1. leht 1-st
K: Kest teeks mootori välimuselt uue väärseks?
Postitatud: 29 Nov 2011 10:16
Postitas Lauri1
On siin äkki mõni inimene kes tegeleb sellise asjaga,
oleks vaja plokk,kaas ja sisselase uue väärseks teha,
m20b27 mootor siis, võiks asuda Harjumaal.
Igasugune info teretulnud!
Tel 56999266 Lauri
Postitatud: 02 Dets 2011 12:53
Postitas eix22
Mootor pulkadeks, alumiinium detailid klaaskuuli pritsi,hiljem laki alla, metallist /malmist osad uue värvi alla ja tagasi kokku. Ainult mootori värskendamine ei anna kindlasti suurt värskuse efekti kapotialla, igasugu plastikud ,paagid ,radikas jne vajaks ka tutikate vastu välja vahetamist ja muidugi kapotialune värvimine...ehk siis kogu auto taastamine

E30 foorumis pakkus keegi soodapritsi teenust..?
Postitatud: 02 Dets 2011 20:27
Postitas raunz
Ega jah ainult mootori tegemisest tekib kapoti alla puhas ilme, selleks et bling oleks tuleb absoluutselt kõik asjad üle käia. Kristina E34-l sai mootoriplokk värvitud ja kõik muu puhastatud ning selle tulemusena näeb kapotialune viisakas välja ja lekked on kohe näha kui tekivad, enda E21-l olen rohkem vaeva näinud ja tulemus hoopis teine kah.
Muidu peale jõule võiksin isegi tegeleda sellega, sest paar korda juba seda tööd teinud ja niikuinii plaan enda asju klaaskuulpritsi viia.
Postitatud: 18 Mär 2012 11:33
Postitas sillufromIV
Ei hakanud uut teemat tegema.
Millega soovitaksite malmist ploki puhtaks teha ja millega värvida? Mulle pakuti Kemifloras epoksiitkrunti ja spetsiaalset mootorivärvi. Aga millega ploki roostest puhtaks saab? Või polegi vaja päris roostevabaks teha? Proovisin ühes nurgas roostemuunduriga, efekti ei märganud.
Puhastasin ja pesin ja kraapisin oma m20 ploki suht puhtaks. Seda on vist kunagi mustaga värvitud. Väljalaske pool on 80% ok.
Postitatud: 18 Mär 2012 13:27
Postitas raunz
Isiklikult puhastasin kõigepealt suurema sodi maha, seejärel lasin ketaslõikuri otsa käiva traatharja ja tavalise traatharjaga üle kõik ning lõpuks puhastasin nitrolahustiga pinnad veel üle.
Kruntisin spetsiaalse kuumakindla krundiga ära ning värvisin sama tootja kuumakindla värviga. Krundi ja värvi ostsin US-partsist, värve on erinevaid, samuti on neid eri kuumakindlusega. Siiani värv väga ilusasti peal püsinud ning probleeme sellega pole olnud.
Kõige puhtamaks saaks ploki kindlasti liivapritsiga, aga siis tuleks kõik tihendipinnad ja avad väga hoolikalt kinni panna, sest teatavasti liiv mootori sees teeb väga palju pahandust.
Paar illustreerivat pilti kah:
Enne:

Peale puhastamist:

Pärast:
