1. leht 1-st
M30B34 siduri alternatiivid.
Postitatud: 26 Nov 2011 22:52
Postitas Rain01
Tervist.
Sidur lendas laiali. Esmaspäeval lasen asja lahti võtta, aga spekuleeriks enne natuke sellel teemal.
Läbi on kindlasti siduriketas. Ketas sobib kõikide M30 mootorite oma ja sellega ei ole probleeme. Küll aga teeb murelikuks sidurikorvi kättesaadavus, sest seda ei leia muudelt mootoritelt.
Mis oleks selle alternatiivid? Mida veel vahetama peaks, et toimiv komplekt kokku saada?
Rain
Re: M30B34 siduri alternatiivid.
Postitatud: 27 Nov 2011 11:47
Postitas Arvo
Variant on sinna surveplaadile vedrulehtesid ise juurde laduda, (eeldades, et on neid kusagilt võtta) aga ma pole päris kindel, kas erineva mootori korvidel see peamine survevedru sama tugevusega on.
Kokkuvõtteks pole ka uue B-osa korvi hind IMHO nii hirmus et sinna midagi ise aretama hakata. Arvestama pead ju ka sellega, et sidri vahetus on päris suur tükk tegemist, ja kui midagi jälle peaks lendama tuleb see suht nõme töö jälle ette võtta.
Kui mootor järele aidatud või kui rajumat sõitu harrastad siis tuleb panna
M5 sidurikomplekt, ka sse on veel B-osana saadaval ja hind sinna 250.- tuuri (uute autode siduritega võrreldes suht kommiraha

). Arvestades mis mootorile see algselt mõeldud on (315Hj) siis sinu auto peal võid siduri mure arvatavasti igaveseks unustada.
Postitatud: 27 Nov 2011 14:33
Postitas Rain01
Olen teadlik, et see vahetus kõige mugavam töö ei ole. Aga minu põhiliseks sooviks oleks saada see asi võimalikult kiiresti kokku, sest kasutan autot igapäevaselt. Selleks soovikski saada kokku komplekti, mis toimib. Teiseks motivaatoriks on kindlasti üliõpilase jaoks ka hind
Kõigi eelduste kohaselt on E34 535 sidurikorvi natuke lihtsam leida? Kuulsin, et seal on tarvis ka hooratas vahetada? On see tõsi? On teil aimu, kuidas nende kättesaadavusega on?
Ka M535-e Sachsi uus komplekt maksab 250 euri, aga selle tellimisaeg on 2-3 nädalat ja nii kaua ma küll ühistranspordiga liigelda ei sooviks

.
Mootori järeleaitamise asemel ma ilmselt lasen kevadel plokikaane remondi teha. Siis saab vast ka ehk mõnedkümned hobujõud tagasi.
Postitatud: 27 Nov 2011 18:37
Postitas Arvo
Kui e34 535 juba leevendiga hoorattaga on, siis sellest soovitaks küll eemale hoida. Üks asi lisaks mis katki saab minna ning nendega ikka probleeme on.
Pigem juba kasutatud vanema 535 korv panna, või siis veidi aega jala käia, raha koguda ja uus ning õige asi osta.
Postitatud: 01 Dets 2011 13:04
Postitas Rain01
Nii.
Uurisin ja möllasin. Praegu ajutiselt laon uue kettaga kokku, et saaks sõita niikaua, kuni uuesti laiali lendab. Vanal kettal ühelt poolt katted maas.
Nii. Uurisin ka seda M5 varianti. Kas selline kombo sobib, et tellin M5 sidurikorvi (mis üllatuslikult on 10 euri odavam, kui M535 oma

) ja lasen vanale kettale panna need Pidurimeistri sidurikatted? Kas M5 korv sobib bolt on sinna kombo külge? Loomulikult ka uus survelaager.
EDIT: Siin on väidetavalt vasakul 535 omad ja paremal M5 omad.

