhuks vaata ka kardaani vlantsi, ka seal v6ib erinevus olla...
Muideks e34 ja e32 ei ole vända andurit kasti pool,asendi andur on mootoril ees rihmaratta juures
Ma miski aeg uue aasta alguses saan teada mis vahe on (kui üldse on) kuna tõstan ringi 3,0 ja 3,5 tehnikad (mõlemad atm) üks 91a ja teine 92a
Postitatud: 07 Dets 2011 01:10
Postitas akuula
j6x19 mainisid et seal 4hp22 taga olid t2hed, ehk oleks k6ige m6istlikum j2rgi uurida mis need on ja mida nad symboliseerivad, siis ehk koorub ka v2lja milles seisneb nende erinevus...
ei ole kursis jah e34 ja e32-l kasutatavate anduritega, lihtsalt r22kisin mida olen kohanud e28-t n2ppides ja mis silma on hakanud, mis piirduvad 3hp22 kastiga
ja e23 puhul oli nii et kast tuli sealt(732i) aga samas kasutas sama kasti ka jaguar, v-b oli ennem mind juba midagi kokku k2kerdatud kuid spido v2ljav6te oli olemas

Postitatud: 07 Dets 2011 15:11
Postitas j6x19
akuula kirjutas:kontrolli veel v2nda andurite auke kas asuvad 6iges kohas ja 6ige arv. v2hemasti 3HP22 puhul on nii et kui on 2,5i v6i 2,8 siis v2nda andurite auke nn sidurikojas pole(L/jet) aga kui on motronic pritse siis on kaks v2nda asendi andurit(3,0-3,5), v2hemasti E28 puhul.E23 kasutab samuti 3HP22 kasti siis seal on tagumises otsas spido trossi v2ljav6te. v6rdle ka igaks juhuks hydromuhvi toote koodi, seal on kindlasti erinevus sees... muus osas j2rgiks raunzi et v6rdle visuaalselt. igaks juhuks vaata ka kardaani vlantsi, ka seal v6ib erinevus olla...
probleem hüdromuhvi tootekoodiga just see et olemas on 3,0ia kuid pealetõstetav mootor oli varem manuaal kasti otsas,e siis puudub hüdromuhv.uuringi just,et oleks kindel kas on tarvis muretseda 3,5 atm komplekt v saab kasutada 3,5 se mootoriga 3,0i küljest kasti ja kõike muud vajalikku.e32 l ei ole spido trossiga vaid ikka elektriga,e34 jal luges kiirust difrist ju.e34 ja e32 on sama ajastu masinad ja no kõik mis juba 5 kal küljes on paigaldatud ka 7 sele kindlasti.e23 st ei tea ma küll miskit mainida.
inc13 kirjutas:
Muideks e34 ja e32 ei ole vända andurit kasti pool,asendi andur on mootoril ees rihmaratta juures
Ma miski aeg uue aasta alguses saan teada mis vahe on (kui üldse on) kuna tõstan ringi 3,0 ja 3,5 tehnikad (mõlemad atm) üks 91a ja teine 92a
vända andur küll ees servas jh.omal pm samasugune vahetus osa kuid aint et 3,0 atm kastiga ja 3,5 oli manuaal.
aastad samad.ehk kirjutad omal sellest vahetuse asjast mulle pm-i ,et siis kumb moto maha jne ehk saaks mingist kaupa teha kui huvi.
Postitatud: 07 Dets 2011 18:37
Postitas inc13
Lappasin siis huvi pärast varuosade erinevuse läbi 91 a autode järgi.Ainuke asi mis silma jäi on see,et "F" siduri trummel on teine 3,0 ja 3,5 puhul(3,0 puhul sama mis 2,4td ja 2,0 m20).kettad on samad
Ehk siis erinevused on :
*turbiini stall speed
*väike erinevus 4nda käigu ülekande arvus ("F" sidur on overdrive)
Mehhaaniliselt on mõlemad täiesti 1:1 vahetatavad ,samuti läheb alla 1:1 750 alt pärit 4hp24 (sellel on "A" sidur suurem/tugevam)