1. leht 1-st

m10b18 -> m21d24 mootorile üleminek

Postitatud: 13 Nov 2011 16:42
Postitas Helar1
Tervist, lähiajal plaanis hakata mootorit vahetama. Et mis vajaks vahetust veel? Bensiinipaagi võin jätta samaks? Tuleb vist pump välja võtta vms?
Sooviks natuke informatsiooni.

Tänud ette,
Helar

Postitatud: 13 Nov 2011 17:34
Postitas eix22
Terv, mis masinal see vahetus ette võetakse?
Mis eesmärk on asjal?
E30 puhul näiteks on pooled asjad teised, ei ole nii lihtne nagu 1.6 asendamine 1.8 mootoriga.

Postitatud: 13 Nov 2011 17:43
Postitas lennukiga
Pooled asjad millest :D
Kütusetorustik jämedam, kardaan ja differ. Auto poole pealt suuremad pidurid, tugevamad vedrud ja amordid.

Postitatud: 13 Nov 2011 19:40
Postitas eix22
Pooled asjad millest..novott, sellepärast küsingi mis masinale selline ehitus tehakse, enne kui siia nimekirja hakkan koostama...Sinu loetelu on ainult mõningatest suurematest nähtavatest/tuntavatest asjadest.
Ise olen selle tee läbi teinud ja vahetan siiani asju ringi.

Postitatud: 13 Nov 2011 19:59
Postitas Helar1
e28 on auto mudeliks. :)
Plaan normaalset kütusekulu ning head väänet nautida.

Postitatud: 13 Nov 2011 20:22
Postitas Ruut
Kas tõesti on mõtet nii neid autosid "ehitada"? Kui eesmärk oli diisel, siis võiks ju selle kohe ka osta. Mitte hakata tegelema mingi jamaga, mis pahatihti päädib "projektika" müügiga, "mis vajab ainult veidi nokitsemist, et tööle saada". Sul peaks ju kogemusi olema sellega.
518i kütusekulu peaks täisesti mõistlik olema. Kui on vaja tugevamat kiirendust, pane aeglasem reduktor.

Postitatud: 13 Nov 2011 20:42
Postitas Helar1
Suured tänud abisõnade eest. Elame näeme!

Postitatud: 14 Nov 2011 08:59
Postitas eix22
e28 kohta ei tea rääkida, ehk selle suurema kere peal saab ka diisliga pisut ökomalt, e30 puhul on kindlasti m10 ökom.
Võibolla lihtsam sul auto maha müüa ja kohe diisel osta?
Kui tahad väga ehtiada, siis osta mingi otsas kerega diisel kõrvale ja loobi kõik ringi, näed täpselt mis teisiti on.
Lisaks Lennukiga nimetatud asjadele on e30 puhul veel erinevad :
esipõll,põhjaplastik, esiplastikud,esivõred kõik, aku on taga pagassis (see on ka vajalik, kuna aku kohapeal ees asuvad eelsüüterelee ja turbo vaakumi teema), lisaks salongis on katted ja plastikud mürasummutusega, elektrilise pumba korral on 2 aju (sellega siis lisa juhtmestik potekale, ajule suurem plastik kate) , kogu kere juhtmestik on pisut teine kolme lisatule tõttu armatuuris, kellablokk on erinev jne...
Ei tea kuidas e28 veermikuga lood on, e30 puhul on turbodiislil kõik sillaosad ka kangemad, suured püstakud ees, ketastega sild taga, suure korpusega differ (typ188)....üldiselt on diislil kogu käiguosa ka erinev, see tähendab et pead mootori ikka koos kõige juurde kuuluvaga saama (kast ,kardaan jne)
Minu jutt käis siis turbodiisli kohta.