Postitatud: 01 Dets 2011 18:54
Postitas redline
vasakul on kahemassilise komplekt ja paremal ühemassilise oma.
Ühemassilise korvi kahemassilise küljes ei saa kasutada.
Postitatud: 01 Dets 2011 19:10
Postitas raunz
Mingi leevendus peab olema jah...kahemassilise hoorattaga seetõttu sidurikettal pole leevendeid ja vastupidi. Muidu pidurimeistri katted on küllaltki head asjad ja peavad korralikku jõudu kinni aga see eeldab, et ketas ise on korralik ja uutest katetest piisab.
Postitatud: 01 Dets 2011 20:09
Postitas redline
No leevendust reeglina ei pea olema, kui väga sõidumugavust taga ei aja.
Kahemassiline hooratas+ühemassiline korv ei mahu füüsiliselt kasti sisse
Ja ilma treimata ei saaks neid ka omavahel sobitada

Postitatud: 01 Dets 2011 20:19
Postitas Rain01
Lõpuks nägin ka siis, milline minu ketas on. Mu ketas on samasugune, nagu paremal, ehk siis ühemassiline. Sel juhul sai vale pilt
Mu küsimus ongi pigem see, et kas ma saan M5 korvi kasutada? Või peaksin ikkagi turvalisemat teed pidi minema ja M535 oma võtma?
Postitatud: 01 Dets 2011 20:52
Postitas redline
Sellisel juhul sobib

Postitatud: 01 Dets 2011 21:09
Postitas Rain01
No siis lasen Pidurimeistris uued katted peale panna ja tellin M5 korvi ära. Peaks suht hea saama

Postitatud: 01 Dets 2011 22:45
Postitas Ruut
Rain01 kirjutas: Mu ketas on samasugune, nagu paremal, ehk siis ühemassiline.
Olgem siiski terminoloogias korrektsed

Mitte ketas pole sul ühemassiline vaid hooratas. Ehk siis kõige klassikalisem lahendus - ühes tükis hooratas ja leevenditega ketas. Ehk keegi targem parandab aga imho pole M30B34 juures kahemassilist hooratast kasutatud. See on uuemate mootorite teema.
Postitatud: 01 Dets 2011 23:05
Postitas Rain01
Ruut kirjutas:Rain01 kirjutas: Mu ketas on samasugune, nagu paremal, ehk siis ühemassiline.
Olgem siiski terminoloogias korrektsed

Mitte ketas pole sul ühemassiline vaid hooratas. Ehk siis kõige klassikalisem lahendus - ühes tükis hooratas ja leevenditega ketas. Ehk keegi targem parandab aga imho pole M30B34 juures kahemassilist hooratast kasutatud. See on uuemate mootorite teema.
Sorry, seda ma mõtlesingi, et ühemassiline hooratas käib sellega kaasas. Eks ikka juhtub

Postitatud: 03 Dets 2011 09:47
Postitas redline
Ruut kirjutas:Rain01 kirjutas: Mu ketas on samasugune, nagu paremal, ehk siis ühemassiline.
Olgem siiski terminoloogias korrektsed

Mitte ketas pole sul ühemassiline vaid hooratas. Ehk siis kõige klassikalisem lahendus - ühes tükis hooratas ja leevenditega ketas. Ehk keegi targem parandab aga imho pole M30B34 juures kahemassilist hooratast kasutatud. See on uuemate mootorite teema.
e28 peal ilmselt pole kahemassilist kasutatud kui diisel välja arvata. Aga e34 m30b34 peal täitsa kasutuses ja kõigil, mis mina näinud olen

Postitatud: 03 Dets 2011 09:59
Postitas Ruut
redline kirjutas:e28 peal ilmselt pole kahemassilist kasutatud kui diisel välja arvata. Aga e34 m30b34 peal täitsa kasutuses ja kõigil, mis mina näinud olen

Oled Sa kindel, et m30b34 on jõudnud e34 peale? Seal oli ikkagi juba m30b35.
Postitatud: 03 Dets 2011 18:32
Postitas redline
Minu viga siin, ekslikult meelde jäänud just vastupidi millegipärast, et b35 oli e28 peal.
tegelikult küll jah vastupidi
