1. leht 1-st
Värvitustamine
Postitatud: 13 Nov 2011 16:47
Postitas tonis611
Ühesõnaga,võetakse auto pulkadeks,toorikkere läheb happevanni,millejärel tuleb katoodkruntimine pluss siis pahtel pluss värv.Kõik kokku maksab 5000euro kanti.Vist E21 puhul mõttetu teema.Aga siiski-kui on olemas uueväärilise kerega E21,mida siis elult veel tahta?PS!Küll on ilus sõna mul välja mõeldud!Genossede keeles oleks see siis tauchentlackierug!Küllaltki jube sõna!
Postitatud: 13 Nov 2011 16:50
Postitas Helar1
Mis on teema mõte, ei saa pihta täpselt?
Postitatud: 13 Nov 2011 18:00
Postitas tonis611
Teema mõte oleks järgmine :omada nii hea kerega E21 kui vähegi võimalik.Teadagi on kahekümneühed hirmus roostesõbralikud.Minu kindel plaan on tuua lõuna poolt auto,aga kuidas teda siis edasi rooste eest kaitsta?
Postitatud: 13 Nov 2011 18:27
Postitas tonis611
muudetud
Postitatud: 13 Nov 2011 18:28
Postitas Tambet
Mna ei saa kah hästi aru sellest teemast. On see siis mingi teenuse reklaam või lihtsalt suvaline seosetu mõte siia postitatud?
Postitatud: 13 Nov 2011 18:39
Postitas tonis611
Isegi rohkem:huvitab just E21 kere roostekaitse.Kas kellelgi lugupeetud kaasfoorumlastest on selles mõttes midagi öelda? Kas keegi on teinud roostetõrjet? Kui on,siis kuidas täpselt? See on tähtis,kuna mõjutab minu otsust!
Postitatud: 14 Nov 2011 11:18
Postitas Priit
Meie kõige tugevam kerespetsialist on ilmselt sinu nimekaim Tõnis. Ehk ta postitab siia midagi oma kogemustest?
Selge on see et Eesti kliimas aastaringselt hobiautoga liigelda on mõeldamatu. Sellisel juhul võtab ta rooste külge nii-ehk-naa. Suviseks tarbimiseks tuleks leida võimalikult roostevaba toorik ning ka väiksemad probleemsed kohad likvideerida.
See "happevann" tundub pisut ülepingutatud lahendusena- odavam on leida mõni ideaalne '83 aasta 315.
Postitatud: 14 Nov 2011 15:56
Postitas tonis611
Ongi üks 315 välja vaadatud.Asub Lõuna-Saksamaal.väikese ninaoperatsiooniga ehk saaks asja.Seal grossmutter olla edasi-tagasi ära vahetand.No ja masin on siis vastava "pensionäri laksuga".Kena kõik,aga tahaks ju 76 aasta neljasilindrilist 320!Millel on kroomitud peeglid ja ilusam keskkonsool.Kallipoolne on ka see risu,ehk annab kaubelda.Pooleaastase otsimise järel võin kinnitada;alla 2500 keegi ei müü korralikku masinat.Ja odavamaks nad ei lähe!
Postitatud: 14 Nov 2011 16:25
Postitas tonis611
Ja teema juurde tgasi!Kus siis Tallinnas asub pädev kompanii,kes teeks normaalse hinna eest roostetõrje vanemat sorti BMWle?
Postitatud: 14 Nov 2011 16:38
Postitas heigo
Arvan, et googli kasutamine tuleks sul selgeks õppida veitsakenegi
http://www.termak.ee/korrosioonitorje/
Postitatud: 14 Nov 2011 18:27
Postitas tonis611
Mida võibki muud arvata?Ma õpin küllatki ruttu,ja google ei ole väga võõras teema,tänud nippide eest!
Postitatud: 14 Nov 2011 22:00
Postitas Ruut
tonis611 kirjutas:.Kena kõik,aga tahaks ju 76 aasta neljasilindrilist 320!Millel on kroomitud peeglid ja ilusam keskkonsool.Kallipoolne on ka see risu,ehk annab kaubelda.Pooleaastase otsimise järel võin kinnitada;alla 2500 keegi ei müü korralikku masinat.Ja odavamaks nad ei lähe!
OT aga kus kandis ei müü keegi korraliku e21 alla 2,5k - eestis, saksas? Viimane pole õige koht (odavate) vanemate BMW-de otsimiseks. Pilk tuleks natuke rohkem lõunasse suunata ja paistab, et saksa hinnad võib seal kahega jagada.